.... The Next Day Around 10:30 , I Wake Up With Candy No Where To Be Found , So I Call But Her Calls Was Going Straight To Voicemail.
Voicemail : This Is Candy I'm Doing Something Right Now I Will Get Back To you As Soon As Possible*BEEP*
Anthony : Baby this is Anthony , Where are You ? Come Home . We Can Work Things Out . JUST HAVE FAITH !!
I Left The House And Went Over Some Homies House , 1 Hour Later , She Calls Back
Anthony : HELLO !
Candy : WHERE THE FUCK YOU AT ANTHONY ? Huh ?
Anthony : I'm out wit some homies Candy WHAT THE FUCK !!
Candy : You Better NOT BE OUT WIT NO BITCHES ANTHONY !!You Know How I Am !
Anthony : I'm Not I swear ,I'm TRYING TO Make Things Right Wit US Anyways
Candy : WHATEVER Anthony
Anthony : Ima Be Home Ina A Few
Candy : No Need Stay Where You Are , Goodbye .
Anthony : WHAT THE FUCK !!
Candy: *BEEP*
In My Head Candy Could Be Doing Anything Right Now. I'm Thinking Like "Should I Go Over Or Not ." So I'm Asking My Homies
My Homies : Gon Head & Find Yo Girl , Work things out wit her Man You Got A Good One Bro ,She Been Down Wit You For Years Bro Fr , I CANNOT MAKE THIS UP . 💯
Anthony : Yooo , Bro You Right Man . She Been Down For A Nigga FORREAL tho !!
My Homies : Word
Anthony : HELLL YEAH , but i'll holla at yall . ONE
My Homies : ONE
Headed Home I missed A Call From Candy Crazy Ass In My Head Im like " Ik Her Ass Finna Go Off If I Call Back , Should I Call Back Or What ? Lemme Gone Call Back "Dials Her Number (365)-555-1455
RING ... RING ... RING ... AFTER THE 4TH RING ANTHONY WASNT HAVING IT , Soon As He Was Finna Hang Up She Answered .....
Anthony : hello
Candy : WHAT THE FUCK YOU WANT ANTHONY ? AIN'T YOU DONE ENOUGH ?
Anthony : WOAH WOAH , Calm Down Baby girl I Just Want To Talk To You & Work things Out I'm Not Tryna Lose You I know Ain't Been The Best Boyfriend But I'm TRYING man Forreal !!! I love you
Candy : WELL SHIT I CAN'T TELL , YOU DAMN SHOLL DON'T SHOW IT ANT
Anthony : Lets Have A Talk ,Let me Know Some Tell Me How You Feel ?
Candy : WELL Anthony IM TIRED IM TIRED IM T-I-R-E-D AS FUCK OF YO SHIT YOU NEVER DO FUCKING RIGHT AT ALL , *starts crying* I MEAN IM TRYING WIT YOU ANT I KNOW YOUR NOT PERFECT NEITHER AM I , BUT MISTAKES DON'T HAPPEN MORE THAN ONCE . IM STARTING TO BELIEVE YOU DO THE SHIT ON PURPOSE TO HURT ME YOU SHOULDN'T WANT TO SEE ME HURT LIKE THIS MAN , I LOVE YOU SOOOO MUCH BUT IT'S HAPPINESS OVER HISTORY right ? & Right Now I'M NOT HAPPY WITH YOU NOMORE , AND FOR YOU TO FUCK MY SISTER YOU REALLY NOT SHIT NEITHER IS SHE . THATS MY FAULT THO I SHOULDVE NEVER SET YOU UP BUT IM SO DONE WIT YOU I CANT EVEN CRY ANYMORE *wipes tears* & you can come get yo shit out my house !!
Anthony : You Don't Understand How Much I Love You Man ,I'm Sorry For The Shit I Put You Through ALL OF IT , I Know It was Wrong But It's Life I'm a Nigga I Do Shit ,Ok I Fucked Up IM SORRY DON'T LEAVE ME ,Your My EVERYTHING I Don't Know What I'll Do Without You . I Love You SOOO MUCH && I Appreciate You ALOT WHAT THE FUCK I HAVE TO DO FOR YOU TO BELIEVE THAT ? Just Give Me Another Chance . I PROMISE CANDY I DONT WANNA LOSE YOU Forreal !!!
Candy : What You Can Do Is ACT FUCKING RIGHT .. & TREAT ME HOW I WANNA BE TREATED BECAUSE IF I GO FUCK YO BROTHER YOU WOULD DIE MY DUDE ,BUT I'M NOT THAT TYPA CHICK WHY DO THAT, WHEN I CAN JUST LEAVE YOU ALONE & Fuck With A NIGGA THAT WILL APPREICATE ME LOVE ??? laughing my ass off DUMB Right ? lol but this my VERY LAST TIME GIVING YOU ANOTHER CHANCE MY LAST CHANCE IN ME ..
Anthony : FWYTB ( Fuck What You Talking Bout) That's All I Needed To Here ,I'll Be Home RIGHT NOW . ON MY WAY !!
Candy : Okay . Ant Be Safe
* 30 Mins later * Arrives At Candy's Crib
" Yo Candy , Wya I'm Home" Said Anthony , Nobody Responded So Anthony Walks Up Stairs To See Candy In The Bathroom , Trying To Kill Herself " Baby ? What The Fuck ? I Thought We Was Good After We Got Off The Phone ,Put That Down Man It's Not Worth it I PROMISE " Said Anthony "Ant I'm Sorry But I'm Done I Don't Want To Be Here ANYMORE " Then BOOM shot fired everything blanked im SHOCKED asfuck .....
TO BE CONTINUED