Uitandu-se pe geam, a vazut lumina in casa unde stateau Matt, Jay si Billy. Tinei ii rasare o idée. Daca tot a vazut ca Billy se da pe langa ea, s-a gandit sa-l sune, si sa-l invite la ea. Dar era o problema : Iubitul ei Jack, nu era pe harta, si stia ca daca il v-a gasit acolo, va iesi cu scandal. Era inca in dubiu. Ceea ce nu stia Tina, era ca Matt, Billy si Jay roiau in jurul ei dar ea nu si-a dat seama.
--Dupa o luna—
Billy a vazut ca se intelege mai bine cu Tina, s-a gandit sa faca urmatorul pas. Tina, era cam fericita si s-a gandit s-o sune pe Barb si sa-I dea detaliile.
@Hei Barb, ce faci ?
@Ia uite cine mai da un semn. Eu sunt acasa cu Kate. Tu ce faci ? Cum iti merge cu Jack ?
@Lasa-ma cu Jack ca acum prioritatea mea e Billy
@Adica ? Pai stai putin. Tu parca erai cu Jack, acum esti cu Billy ? Maine o sa fi cu Matt si apoi cu Jay
@Nu e chiar asa..
In timp ce discutau ele la telefon, se auzeau pasi prin casa. Tina i-a spus lui Barb sa astepte putin. Dupa ce a lasat telefonul jos, s-a dus sa vada daca e cineva prin casa. Insa n-a vazut nimic. Asa ca s-a intors inapoi la conversatia ei cu Barb.
Ceva mai tarziu, a auzit o bubuitura si atunci s-a speriat si i-a inchis telefonul in nas lui Barb.
Tina speriata, a alergat repede pana sus in camera dar a fost surprinsa de Matt. Uitandu-se la Matt, l-a vazut in spatele lui pe Billy si Jay. Atunci s-a gandit la ce e mai rau.
Matt a prins-o de maini pe Tina, in timp ce Jay o lega de picioare iar Billy i-a pus un calus in gura. Matt a luat-o pe sus si a dus-o in podul casei.