To już dziś... To ten dzień, czyli moje jedenaste urodziny. Cały dzień chodzę podekscytowana, bo w końcu ma przyjść mój list z Hogwartu. Dobra nadszedł czas, żebym się wam przedstawiła jestem Emma Grace Johnson, wszyscy mówią na mnie Emi. Niska brunetka czystej krwi o oczach no właśnie... jestem Metamorfomagiem, czyli mogę zmieniać kolor swoich oczu i włosów w zależności od mojego samopoczucia. Obiawiło to się u mnie jak miałam sześć lat i nie potrafię tego jeszcze dobrze opanować jak narazie potrafię zmienić kolor oczu, a moja naturalna barwa to piwne. Mój ojciec to Tom Johnson posiada on wysoki szczebel w Ministerstwie Magii, jego oczy mają kolor zielony. Ma brązowe włosy i jest bardzo wysoki. Często bywamy na kolacjach u rodziny Malfoy, nie lubię ich, a tym bardziej Draco wydaje mu się, że może wszystko i cały świat jest jego. Moja matka umarła ( czyt. została zamordowana) przez Sami Wiecie Kogo jak miałam roczek, kiedy chciała ostrzec rodzinę Potterów o zdradzie . I teraz przez moment się zatrzymamy przy niej, a więc nazywała się Julie Gryffindor- Johnson . Tak była z rodziny Gryffindorów. Z tego co mi opowiadał tata była bardzo piękna, poznali się w Hogwarcie ona była w Gryffindorze, a tata był Puchonem. Ahhh w bardzo piękny sposób się poznali też bym chciała, kiedyś przeżyć taką miłość. Wpadli na siebie na korytarzu, na samoporuszających się schodach, kiedy one ruszyły mama straciła równowagę i gdyby nie tata to by z nich spadła, ale w ostatniej chwili ją złapał, wtedy popatrzyli sobie w oczy. Mój ojciec musiał się nieźle starać, lecz w końcu po długich próbach udało mu się umówić z mamą, był od niej starszy o dwa lata i jak powtarza często,, kiedy zobaczyłem jej śliczne oczy to już wiedziałem, że to ta jedyna ". Bardzo ją kochał. Dobra starczy już tych informacji.
Siedzę właśnie przy oknie mojego pokoju, kiedy w szybę zaczyna stukać brązowa sowa i trzyma ona...Na tym zakończę pierwszy rozdział mojej nowej książki mam nadzieję, iż udało mi się wpasować w gusta czytelników... Jeśli będzie tu pięć gwiazdek to opublikuję nową część przygody Emmy, bo wtedy będę wiedziała czy wam się to podoba i czy mam kontynuować tę serię. Komentarzem też nie pogardzę.
CZYTASZ
Potomkini Gryffindora
FanfictionCo by było gdyby... No właśnie co by było gdyby rodzina Gryffindor nadal istniała, ale pod innym nazwiskiem... Oto historia Emmy Grace Johnson... Potomkini Gryffindora. Jak poradzi sobie w murach Hogwartu, kogo pozna, czy znajdzie miłość na zaws...