Fang Segera Menelepon Mak Ying, Untuk Memberitahukan Jika Ying Dibawa Ke Hospital Tuk Perawatan Intensif.
Fang "Hallo Makcik?"
Makcik Yang "Kenape Ni Nak?"
Fang "Anak Makcik?! Tengah Rawat Kat Hospital"
Makcik Yang "Hah?! Alamak..Anakku!!"
Fang "Ma..Makcik Jangan Risau. Anak Makcik Oke Je. Sekarang Doktor Tengah Lakukan Pertolongan"
Makcik Ying "O..Oke oke. Makcik Segera Ke Sana. Kau Tunggu Ye Nak Fang"
Fang "Baik Makcik..Saya Permisi Kejap. Huh..Ying. Cuba kau x jadi Cam ni. Aku risau ngan kau"
Tetiba.. Doktor Tu Keluar Dan Segera Menanyakan Keadaan Ying Yang Telah Terbaring Lema Kat Katil..
Doktor "Siapa Kat Sini Keluarga cik Ying"
Fang "Sa..Saya Kekasih Ying"
Doktor "Cik Ying Terdampak Anemia. Penyakit Yang Susah Tuk Tidor Dan Rehat Semasa Beraktivity, Dia Tu Asyik Sibok Sampai Lupa Tuk Rehat"
Fang "Ape Ada Jalan Terbaik Tuk Dia Dok? Aku X Nak Ying Hilang Di Hadapanku"
Doktor "Jangan Risau. Cik Ying Kena Banyak Minum Ubat, Itu Baharu Berita Pertama"
Fang "Berita Pertama? Ada 2 Berita Keh?"
Doktor "Iya. Pertama Pasal Anemia Ying"
Fang "Pasal Kedua?"
Doktor "Kedua Pasal Kandungan Cik Ying. Cik Ying Tengah Mengandung.. Tahniah Pakcik Fang"
Fang "Hah?! Me..Mengandung?! X..X Mungkin!!"
Fang Terkejut Jika Ia Telah Menghamili Ying Sebab Fang Kira Ying Hanya Lelah. Rupanya Ia Telah Mengandung Anak Daripada Fang. Fang Kini Belum Siap jadi Seorang Ayah.. Ape lagi Ying Dengar Bisa Marah Nanti. Tapi Akhirnya Fang akan memberitahukan Semuanya Kepada ying Jika Ia Sudah Sedar.
Fang "Anemia? Mengandung? Aku Belum Sedia Lagi Jadi Ayah. Umurku Baharu Muda. X Kan Lah Aku Jadi Cam Ni?! Huh..Baiklah, Aku Akan Bagitahu Pasal Ni Ke Ying, Harap Dia X Marah"
Ying "Erh..Fang, Mari Sini Masuk"
Fang "Kau Dah Oke Ying?"
Ying "Oke.."
Fang "Ying, Aku Nak Cakap Ke Kau Boleh?"
Ying "Aku Tahu Sebab Anemia Tu. Memang lah Ma Aku Dah Ada Penyakit Tu Sejak Umur 16 Tahun"
Fang "Kau Dah Tahu Semua?"
Ying "Itu Je Yang Aku Tahu Semua. Kenapa?"
Fang "Haish..Aku Ingatkah Yang Kedua 😑"
Ying "Hah? Ada 2. Ape Tu?"
Fang "Ying. Tolong Jangan Marah Dan Menangis Ye. Se..Sebenarnya Kau"
Ying "Aku? Kenapa?"
Fang "Kau Tu Sebenarnya..Mengandung anak Kau Dan Aku. Ma..Maafkan Aku Ying"
Ying "Kau? Kau...Apekan Aku Hah?! Kenapa Aku Mengandung!!!"
Fang "Ying..Sa..Sabarlah Aku Nak Kau.."
Ying "Kau Janji Nak Lindungi Aku. Kau Janji Bawak Aku Kemana Mana. Tapi Kau Dah Melukai Hati Aku?! Aku Belum Sedia Jadi Ibu Tahu X?!!"
Fang "Ying Jangan Nangis.. Aku Mohon. Aku Akan Tanggung Jawap Semua Atas Kesalahan ku"
Ying "Mula Hari Ni Kau Pergi Sekarang. Keluar Fang"
Fang "Ying Dengarlah Dulu?!"
Ying "KELUAR AKU CAKAP?! CEPAT!!"
Fang "Ba..Baiklah. Maafkan Aku Ying Sayang Selamat Tinggal"
Ying "Uhuhuhu...Kenapa..Kenapa Aku Mengandung?! Kenapa Jadi Cam Ni Fang!!!..Kau Kejam Fang!!"
Fang Meninggalkan Ying Di Hospital Sebab Fang Telah Membuat Ying Begitu Marah. Fang Berjalan Menuju Ke Taman. Muka Fang Terlihat Murung. Membuat Dirinya Tak Bersemangat,
Fang "Ying?!!! Maafkan Aku!! Aku Memang Lelaki X Guna..Aku Dah Hancurkan Dunia Kau"
BoBoiBoy "Kau Ni Dah Kenapa Fang?"
Fang "Eh. BoBoiBoy?"
BoBoiBoy "Kau Oke Keh Ni?"
Fang "Kau Sangka Aku Ni Lelaki Jahat Keh BoBoiBoy. Kenapa Aku Lakukan Ni"
BoBoiBoy "Ape Dah Jadi Pada Ying?"
Fang "Ying Tengah Mengandung Anakku.."
BoBoiBoy "Hah?! Anak Kau?!"
Fang "Ssstt...Diamlah. Memang Betul Ini Semua Salahku, harusnya X kan aku buat Nakal nakal ke Ying"
BoBoiBoy "Jangan Risau Fang. Aku Yakin Ying Akan Kembali Ke Kau. Jadi Hidup Kau Akan Kembali"
Fang "Kau Benar.. Aku kena Lakukan tuk ying. Terima Kasih BoBoiBoy. Kau Memang Terbaik"
Fang Akan Lakukan Usaha Tuk Ying Agar Kembali Tersenyum.
The End
KAMU SEDANG MEMBACA
I Miss You Ying (TAMAT)
RomanceMenceritakan Fang & Ying Kekasih Yang Menyatukan Cintanya Diantara Persahabatan Mereka,Namun Zhen Lee Mengganggu Jiwa Dan Raga Mereka Untuk Menghancurkan Hidup Abadi Fang Dari Ying Untuk Segera Menikahinya.. Bagaimana Nasib Fang & Ying Ini. Apakah K...