-1- Senin o çıt çıt saçlarını yolarım

408 8 1
                                    

Merhaba,ben Elif.Açıkcası bu benim ilk hikayem ve çok heyecanlıyım.Umarım beğenirsiniz.Birde kapak tasarımı için facebooktaki 'Wattpad Kapak Tasarımı' sayfasına teşekkürler...

"Hay tükürükeyim Ceren.Hiç istediğin bitmiyor.Fransız restoranına gidip ne yapcaz?Biz Müslüm Baba çocuklarıyız,fransız restoranına gidip o ölüm marşı gibi müzikleri dinlemek bize yakışmaz.Gel kebapçı Muhsin abiye gidip şöyle güzel bir kebap yiyelim.Hem sen o küçücük şeyle doymazsın.Ama Muhsin abi bize kıyak çeker."

"Banane,belki ben fransız restoranına gidip ölüm marşı müzikleri dinlemek ve onun yanında extra olarak küçücük şey yiyip doymamak istiyorum."

"Otur oturduğun yere Ceren.Ne fransız bebe restoranı,ne de kebapçı Muhsin abi.Hiçbir yere gitmiyoruz.Birazdan kapıcıya söyleriz makarna alır gelir.Valla makarna en güzeli."

"Odunsun Görkem.Odunsun"

"Sağol Ceren."

"Hani nerde bu kapıcı?Saat 9 oldu hala gelmedi.Hadi kalk gidiyoruz."

"Nereye kızım,manyak mısın?"

"Fransız restoranına."

"Hayır Ceren hanım.O bebe restorantına gitmeyecez.Ama çok istersen Muhsin abiye gidebiliriz."

"Asla.Ya Görkem biraz modernleş ya.Eski sistem doğdun,eski sistem ölcen."

"Ceren sus maç izliyom."

"Hay ben bu dünya kupasını yapanı varyaa.Şu anda Foxtürk izlememiz yerine maç izliyoruz."

"Anam noluyo.Ay elektrik gitti.Ceren kalk mum filan getir."

"Yok ya,anan güzel mi?Kalk kendin al."

"Eğer mum getirirsen yarın seninle fransız bebe restoranına gidicem.Hadi kalk şimdi mum getir."

"Valla mı lo.Yemin et."

"Yemin ederim."

"Bekle geliyom." dedim ve banyoya gittim.Nerden aklımıza geldi acaba banyoya mum koymak?Orada biri mı var lo?

"Kim var orada?" dedim ama ses gelmedi.Tabi ya salak mıyım ben? Tabi ki de Görkem.

"Komik değil Görkem." dedim.Ama sesimin yankısından başka birşey duyamadıım.

"Cidden şu şakayı kes artık Görkem." dedim ama karşımdaki şahıs bana doğru gelince elime gelen herşeyi atmaya başladım.Birşey kırıldı.

"Ceren." dedi ve yanıma geldi Görkem.

"Görkem evde biri var." dedim endişe içinde.

"Evet.Sen ve ben."

"Hayır,bizden başka biri."

"Kedidir kedi.Sen onu boşver de mumlar nerde?"

"Gerçekten mi?Şimdi düşündüğün tek şey mumlar mı yani?"

"Hayır.Bir de dün kampüste gördüğüm çıtırı düşünüyorum.Of o neydi bee."

"Krosun Göktuğ.Hemde kro olmakla kalmayıp,krolaristan'ın cumhurbaşkanısın."

"Öyleyimdir.Yanlız şaka maka yarım saattirden beri tuvalette mizah show yapıyoruz.Artık salona gitsek?"

"Olur" dedim ve Görkeme tutunarak(daha doğrusu bütün ağırlığımı Görkem'e yükleyerek) salona giriş yaptım.

"Canın çıkmaya Görkem.Saat kaç senin haberin var mı?Biz bu kapıcıyı daha çok bekleriz."

"Ya hele bir elektrikler gelsin,ondan sonra düşünürüz." dedi.

Şaka Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin