-2- Abi?

195 5 1
                                    

"Ay geliyorsun yani,kesin."

"Ceren kızım sen kıt mısın?Bir saattirden beri sana 'evet geliyorum' diyorum."

"Of abi tamam hadi kapat." dedim ve telefonu kapattım.

"Görkeeem,kalk abim geliyor." dedim ve dememle yerinden sıçradı mübarek.

"Oha kızım salak mısın,bu şimdi mi söylenir?" dedi.

"Of ne bileyim ben,yandex'e benzer halim mi var." dedim.

"Ceren valla sen üretim hatasısın.Son kullanma tarihin geçmiş senin.Seni gdo'lu ürün senii." dedi.

"Kızz Ceren aç şu kapıyı." diye bağıran abimi duyuyunca ani bir yaşama sevinci ile parende atarak kapıyı açtım.

"Abiiiiş." dedim abimin üstüne atalayarak.

"Abiş ne ya.Pepe'mi çekiyoruz.Şuşu benim o zaman.Ceren sen o kız ol.Hani pepe nin aşkitoşkosu.Mor giyiniyo,o ol.Görkem'de pepe olsun."

"Abi seni Amerika'ya geri gönderebiliyor muyuz?Gönderebiliyorsak Amerika'ya gidiş bileti alıp,dönüş bileti almıcam."

"Görkem nerde?"

"Ne bileyim ben abi,karşıdan bakıldığında yandex'e mi benziyorum?"

"Egeee." dedi ve resmen abimi uzun zamandır görmediği askerlik arkadaşıymış gibi sarıldı Görkem.

"Görkem.Sana birşey söylüyem mi?Kulaklarını tıka Ceren." dedi abim.

"Aman,bende sizin o iğrenç muhabbetlerinize bayılıyorum sanki." dedim ve mutfağa girdim.Ama ben onları dinlemezsem olur muuu,olmaaaz.

"Hah,ne oldu?" dedi Görkem.

"Olum varya Amerika'da çok taş karılar var.Hepsi de sarışın bomba.Görmen lazım.Geçen 'Jessica' diye biriyle tanıştım.Öyle bi varlık olamaz.Gözler turkuaz,saçlar altın sarısı.Fizik desen 90 60 90."

"Valla benim de bir tane türk 'Jessica'm var.Ama bizim yerli 'Jessica' ondan hoşlandığımı bilmiyor." dedi Görkem.Nayır,nolamaz.Görkem benim.Ya benimsin ya da kara toprağın Görkeem.

"Kimmiş o yerli 'Jessica'?" dedi abimde.

Evet sayın seyirciler,stüdyomuz heyecanla Görkem'in atacağı şutu bekliyor.Heyecan tavan yapmış durumda.

"Deniz." dedi.Valla mı,a-ama onlar kavgalı.

Hadi abi güzel bir soru daha patlat da dinliyek.

"Hangi Deniz?" dedi abim.

"Orası da bende kalsın." dedi Görkem.

Hiç yakıştı mı ama beybisi?

"Ya nasıl olsa Ceren'de yok.Hadi söyle,kim bu Deniz?" dedi abim.

"Ya Deniz işte.Zamanı gelince öğrenirsin." dedi Görkem.

"La olum Da'vinci'nin şifresi gibi şifreli konuşma benimle.Düzgün cevap versen ölür müsün?" dedi abim.

"Boşver.Ee Deniz içeride yanlız kaldı.Bence artık onun yanına gidelim." dedi Görkem.

Deniz kim?Bana neden Deniz diyor?Babam neden reklamdaki gibi pasta yapamıyor?

"Deniz mi?" dedi abim.

"Ya affedersin dilim sürtüştü.Yoksa ben neden Deniz diyeyim kii?" dedi Görkem.

"Bi saniye,bu yerli 'Jeniffer'ın ikinci adı var mı?" dedi abim.

Şu Deniz kimse allah rızası için çıkıp 'Yerli Jeniffer'benim' desin de kurtulalım.Yeter valla.

Şaka Mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin