Saat Ying tengah menangis. Ying merasa kesal dan kecewa sebab dia mengandung anak Fang. Ying belum siap jadi seorang Ibu disaat yang masih muda. Namun Keluarga ying tiba di Hospital dan melihat anaknya yang kini baik baik saja. Tetapi...
Ying "Harusnya aku x kan jadi cam ni. Ape yang aku buat..aku belum sedia jadi Ibu. Aku Takut anak ni tanyakan pasal Ayahnya...aarrgghh..kenape jadi cam ni!!!"
Makcik Yang "Ying? Anakku.."
Ying "Mama? Papa?"
Pakcik Wan "Ying, Papa Risau keadaan kau ni"
Makcik "Ying? Kenapa ni nak? Masam je muka kau"
Ying "erh..Mama, Papa X kan Marah pada Ying kan?"
Pakcik Wan "X kan lah Papa marah kepada Anak Papa Cantik ni"
Makcik Yang "Cuba ceritakan kenape jadi cam ni"
Ying "Janji ye x kan marahkan ying. Sebenarnya Ying Tengah Hamil Papa. Mama"
Pakcik Wan "Hah?! Hamil Kau Kata!!!, Katakan Papa Siape Yang Buat Kau Jadi cam ni Hah?!!"
Makcik Yang "Papa Tenanglah"
Ying "Papa Janji X Kan Marah pada Ying"
Pakcik Wan "Siape Lelaki yang dah buat kau jadi cam ni Hah?! Jawap!!"
Ying "F..Fang"
Pakcik Wan "Oh Budak Tu Lagi. Dasar Budak X Tahu Malu!!! Berani Betul Buat Anak Saya Mengandung?!!!"
Lalu. BoBoiBoy Dan Fang datangi Bilik ying untuk meminta maaf. Fang agak takut jika ying akan menjauhinya, sebab itu lah Fang harus meminta maaf kepadanya.
BoBoiBoy "Jangan risau Fang, kami yakin kau boleh"
Fang "Aku x nak ying tertekan sebab masalah tu"
BoBoiBoy "Alah apa susahnya kan dia kawan baik kau"
Fang "eh? Siape tu?"
Pakcik Wan "Kau Yang Bernama fang kan?"
Fang "erh.. Iye pakcik. Salam kenal"
Pakcik Wan "KENAPE KAU BUAT PUTERI KU JADI CAM NI HAH?! APE YANG DAH KAU BUAT...JANGAN JADI LELAKI MENTAH!!"
Fang "Aku datang nak Minta maaf lah!!"
Pakcik Wan "Kau tengok tu. Anakku dah x senyum lagi. Ini semua salah kau!!"
Makcik Yang "Sudah lah tu Pa?!"
Pakcik Wan "Diam!! Aku nak dia tanggung jawap atas apa yang buat ni"
Ying "Papa dah lah tu?!"
Fang "maafkan aku Sebab dah buat puteri kau jadi cam ni?!"
Pakcik Wan "Oh minta maaf je? Oke lah, Ying Cepat Kemas Dan Kita pergi dari sini. Papa nak kau jangan dekati Pemuda Bodoh Ni"
Ying "Baik pa"
Fang "Ape?! Pakcik Tolonglah Maafkan saya?!!"
Pakcik Wan "Aarrgghh..Jangan sentuh saya!!"
Ying "Maaf Fang aku x kan bertemu kau lagi"
Fang "Ying.. Ti..tidak!!!"
Keluarga Ying kini meninggalkan Bilik Hospital tersebut dan fang harus menanggung malu atas kejadian tersebut, BoBoiBoy datang untuk temui dia.
BoBoiBoy "Uh..Leganya kat Tandas. Eh? Fang?! Kau kenape ni?!"
Fang "BoBoiBoy, Aku Gagal jadi lelaki Sejati?!. Aku dah x dapat jumpa Ying lagi"
BoBoiBoy "Tapi fang?"
Fang "Aku...Aku Harus Pergi Dari Sini?!!!"
BoBoiBoy "Kesihan Fang..."
Di Rumah, Papa Ying Menyuruh Ying Masuk ke Bilik Sebab anaknya kena ada di bilik dan x boleh keluar lagi.
Pakcik Wan "Papa Akan carikan pemuda tuk kau. Kawan kawan Papa banyak kat sana"
Ying "Papa Janganlah Cam ni"
Pakcik Wan "Cepat Masuk Bilik Kau!! Cepat!!"
Ying "Papa Kejam Kepada Ying. Yang Telah Dipermalukan kat Hospital.."
Makcik Yang "Ying..Tunggu nak"
Pakcik Wan "Ma. Biarkan je"
Ying menangis dan menyesal atas kejadian kat Hospital. Fang dan Ying terpisah jauh dan harus mendekap di Bilik Ying. Anak kepada ying Kini dah masuk 3 bulan sebab Ying lah yang harus merawatnya secara sendirian.
The End
KAMU SEDANG MEMBACA
I Miss You Ying (TAMAT)
Roman d'amourMenceritakan Fang & Ying Kekasih Yang Menyatukan Cintanya Diantara Persahabatan Mereka,Namun Zhen Lee Mengganggu Jiwa Dan Raga Mereka Untuk Menghancurkan Hidup Abadi Fang Dari Ying Untuk Segera Menikahinya.. Bagaimana Nasib Fang & Ying Ini. Apakah K...