park_jm95 size bir snap gönderdi!
Ekran görüntüsü alındı!
park_jm95 yazıyor...
park_jm95: Hey! Sil onu!
Y/N: Sanmıyorum...
park_jm95 yazıyor...
park_jm95: Kıdemline bu şekilde davranamazsın ama!
Y/N: Ah, özür dilerim. Ama ben zaten bunu bir kıdemlimden öğrenmiştim. Neydi adı?? Doğru ya! Park Jimin!
Y/N: Onu tanıyor musun?
park_95 yazıyor...
...
...
park_jm95: Of! Peki! Özür diliyorum ve seni Namjoon hyunga bırakıyorum.
park_jm95: İki saattir seni meşgul etmemem için söylemediği laf kalmadı. Park Jimin kaçar!
Namoon94 yazıyor...
Namoon_94: Ben bir şey demedim!
Y/N: Lütfen artık her şeyi anlatır mısın?
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Pekala...
Namoon94: Şirkete girerken sana ait tüm sosyal medya hesaplarının isimlerini ve bilgilerini aldılar değil mi?
Y/N: Evet
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Çünkü sosyal medya bir idol veya idol adayı için çok tehlikeli bir mecra. Şirketin bizi bu konuda kontrol altında tutmak istemesini anlayışla karşıladık hepimiz. Ve konumuza gelecek olursak; Tae yakın zamanda, kullanıcı adını sadece grup içindekilerin bildiği bir Snapchat hesabı açtı ve tüm bilgilerini şirkete bildirmek zorunda olduğundan kullanıcı adını menajerimize bildirdi. Menajerimizi yakından tanıdığını düşünüyorum...
Y/N: Junghae abi mi?
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Evet. Sizin grup üyelerinin bilgi kayıtlarını da o yapıyor ve sanırım sosyal medya hesaplarının olduğu sayfayla Tae'nin ki karıştı.
Y/N: Kulağa mantıklı geliyor.
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Sormak istediğim bir şey var.
Y/N: Nedir o ?
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Neden kullanıcı adını TT_95 koydun? Seni bu yüzden Tae sandım. TaTa'nın kısaltmasını kullandığını düşündüm ve o yüzden ekledim.
Y/N: Twice hayranıyım?
Namoon94 yazıyor...
Namoon94: Pekala...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴇғʟᴇᴄᴛɪᴏɴ
Fanfiction*Namoon94 sizi Snapchat'ten ekledi!* *Namoon94 size bir resim gönderdi*