Al patrulea mesaj

382 35 3
                                    

Harry' s pov

Dupa ca am venit de la o afacere.

Am parcat masina in curte am salutat-o pe mama, si am urcat pe scari in camera .Nu sunt băieţelul care stă cu mămică lui dar e singură aşa cǎ am luat.o la mine .

                 **********

Dupa ce am vorbit cu Cara aseară am stat si m- am gandit ca chiar imi pare rau pentru ea,  e asa o fata bună dar trebuie sa plătească pentru ce a facut . O iubesc dar in acelasi timp mă uram ca fac asta .Am luat telefonul si am apelat numarul ei .

Harry :Ce faci iubito?

Cara : .........., auzeam doar suspine

Harry :Cara de ce  plângi? 

Cara : Pai mama ... e la spital ...si chiar nu stiu ce sa mai fac ...Harry nu stiu.

Harry :Oh cara o sa fie bine, ba  nu o sa fie dar am vrut  pe moment sa calmez deci e clar Jaek a inceput planul .

Da planul va incepe cu mana ei si cu alte persoane dragi ei apoi la safarsit cu ea MOARTA ce e mai bun la sfarsit nu? .

Cara: Am nevoie de tine?  intelegi? 

Oh Doamne mi- se rupe sufletul care nevoie de ajutorul meu iar eu am mainile legate.

Harry : Imi pare rau scump.o dar trebuie sa inchid pa .

Doamne imi pare rau ca nu pot sa o vad sa o tin in brate .Am coborat pe scari si m- am dus la spital.

Am vazut-o cum statea pe scaun si  cum plangea, la gandul ca poate ma duc la ea ma ucidea .Am deschis teledonul vazand  ca e 11 noaptea .

Anonimul de pe TwitterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum