Ron dělá Harrymu a Hermioně IQ test.
První jde Hermiona, protože dáma má přednost. Ron začne: ,,Hermiono, pověz mi co bys dělala kdyby si byla na malé jachtě a proti tobě by se řítil velký žralok?" A ona na to: ,,Vzala bych harpunu a zastřelila ho!" ,,Správně Hermi. A teď mi pověz co bys dělala, kdyby v tvém šálku plavala moucha?" A Hermiona suverénně odpoví: ,,Vzala bych lžíci a vylovila ji." Opět správně Hermiono." Chválí Hermionu Ron.,,A nyní mi pověz co bys dělala, kdybys viděla nemocného Hipogrifa? Zeptal se Ron. ,,Použila bych kletbu Avada kedavra aby se netrápil!" ,,Správně a blížíme se k poslední otázce. Co bys dělala kdybys viděla starou nemocnou babičku jak se bojí přejít silnici?" Hermiona chvíli přemýšlí a pak vypálí: ,,Použila bych levitační kouzlo a donesla bych jí do nejbližší nemocnice!!!" Ano, Hermiono získáváš 100bodů! Začal řvát Ron. ,,A teď ty Harry, co bys dělal,kdybys byl na malé jachtě a proti tobě se řítil velký žralok?" Jenže Harry moc neposlouchal a řekl: ,,Vzal bych lžíci a vylovil ho!" další otázky: Co bys dělal kdyby v tvém šálku plavala moucha?" Harry okamžitě vypálí: ,,Vzal bych harpunu a zastřelil jí!!" Ron se radši nevyjadřuje a radši říká další otázku: ,,Co bys dělal kdybys viděl nemocného Hipogrifa?" A Harry bezmyšlenkovitě říká: ,,Použil bych levitační kouzlo a dopravil bych ho do nejbližší nemocnice." A Ron říká: ,,Blížíme se k poslední otázce. Co bys dělal kdyby jsi viděl starou nemocnou babičku jak se bojí přejít silnici? "A Harry odpoví: ,,Použil bych kletbu Avada kedavra aby se netrápila!!