VI

65 5 0
                                    

        Mă uit pe geam.  Vedeam cum vin două mașini de poliție așa că mă uit la Elan care dormea.  Aveam de făcut o alegere:  ori îl iau cu mine,  asta însemnând să îl implic în ceea ce fac,  ori îl las aici. 

       Îmi dau seama că nu mai am ce face,  mașinile parcase în fața casei și ofițeri ies afară.  Zâmbesc când îl observ  pe unul dintre ei.  Era un "coleg" de la servici,  mai bine spus era un om de la noi infiltrat în poliție.

        Polițiști intră în casă,  iar eu între timp cobor la parter,  dar nu singur.  Îl iau și pe Elan. 

        Când aceștia intră în casă sunt întâmpinați de mine care îi țineam un pistol la cap. 

  —   Aruncați armele jos și ridicați-vă mâinile,  spun eu,  aceștia făcând în tocmai. 

        Edward,  colegul meu infiltrat la ei,  își îndreaptă ușor pistolul,  pe care îl scoase acum dintr-un buzunar,  spre unul dintre ei,  dar nici unul nu observă și îl împușcă.

        Celalt își întoarce privirea spre Edward care zâmbește. 

  —   Îmi pare rău,  sincer!  spune Edward zâmbind.  Tu chiar erai o partidă bună,  continuă el împușcându-l pe acesta,  care căzu într-o baltă de sânge. 

        Elan se uită la mine confuz și speriat.  Eu continui să îi țin pistolul la cap. 

        Plecăm în cam 5 minute,  după ce îmi mai termin niște lucruri.

        Eu, Edward și Alan,  deșii nu părea că vrea,  intrăm în una dintre mașinile poliției. Eu și Edward stăm în fața iar Alan în spate.  Edward conduce și își aprinde o țigară.  Îmi aprind și eu una iar el deschide un geam. 

____________________________________

____________________________________


Doar o altă zi  || Finalizată ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum