twenty-three

1.3K 77 0
                                    

Yoongi:
Už jsem sám

Jsi tady?

Namjoonie:
Ano

Miluji tě

Yoongi:
Nechci se tě vzdát, Joone

Namjoonie:
Bože můj, bulím jak děcko celou dobu..

Já tě tak miluju, Yoongi

Yoongi:
... nevím, co ti na to odpovědět

Víš, že to nejde

Sám jsi to několikrát říkal

Namjoonie:
Nemusíš nic..co nejde?

Potřeboval jsem čas

Nemohl jsem skočit ze vztahu do vztahu, k tomu ten Jungkook

Ale teď už jsem v pořádku

Ale to je jedno

Řekni mi, co chceš

Yoongi:
Chci se s tebou dál normálně bavit

..jen o tom asi nesmí vědět Jin

Namjoonie:
To by nešlo. Nevím, co by udělal, kdyby to zjistil

Yoongi:
Určitě najdeme způsob, jak to půjde

Namjoonie:
Jen mi napiš tvá poslední slova

Yoongi:
Namjoone, přestaň

Nebo za tebou přijdu a proliskam tě ať se vzpamatuješ.

Namjoonie:
Chápeš, že to nepůjde?!

Přijď..

Yoongi:
Půjde.. půjde to sakra!

Namjoonie:
Ne, kdyby na to přišel, udělal by mi něco. A i kdyby ses se mnou stýkal a on by o tom nevěděl, bylo by to jako podvádění, protože tě miluji.

To bys neudělal přece

Yoongi:
Můžu k tobě aspoň teď přijít a naposledy tě vidět?

Namjoonie:
....

Nevím


Nechápu, co dělám, ale potřebuji ho vidět.

Zazvonil jsem a za dveřmi se objevil Namjoon. Podíval jsem se mu do očí, měl v nich slzy. Hned jsem ho obejmul. Pohled na něj mě též rozbrečel.

"Pojď se posadit." řekl Namjoon a odstoupil ode mě, abych šel do obýváku, zatímco on zavřel dveře. Posadil jsem se na gauč a sledoval Namjoona, jak si sedá ke mně.

"Neměl si sem chodit."

"Proč?"

"Chci tě."

Položil jsem Namjoonovi ruku na koleno. Ani na mě nepohlédl. Přisedl jsem si k němu blíže a přinutil jsem ho podívat se na mě. Byli jsme tak blízko a to jsem si přál. Políbil jsem ho na rty. Namjoon prvně nereagoval. Otevřel jsem oči, díval se na mě pohledem, ze kterého jsem vyčetl, že teď to přijde. Políbil mě hlouběji a přinutil mě, abych si lehl. Vyhrnul mi triko a začal mi zlíbavat mé jemně sametové tělo. Jen jsem se pousmál a přitáhl si ho k sobě, ať mě líbá na ústa. Zapomněl jsem, jak je v tom dobrý. Začalo to působit i na mé přirození a já cítil, jak mi rychle tvrdne. Namjoon se o mně otřel svým klínem a já se prohnul v zádech. Jak jsem mohl zapomenout.. je tak skvělý, je pro mě ten pravý... je mé druhé já.. při mých myšlenkách jsem měl zvláštní pocit a udělal jsem se moc rychle.

"Promiň." Vydýchaval jsem.
Namjoon mě jen pohladil po vlasech, políbil mě na koutek úst a vstal ode mě.

Cítil jsem se skvěle.

Dokud mi nedošlo, co se stalo.

"Sbohem, Yoongi." Namjoon řekl a odešel do jiné místnosti. Věděl jsem, že pláče.

Odešel jsem z Namjoonova domu. Měl pravdu, nemohli bychom se spolu stýkat.

mistake |knj. myg| CZKde žijí příběhy. Začni objevovat