BM/1

2 1 0
                                    

Bazen yazılı olmayan kurallar acı verir . Adı üstünde ya "yazılı olmayan " . Kendi adınıza yapılan tercihler gibi acı verir ama kanıt yok .

İyi okumalar 🌹 🍭

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Karanlık ;  hafif ışıkların süzüldüğü bir sokak da yürüyordum . Ayaklarım da ayakkabı yok , üzerimde ise ince bir hırka vardı .

Kar yağmaya başladı ya , karı da çok severdim . Ellerimi açabildiğim kadar açtım , yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu . Etrafım da dönmek için bir ayağımı arkama attım  , tam arkamı döndüğümde gördüğüm manzara yüzümde ki gülümsemeyi anında sildi .

Orda ben vardım ve şuan ki en yakın arkadaşım Miraç ' ın peşinden koşuyordum . Ve ben biraz değişmiştim ; yüzüm biraz daha solgun , gözlerim günlerce uyumamışçasına kızarmıştı , yüzümün bazı yerlerinde morluklar  vardı .

Bir yandan ona sesleniyordum ki ; o mesafeden duymaması imkansızdı , duymazdan geliyordu . En sonunda pes edercesine yavaşladı , derin bir soluk alarak durdu .

- BANA HİÇBİR ŞEY AÇIKLAMANI İSTEMİYORUM , BU SEN DEĞİLSİN   YA , DEĞİL Mİ  ?

- BAŞKA  SEÇENEĞİM YOKTU ! 

- YAPMA ? SEÇTİĞİN YOL BİR SEÇENEK  BİLE  DEĞİLDİ !

-YAPAMADIM ! TAMAM MI ? OLMADI ! ÖZÜR DİLERİM !  O KADAR GÜÇLÜ DEĞİLİM !!

Arkasını dönüp ilerlemeye başladı . Sadece olanı izliyordum başka hiçbir şey yapamıyordum . Karşımda ki benin gözünden yaşlar akıyordu ; söyleyemediği kelimeleri haykırırcasına !
Soğuk kanıma işlercesine artıyordu . Onun her adımında daha çok üşüyordum .

- GİTME !

Hızlı bir şekilde karşımda ki bene  döndü . Daha önce hiç bu kadar soğuk bakmamıştı bana . İçim ürperdi birden . Derin bir nefes  alarak ;

-SAVAŞTIĞIN YOLDA SENİ KORUYAMAM ! SENDE Kİ BANA İYİ BAK !

Dudakların da acı bir tebessüm belirdi . Ve ordan koşarak uzaklaştı . Sokakda ki hafif ışıklar kayboldu .  Kar taneleri hızlanarak iri iri dolu tanelerine dönüştü . Canımı acıtıyordu her biri .

Birden kollarımdan kanlar akmaya başladı . Karşımda ki ben  kan kaplamıştı üzerime doğru geliyordu ! Hızlıca arkamı dönüp koşmaya başladım . Bir yerden sonra her attığım adımda ayağıma cam kırığı batmaya başladı . Önümde ki yol ayrımın da sağa saptım .

Lanet olsun !
Çıkmaz sokağa girmiştim , yavaşça arkama döndüm .

-HAYIR !

-----------

- Çiğdem , çiğdem uyan !

- Duygu ?

- İyi misin ? Yine mi kabus gördün ?

Yaklaşık 5 aydır olduğu gibi kabuslarımdan nefes nefese uyanıyordum . Artık o kadar dayanılmaz duruma gelmişti ki ; uyku düzenim bozuluyordu .

- Evet , iyiyim merak etme . Biraz soluklanıyım kendime gelirim .

- Peki canım ben burdayım . Bir şeye ihtiyacın olursa seslenmen yeter

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir MeseleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin