Gidiyoruz

11 1 1
                                    

Victoria 

'' Siktiğimin görevleri. '' Mırıldanarak bu ve buna benzer şeyler söyleyerek eşyalarımı topluyordum. Cedric bu gece beni Tokyo ya götürücekti. Karşımdakinin başarılı bi ajan olduğunu biliyorum. Ölebileceğim klasik bi görev... ''  Cedric birazdan burada olur. '' Cevap vermeden eşyalarımı toplamaya devam ettim. Beni bi kadının mı yoksa bi erkeğin mi beklediğini bile bilmiyordum. Gerçi eşit sayılırdık. O da beni tanımıyordu. Ya da tanıyordu. Gerçekten bilmiyorum..

Enrique

'' Sean . Jet hazır mı ? '' '' Hazır. '' Karşımdakini az çok tanıyordum. Takma adından cinsiyetini çıkaramıyordum.  Kıvrak diliyle bilgileri elde ettiğini ve gerçekten çok hızlı olduğunu biliyordum. bu kadar bilgi yeterli değildi. Ama benim ilk seti kazanmama yeterli olabilirdi. Eşyalarımı alıp jete geçtim. En kötü ihtimalle 5 saate ordaydım. O kocaman ve kalabalık yerlerde onu nasıl bulacaktım bilmiyordum ama umarım merkez bunla ilgilide bikaç şey düşünmüştür.

Victoria

Cedric in getirdiği helikopter binamızın üstündeydi. Yangın merdivenleri yardımıyla oraya ulaştım. Tanrım. Bu ajanı deli gibi merak ediyordum. Onun hakkından elbette gelicektim. Ölmek istemiyordum. O otele ulaştığımda onun nerde olduğunu bilmiyecektim. Aptal merkez öğrenememişti bunu. Belkide o beni orda bekliyor olucaktı. Bunun düşüncesi bile korkutucuydu. Gerçi o da büyük merkezli bi ajan dı. Yani biliyor olabilirdi.

Enrique

Jete binmiştim. Yaklaşık ondakika sonra telsizimden gelen sesi duydum                                                 - Burdayım. Gene ne var  ?                                                                                                                                      - Onla ilgili bikaç şey öğrendik. O bi kadın. Kalacağı otelin adı da Glee. Yani sen de oraya gidiyorsun                                                                                                                                                                 - Orda kalan kaç kadın olacak bunu biliyor musun ? Fotoğrafı falan yok mu ?                                           - Hayr yok, o bi ajan normla olmayacaktır. Şimdilik bu kadar. İyi şanslar. Buna ihtiyacın olacak.            İyi şanslar, buna ihtiyacın olacak. Ne harika bi moral cimlesiydi bu böyle ?

Victoria

Jet e bindiğimde telsizimle Alex e ulaştım. Merkezde işlere o bakardı.                                                        - Şu ajanın taslağıda mı yok elinizde ? En azınan adı ?                                                                                 - Hayır yok. Ama merkezi İspanya da . İspanyollar ırkçıdır, bilirsin. Başka ırktan birini almamış olmalılar. Yani karşındaki bi ispanyol. En azından yüzde doksan öyle.                                                         Bu ne lanet bi ip ucu. Bu bilgiyle ne yapabilirim ? İspanyada bildiğim iki merkez vardı. Tabii birde bilmediklerim...  Umuyorum ki şu iş çabuk biterde bir an önce dönerim. Bi aptalı öldürmekten daha iyi planlarım vardı.

Enrique

Bir saat kadar geçmişti. En kötü ihtimalle orda olmama beş saat kalmıştı. Oraya vardığımda gece ikiyi geçiyor olucaktı. Buda gün daha yeni başlıyor demekti. Bi kadın olması avantaj mı dez avantaj mı bişemiyordum açıkçası. Kadınlar normalde erkeklere göre güçsüz olabilirler , evet. Ama inanın ajanlar için bu böyle değil. Çoğu daha hızlı ve daha kıvrak. Ayrıca normailn üstünde güzel oluyolar. Bu ikinci kadın ajan görevimdi. Umarım öbürü kadar kolay lokma değildir. Zevk alabileceğim biri lazım...

Victoria

Sonunda vardım. Bu şehir kesinlikle iğrenç kokuyor. Tanrım.. Burda parfüm yasaklanmalı. Kalacağım yere varana kadar öldüm diyebilirim. '' Glee '' Garip bi mekan. Oda anahtarımı aldıktan sonra kendimi her nekadar duşa atmak istesemde merkeze haber verdim. Normalde diğer ajanın ne zaman ve neyle geldiğinden bilgim olurdu ama bu sefer hiçbişey bilmiyorduk. Karma düşünecek olursak be bilmiyorsam o biliyordu? Biliyor muydu ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Miss and Mrs Nobody. ( TÜRKÇE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin