Eu sunt Marinette, o fata de 16 ani din Paris, foarte talentată in arta croitoriei si a design-ului. Sunt timida , împiedicată si fac orice ca sa ii ajut pe prietenii mei , chiar si pe oamenii care au probleme.
Sunt jumătate japoneza (find mama) si jumatate franțuzoaică (find tata). Invat la colegiul Dupont intr-o clasa minunata , cu niste colegi simpatici (majoritatea dintre ei).
Aici este cea mai draguta poza pe care o am in telefon ( datorita Alyei).Hey, eu sunt Adrian. Un elev din colegiul Dupont, popular îndrăgit de colegi , mai ales de fete , in special de fata primarului, Chloe. In timpul liber pozez pentru prima pagina a revistei de moda pentru baieti. Practic ca hobby scrima (si am un profesor genial) , iar al doilea hobby propus de tata este pianul ( nu imi place sa il practic, dar sunt obligat).
Aici puteti vedea o fotografie din miile poze facute de fane sau fotograf sau chiar de mine.Eu sunt Alya. Bff lui Marinette, pe care o ajuta sa nu spuna vreo prostie sau sa faca vreo tampenie in jurul lui Adrian (daca n-a mentionat mai sus, va spun eu .. il are crush pe Adrian.. shh). Sunt obsedată dupa tehnologie si daca nu prind macar o liniuta la wi-fi sunt terminata. Nici nu pot sa-mi imaginez o viata fara net sau telefon sau orice alt tip de ghaget.
Aici e o poza simpatica cu mine.
Eu sunt Nino. Prietenul cel mai bun a lui Adrian. Imi place foarte mult muzica , iar la petrecerile prietenilor mei eu sunt Dj Nino. Sunt putin mai fricos mai ales cand e vorba sa vorbesc cu fete . Nu sunt asa de expert in a intelege fetele, cum este Adrian. Ma balbai si ma fac de ras . Crush-ul meu este Alya. Mi-as dori foarte mult sa-i spun ce simt , dar cum am mentionat si mai sus sunt fricos.Hey, dragi saraci ,eu sunt Chloe. Minunata si fantastica Chloe. Sunt foarte populara si bogata si toti baieti ma vor. Desigur ca inima mea nu apartine oricui . Inima mi.a fost furată de frumușelul de Adrian. Eu sunt singura fata care ii poate face toate poftele. Doar eu.
Acum puteti sa o vedeti pe minunata de mine.
CITEȘTI
I wish you knew (Ladybug and Chat Noir)
Dla nastolatkówDoi copii , Doi miraculosi in marele Paris , supranumit orasul indragostitilor.