[ What Wrong ? ]

664 28 4
                                    

____________________________________

Kaisoo 🐻🐧
Ignore Typo
Don't Forget to Vote ❤
Happy reading to all reader's
____________________________________

Krystal POV





Aku berjalan keluar dari lift dan memandang ke arah kaunter yang berdekatan di tingkat 4. Ternyata ada 2 orang jururawat yang sedang membelek belek fail di atas kaunter tersebut. Aku menghampiri mereka.

“ Maafkan saya boleh saya tahu dimanakah bilik pesakit Kyungsoo ” Ujarku dan mereka memandangku untuk masa yang singkat kemudian mengangguk sambil melihat rekod bilik pesakit.

“ Ada di bilik 3, Meh saya tunjukkan ” Ucapnya dan dia melangkah kaki aku hanya mengikut langkahnya dari belakang. Sehinggalah terpampang nama Kyungsoo di Hadapan Papan biliknya. Aku menunduk dan mengucapkan terima kasih kepada Nurse tu lalu aku bergerak masuk dan melihat susuk tubuh kyungsoo yang sedang terbaring itu. Aku melabuhkan punggungku diatas kerusi yang disediakan.

“ Are you okey Kyungsoo ” Sapaku dan membuatkan dia agak terkejut dengan keberadaanku didalam biliknya. Dia mendudukan dirinya.

“ I'm Fine , Jongin mana ? ”

“ Jongin ada kat Cafe bawah , beli makan ”

“ Oh ” Dapat aku lihat wajahnya kini muram dan agak sedih. Kenapa hari ini aku nampak kyungsoo sedih dan Jongin juga sedih semasa kami bertembung dipintu lift tadi. mungkin pasti ada sesuatu berlaku antara mereka.

“ Macam mana boleh jatuh ”

“ Entahlah , Benda nak jadikan ”

“ Bila Kyung dah boleh keluar ”

“ Doktor cakap Mungkin dalam beberapa hari lagi tapi bukan hari ini ”

“ Ohh , Get Well soon ye kyung ”

“ Thanks ” Ucapnya dan Memberikan senyuman imutnya.

Patutlah Jongin jatuh cinta padanya

Rupanya dia memiliki wajah
yanh imut begitu juga senyuman
manisnya itu.

Baru Hari ini aku perasaan bahawa
dia mempunyai aura sebegitu sekali.

Bertuah sekali kyungsoo
Dia dicintai oleh dua orang dalam masa yang sama.

Suho

Dan

Jongin




Tapi aku.....




Langsung takk........


Dari dulu sampai sekarang jongin tak pernah cakap yang dia sukakan aku....


“ Nak Saya call , Mr.Kim dan Mrs.Kim tak yang awak tengah ada kat hospital ni, Awakkan menantunya. Mesti dia risau kalau awak jatuh ni ” Ujarku pantas sahaja kepalanya mengeleng.

[𝐂] 𝐅𝐢𝐟𝐭𝐲 𝐒𝐡𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐎𝐟 𝐊𝐢𝐦 𝐉𝐨𝐧𝐠𝐢𝐧 •𝐤𝐣𝐧+𝐝𝐤𝐬✓Where stories live. Discover now