4.

44 7 2
                                    

O saptamana mai tarziu, Tina primeste un telefon de la prietena ei Barb, si ii spune ca vine in vizita la ea. Tina se bucura si la un moment dat, ii spune lui Barb ca o sa sune mai tarziu pe Skype. Barb ramasese surprinsa dar n-a zis nimic. In acea seara, Tina pregatea ceva de mancare cand aude soneria. Se duce la usa si se pricopseste la usa cu Jack. Dar nu era singur. Jack era insotit de Matt, Jay si Billy. Tina se uita la ei si atunci l-a intrebat pe Jack de unde ii cunoaste. Jack a inceput sa rada si apoi a impins-o pe Tina si au intrat in casa. Tina se tine dupa ei, si i-au vazut pe toti patru intinsi pe canapea. In momentul acela, Tina s-a speriat si s-a dus sus in camera si s-a incuiat acolo. Fiind speriata, a pus mana pe telefon si a sunat-o pe Barb.

 

@Hei Tina. Ce-I cu tine ?

@Barb, s-a intamplat ceva. Nu stiu, mi-e frica.

@Tina, cum sa-ti fie frica ? Ce s-a intamplat ?

 

In acel moment, Matt a spart usa si a intrat. I-a luat telefonul din mana si l-a aruncat pe podea. Tina n-a stiut ce sa faca si a vrut sa-I dea una. Dar din contra, Matt a luat-o in brate si a sarutat-o. Matt a luat-o in brate si apoi a pus-o in pat. Tina l-a intrebat pe Matt de ce face asta, iar Matt nu i-a raspuns.

La un moment dat, sprijinit de tocul usii, statea Jay care ii filma. Tina vazand ce face, l-a impins pe Matt si a inceput sa se certe cu el. Dupa aceea, Matt i-a dat o palma Tinei si a plecat.

Tina ramasese pe jos, avand nasul spart din cauza loviturii lui Matt. A vrut sa sune la politie dar dupa aceea s-a gandit ca nu e bine. Asa ca, a inceput sa cladeasca un plan. 

Jocul CriminalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum