9

6.6K 353 59
                                    

*bir snap gönderdiniz!*

*Namoon94 size bir snap gönderdi!*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Namoon94 size bir snap gönderdi!*

*Namoon94 size bir snap gönderdi!*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/N: Çok mantıklı :)

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Sorun ne?

Namoon94: Neden gecenin bir vakti dışarıdasın?

Y/N: Gecenin bu saatinde rahatsız ettiğim için özür dilerim.

Y/N: Sabah bahsettiğim konu hakkında bir takım küçük gelişmeler oldu

Y/N: Bu konuda canım oldukça sıkkın. Yurtta daha fazla duramadım ve kendimi sokağa attım. Birileriyle konuşmam gerekiyordu ama herkes uyuduğu için rahatsız etmek istemedim.

Y/N: Sana da büyük ihtimal hemen görmeyeceğin için yazdım. Rahatsız etmek istememiştim.

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Rahatsızlık?

Namoon94: Altı odun erkekle aynı yurtta yaşıyorum ben.

Namoon94: Jungkook'u gece saat dörtte süpürgeyle
meyve sineklerini kovalarken bastığımda rahatsız olurum gelen snapchat bildiriminden değil :)

Namoon94: Bu arada Jungkook olayı gerçek. Gerisini sen düşün...

Y/N: Ağlamak istiyorum. Lütfen beni güldürecek şeyler anlatma :(

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Pekala. Moral düzeltme evresini derdini dinledikten sonraki evreye saklıyorum o zaman.

Namoon94: Neler olduğunu anlatmak ister misin?

Y/ N: Aslında çok saçma bir olay. Nereden bakarsan bak mantıklı bir yön bulamazsın. Bu yüzden birazda anlatmaya çekiniyorum .

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Bir grupta en ufak bir çakışma bile büyük bir problemdir, bunu bir lider olarak aklından çıkarmamalısın. Küçük bir sorun bile olsa en başında çözmelisiniz ki sonra başınıza bela olacak kadar büyümesin.

Y/N: Sanırım haklısın ama bunu nasıl çözeceğimizi bilmiyorum.

Y/N: Sorun Seonmi. İlk tanıştığımız zamanlarda aramız gayet iyiydi. Hiçbir sorun yoktu. Stajyer olarak benden iki ay daha fazla çalışmış. Aramızda çok bir fark yok. Ama o liderin kendisi olması gerektiğini düşünüyor. Bu yüzden bana karşı tavır aldı.

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Grup liderlerinin üst kadro tarafından seçildiğini biliyordur umarım. Bir derdi varsa Bang Pdnimle konuşmalı.

Y/N: Kesinlikle! Ama o nedense bana düşman olmayı seçti. Grubun geri kalanına oldukça iyi ve nazik fakat bana karşı oldukça kaba. Psikolojik baskı hissediyorum. Dışlanıyormuş gibiyim...

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Tek bir kişiyle sorun yaşaman seni gruptan dışlamaz. Kendini kötü hissetmene gerek yok. Bunu oturup onunla konuşarak halletmelisin. Seni anlayacaktır.

Y/N: Bilmiyorum. Çoğunlukla benim olduğum ortamlarda çok fazla bulunmuyor. Dans pratiklerinde bile mola verdiğimizde eğer ben odadan çıkmazsam kendi çıkıp gidiyor. Bu grup içinde huzursuzluğa sebep oldu.

Y/N: Sanırım önümde iki seçenek var. Daha çıkış yapmadan ya liderliği bırakacağım ya da grubu

Namoon94 yazıyor...

Namoon94: Bu böyle olmayacak

Namoon94: Bekle. Arıyorum.

|Facetime üzerinden gelen arama...|

ʀᴇғʟᴇᴄᴛɪᴏɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin