Jolijn komt mijn kamer binnen met twee glazen Sprite en een glimlach op haar gezicht. Wat een chick is ze toch. Mijn chick, al twee jaar. Ondanks mijn irritaties van dat rot spel van daarnet, voel ik me al een stuk beter als mijn vriendin naast me op bed komt liggen en de aflevering van New Girl start. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en trek haar tegen me aan. Hopelijk gaan we niet te lang serie kijken, want ik voel mijn stijve al tegen mijn broek kloppen.
Wat een vent, die Schmidt. Hij maakt deze serie zo geniaal. Na drie afleveringen ben ik stiekem een beetje teleurgesteld als Jolijn de afstandsbediening pakt en de serie af zet. Ze draait zich om met glimmende ogen en bijt zacht op haar lip. Die zachte, volle, lippen. Godver, wat is ze toch lekker. 'Dus,' zegt ze speels en wandelt twee vingers van mijn buik naar mijn borst. Mijn stijve komt weer om de hoek kijken en ik slik om me in te houden en haar niet direct op haar rug te leggen en te nemen. 'Dus?' Ik doe alsof ik geen flauw idee heb van wat ze wil. Kom dan, schatje. Maak me gek.
Jolijn gaat rechtop zitten. 'Is het warm hier of ligt het aan mij?' God, het is warm. Maar dat ligt zeker aan haar. Ze giechelt en trekt haar shirt over haar hoofd. Ze heeft de rode bh aan die ik zo mooi vind. Al staan alle bh's haar mooi, dus kan mij het schelen. Die dingen zijn er toch alleen maar om op te geilen en dan uit te trekken. Ik vind lingerie ook veel mooier dan die gekke, kanten jurkjes. Waarom doorschijnend? Dan is de lol er toch al af?
Ik streel met mijn hand Jolijns arm. Ze kantelt haar hoofd en geeft een kusje op één van mijn vingers, waarna ze hem in haar mond neemt. Ze laat mijn vinger helemaal in haar mond glijden en maakt een zuigbeweging als ze zich terugtrekt. O, God. Die meid maakt me gek.
'Het is nog steeds warm hier,' hint ik haar en ze grinnikt. Ze staat op en trekt haar spijkerbroek en sokken uit. Ze kruipt op bed en leunt over me heen. Ik geef me over aan mijn oerdrift en zoen haar, terwijl mijn hand in haar bh glijdt en zacht in haar borst knijpt. Jolijn kreunt als ik met twee vingers haar stijve tepel vastpak en zoent me opgewonden terug. Haar hand gaat over mijn broek, waar haar een stijve pik wacht.
Zo snel ik kan trek ik Jolijns bh, mijn spijkerbroek, T-shirt, sokken en boxer uit. Ze heeft nu alleen haar slipje nog aan en ik weet gewoon dat ze daaronder nat is. Met mijn vingers kruip ik over het randje en mijn vermoeden wordt bevestigd.Jolijn kreunt weer als ik mijn vingers in haar natte poes heen en weer beweeg. 'Toby,' kreunt ze. 'Je bent zo lekker, schatje,' zeg ik. Ik versnel mijn tempo rond haar spot en gebruik mijn andere hand om in en uit haar te gaan. Ze zucht en steunt en met enkele minuten trekken haar spieren beneden samen en volgt er nog een 'Oh, Toby'.
Oh, ja, Toby. Nu is het zeker tijd voor Toby.
Ik kus Jolijn op haar mond en voel hoe ze haar hand rond mijn stijve slaat. Ze moet echt oppassen, anders kom ik nog voor ik haar heb kunnen nemen. Met een ruk trek ik haar slipje uit en duw ik haar benen open. Ik kan niet langer wachten en stoot met mijn stijve diep bij haar naar binnen. En nog een keer. En nog een keer. Ze voelt zo goed. Haar lichaam lijkt speciaal voor mij gemaakt te zijn. De meisjes die ik voor Jolijn had lijken in het niets op het meisje dat nu onder mij ligt. Geen van allen voelde zo ontzettend goed. Jolijn kijkt me aan met haar bruin-groene ogen en laat haar hand over de binnenkant van mijn bovenbeen glijden. Nog één stoot en ik voel dat ik ga komen. Ik kan niet meer wachten. 'Jolijn,' fluister ik en ze kust mijn arm die op het bed steunt. 'Kom maar schatje,' zegt ze.
En dat doe ik.
De volgende ochtend gaat mijn wekker al om acht uur. Verdomme, dat haat ik toch wel aan voetbal. Die wedstrijden zijn vrijwel altijd om tien uur in de ochtend op een záterdag. Ik heb drie pogingen nodig om mijn wekker uit te slaan en draai me dan om. Terwijl ik me uit rek, kijk ik naar Jolijn. Ze slaapt nog. Echt, er is een apocalyptische invasie nodig om dat daar wakker te krijgen. Ze slaapt zo gauw ze haar ogen dichtdoet en lijkt dan in een soort coma te raken tot ze weer wakker wordt. Ik geef haar een kus op haar wang. Gadver, ze heeft weer gekwijld. Ach ja, niemand is perfect. Al kwijlt Jolijn wel vaak.
JE LEEST
Op reis met z'n beste vriend
RomanceJolijn heeft een heerlijk vooruitzicht: samen met haar vriend Toby voor vier weken naar Thailand. Ze is nu afgestudeerd, dus heeft even lekker helemaal niks, tot ze in september fulltime begint met haar baan als kinderarts. Op het laatste moment sla...