Nemanja Jokić: Nikola is annoying nowadays

25 0 0
                                    

Subotica, Serbia
8:00am,

Nikola Jokić: Razlog zašto ti kažem zato što sam želeo da upoznam Džamala Murraja. Da li je to previše da pitam? (The reason why I tell you because I wanted to meet Jamal Murray. Is that too much to ask?)

Nemanja Jokić: Vau, tako si glasan, Nikola. Prilično sam siguran da ćeš se udati za ovog tipa. (Wow, you're so loud, Nikola. I'm Pretty sure you might marry this guy.)

Nikola Jokić: Pa, ja sam glasan. Jednom put, beba je plakala jer nisu shvatili da sam glasan stalno. (Well, I am loud. One time, there was a baby crying because they didn't realize I was loud all the time.)

Nemanja Jokić: Znate previše, Nikola. (You know too much, Nikola.)

Nikola Jokić: U redu, spavam. (Okay, I'm going to sleep.)

Nemanja Jokić: Dobro. (Okay.)

3 hours later,

Nemanja Jokić: Nikola, Nikola, Nikola?

Nikola doesn't wake up.

Nemanja Jokić: Nikola, Nikola.

Nikola Jokić: Šta Nemanja? Spavam. (What Nemanja? I'm Sleeping.)

Strahinja Jokić: Kicoš! Ne probudi ga. (Dude! Don't wake him up.)

Nikola Jokić: Vaah! Zašto je Nemanja uznemirila moj san lepote? (Waah! Why did Nemanja disturb my beauty sleep?)

Nemanja Jokić: Oops.

Strahinja Jokić: Sada, pogledaj šta si uradio. (Now, look at what you did.)

Nemanja Jokić: Žao mi je. (I'm sorry.)

Strahinja Jokić: 😑.

Nikola Jokić: Vi ste previše glasni, znate šta se dešava u Somboru. (You guys are too loud, you know what happens in Sombor.)

Nemanja Jokić: 😏.

Nikola Jokić: 😠.

Nikola Jokić admits farting in the basketball camp.

Nemanja Jokić: Dakle, bilo šta se dogodilo u košarkaškim kampovima? (So anything happened at the basketball camp?)

Nikola Jokić: Ok, pa se desilo da sam bio sa gomilom dece u mom košarkarskom kampu. (Okay, so what happened was that I was out with a bunch of kids at my basketball camp.)

Strahinja Jokić: Oh i šta se dogodilo? (Oh and what happened?)

Nikola Jokić: ova devojka koja je imala 16 godina iza mene i pitala: Nikola? Jesi li prdnuo? Prokleti! Kunem se Bogom kad priznajem da sam osoba koja je fartirala. (this girl who was 16 years old behind me and asked: Nikola? Did you fart? Damn! I swear to God when I recognize I was the person that farted.)

Nemanja Jokić: Huh?

Nikola Jokić: I trener je bio pored mene pitao istu stvar: Nikola! Jesi li prdnuo? Pobegao sam jer sam znao da sam ponovo farted. (and The coach was next to me asked the same thing: Nikola! Did you fart? I ran away because I knew I farted again.)

Nemanja Jokić: svi imamo istoriju prsa. Prsnuo si, fartirao sam, Strahinja je pratio, a tata je fartirao. Prokleti! Sve je to mjesto i vodi se u porodici Jokić. (we all have history of farts. You farted, I farted, Strahinja farted and Dad farted. Damn!  It's all over the place and it runs in the Jokić family.)

Nikola Jokić: 😂🙄.

Strahinja Jokić: Nije ni čudo zašto si tako glasan. (No wonder why you're so loud.)

Nikola Jokić: Strahinja, možeš li prestati? Da! Ja sam dosadan, u redu? to se dešava stalno. Imam OCD, shvatam na šta misliš. (Strahinja, can you stop? Yes! I'm Annoying, okay? it happens all the time. I have OCD, I get what you mean.)

Nemanja Jokić: Oooh, upozorenje na raspoloženje. Neko je trudna. (Oooh, mood swings alert. Someone's pregnant.)

Nikola Jokić: Nemanja, nisam trudna. Ponekad sam takav. (Nemanja, I'm not. I'm like that sometimes.)

Branislav Jokić: Nikola nije trudna, mislim da je ponekad mudar. (Nikola is not pregnant, I mean he's just moody sometimes.)

Nemanja Jokić: je li to kada pubertet pogodi Nikolu? (Is this when the puberty hits Nikola?"

Branislav Jokić: Da Nemanja. (Yes Nemanja.)

Branislav goes to Nikola. He had the same ordeal as Nikola had.

Branislav Jokić: I ja sam takav, Nikola. (I'm like that too, Nikola.)

Nikola Jokić: 🤗.

Branislav Jokić: Ali ne brinite da se većina vremena dešava. (But don't worry it happens most of the time.)

Nikola Jokić: Vi ste momci prstiju. Koji vozi Nikola ludo. (you guys are fart-faces. Which it drives Nikola insane.)

Nemanja Jokić: Oops.

Strahinja Jokić: Izvinjavam se. (Sorry.)

Nikola Jokić: Haha, u redu je. Svi smo dosadni. (Haha, it's fine. We're all annoying.)

Nemanja Jokić: 😂.

Nikola, Nemanja and Strahinja: Camping tripWhere stories live. Discover now