⚫2.

725 50 37
                                    

AKI

"Aki" zvolával na mě Adam, ať už se dostavím do obýváku.

Sešel jsme schody a posadil se na sedačku, naproti Adamovy a Alex.

"Takže, máme tu pár otázek na tebe" prohlásil Adam a poté zapálil cigaretu sobě a Alex.
"Takže, co jsi dělal v tom parku" potáhl si.
"Utekl jsem z domu... Radči bych umrzl, než abych tam byl" díval jsem se na Alex, nevím proč ale prostě je zajímavá... Ani nevím čím, ale člověk se na ni musí pořád dívat.
"A proč si zdrhl" zeptala se tentokrát Alex.
"Žil jsem s otcem... Mlátil mě a.... Znásilňoval." po téhle větě se mi nahrnuli slzy do očí.
"Ty brečíš?" zeptal se Adam.
"N...No... Já jen chtěl abych o to přišel s někým, koho budu milovat... A né s vlastním otcem" udělalo se mi z toho až blbě.

"To nic" konečně se usmál Adam. Má překrásný úsměv, už není tak chladný jako Alex.
"Takže tu teď s vámi bydlím?" ihned, jak jsem dořekl, Alex se hlasitě nadechla... Až nepříjemně to vyznělo.

"No, uvidíme, jak to s tebou půjde" posmrknul si.
"Můžu se teď ptát já?" "Ano" poslouchal Adam.

"Proč tu máte zabarikádivané okna?" naklonil jsem hlavu.

"Adame. Nemůžeme mu to říct, nepochopí to.." zašeptala tiše Alex.
"Na to ti odpovím zítra" tentokrát už se neusmíval.

Adam odešel někam pryč, ale Alex tam semnou zůstala.

"Ty jsi Aki že." "Jo... A ty jsi Alex" snažil jsem se na ni usmát ale její chladný výraz mě moc netěšil.
"Poď" odsekla a šla někam, nevím kam protože to tu v domě moc ještě neznám.

Došli jsme na zahradu za domem který byl na okraji lesa.

"Stůj tady, a ať teď uvidíš cokoliv. Neutíkej. Neřvi. Nebreč." jen jsem kývl a sledoval ji.

Jaký máte názor na tuhle Storku?:3

-MAX

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stowaway - [YAOI] Kde žijí příběhy. Začni objevovat