chapter 1

105 7 1
                                    

scar🎧: GIRL, PICK UP THE NERVS
scar🎧: MARK HEEFT DE CREW WEER TEGEN ONS GESPANNEN
alice🐛: O SHIT
brook🎶: happy dat ik em altijd naast me hotelbed heb liggen😃😂
scar🎧: same same he he
brook🎶: ANOUK WIJ ZIJN EEN TEAM
Tris🐼: jemig meiden het is pas half 7
alice🐛: vertel dat de freaky crew maar!!
lissie💎: jah idd😂

Pov Scarlet
brookster🎶: SCAR WIJ ZIJN EEN TEAM WHOOPA
You: KOMT GOED
lachend pak ik de nerf. en dan is twan boos op ons als we uit het hotel worden gezet lol. een heel klein stukje doe ik de deur open en kijk de gang in. aan het einde van de gang zie ik brooklyn al lopen. ze ziet mij en wenkt me dat ik snel moet komen. de gopro heeft ze al in haar handen. 'laten we splitsen.'fluisterd ze. ik knik. 'ik ga links.'fluister ik. 'is goed.'is haar andwoord. links kijk ik om de hoek en zie niemand.

groupchat 'the bad squad'
lissie💎: waar zijn jullie??!
noukkie☕: ben in de lobby!
You: ik ben onderweg naar de trappen van verdieping 4. ik hoor voetstappen snel ga ik de hoek om. *KLETS* 'SHIT!'roep ik. snel draai ik me om en schiet een pijltje terwijl ik degene meeneem die naar mij geschoten werdt. 'SCAR JE GAAT VERLIEZEN!'gilt marcus. 'NOT THIS TIME SWEETHEART!'gil ik en vuur nog een pijltje naar hem toe. deze crew is echt de beste tourcrew die kunt hebben sirieus.

wat er met roadtrip is gebeurt? nadat ik erachter ben gekomen dat mikey gecheat heeft op me heb ik contact met hem vermeden. in het begin hadden we nog contact met derest maar we werden steeds drukker. wij als girls squad kregen een contract om te touren met onze vlog channel. net zoiets als magcon alleen dan een meiden groep die de 'the bad squad' heet ook wel 'tbs'. we zijn al heel erg bekent en zijn op dit moment in parijs, frankrijk van onze europe tour. met harvey hebben we gelukkig nog wel contact. daardoor heb ik ook vernomen dat mikey nu met die meid heeft waarmee hij heeft gecheat sadly. maar ik ben door gegaan met mijn leven net als de meiden. na mikey heb ik alleen geen vriendjes gehad. gewoon omdat ik het op de 1 of andere manier gewoon niet kon.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
FIRST CHAPTER OF THE NEXT BOOK ONLINE WHOOM. op het andere boek heb ik meer dan 1K readers :') im proud thank you all😍❤ hoop dat jullie dit boek ook leuk vinden!😃❤

I.L.Y (part 2)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu