[ Jealous ]

839 28 5
                                    


Kaisoo 🐻🐧
Abaikan kesalahan tatabahasa dan Kesalahan ejaan disitu

Vote Please ❤

____________________________________

Jongin POV

Aku membuka mataku dengan seluasnya menampakan cahaya dari luar jendela yang menusuk masuk kedalam mataku dan membuatkan aku berkerut sedikit kerana silau. Aku Mengosok kedua biji mataku dan Terasa tubuhku seperti ada bebanan kemudian kepalaku menoleh ke belah kiri dan melihat Namja yang Mungil dan Sexy tidur diatas dadaku dengan tanganya erat memegang lenganku. Terasa agak sedikit kabas kerana Menampung Bebananya.

Perlahan aku bangun dari katil dan mengalihkan Kepala kyungsoo diatas bantal dan Selimut ditarik hingga menutup tubuhnya yang tidak berpakaian langsung itu. Aku yang Dikenakan hanya boxer itu berjalan menuju ke bilik mandi dan terus mencapai tuala yang cantik tersusun itu.

A few Minute Later

Aku keluar dari bilik mandi dan mengeringkan tubuhku dengan Tuala yang kering itu. Mataku tertumpu pada si namja yang comel masih tertidur dengan sungguh nyenyak !. Wajah manisnya tu tak boleh dikawal langsung selalu menjadi kegemaran bagiku !

Untung sahaja diriku mendapat
kyungsoo

Aku menyarungkan tshirt putih dan juga seluar skinny jeans berwarna hitam itu lalu aku berjalan menuruni tangga dan Mendengar seperti ada seseorang yang berada didapur

Siapa pagi pagi buta ada kat dapur nie

Pencuri ke ?

Perasaan was was datang dan aku menghampiri sedikit demi sedikit diruang dapur, Kelihatan seorang Gadis yang cantik berada didapur sambil mengikat rambutnya begitu tinggi sekali dan juga bajunya yang terjatuh dibahunya itu berseluar pendek sedang memasak didapur.

" Krystal ? "

Dia menoleh memandang tepat
ke anak mataku dan memberikan senyuman yang manis sekali.

" Jongin ! "

Ucapnya aku mendekatinya dan melihat apa yang sedang dia lakukan sekarang ini. Setahu aku Krystal orang yang memang tak pandai memasak tapi melihat dia seperti tahu memasak !

" Kamu sedang apa ? "

" Sedang memasak ~ tapi ! Saya tak pandai masak sebenarnya ! teringin juga nak buat breakfast kat rumah ini jadi saya try buat pancake sahaja "

Ujarnya aku melihat sekeliling dapur yang agak berselerak sedikit. Terlihat Tepung yang tertumpah di merata tempat dengan spatula yang tidak basuh dan juga wajahnya penuh dengan tepung. Itu membuatkan aku terkekeh seketika

" Hahahahaha "

" Kenapa gelak ! "

" HAHAHAHA !! Tu kat hidung awak tu ada tepung "

[𝐂] 𝐅𝐢𝐟𝐭𝐲 𝐒𝐡𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐎𝐟 𝐊𝐢𝐦 𝐉𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 •𝐤𝐣𝐧+𝐝𝐤𝐬✓Where stories live. Discover now