Babamın arkamdan seslenmesi ne duymazlıktan gelerek bir taksi çevirdim ama hala sesi geliyordu" Ada kızım buraya gel her şeye açıklayalım" daha ne açıklayabilir diki? Bunca yıl abimi benden ayırma larını ve 15 senedir bir abimin olduğunu bilmememin Ne gibi bir açıklaması olabilirdi? bu arada ben Ada bir abisi olduğunu fotoğraflardan ve babasının telefonundaki mesajlardan öğrenen ada bu sabah Kahvaltıdan sonra albümlere bakıyordum ve ben daha bebek iken çekilen fotoğraflarda annem ve babamın tam ortasında 4-5 yaşlarında bir erkek çocuğu vardı ve neredeyse tüm fotoğraflarda...
Daha sonra telefonumun şarjı bittiği için babamın telefonundan Öykü'ye mesaj attım Öykü benim en yakın arkadaşımdı yani her şeyimi onunla paylaşırım Her neyse.
GÖNDEREN :ADA
Öykü Selam ya ben albümleri incelerken bir şey fark ettim neredeyse her fotoğrafımız da 4-5 yaşlarında bir erkek çocuğu var Sence kim?
GELEN; ÖYKÜ
Bilmem ki kanka annene sor bir istersen.
GÖNDEREN :ADA
Hayır sormadım ama soracağım Neyse bay bay.
GÖNDEREN: ÖYKÜ
byMesajlaşma mız bittikten sonra telefonu Tamam masaya bırakacaktım ki mesaj geldi Ben de tekrar mesajlar bölümüne girdim.
GÖNDEREN : POYRAZ
Baba sen adresi atacağım kargo ile gönder.Bir saniye kimdir bu Poyraz? ve:
" baba" ne babamı , benim babama "baba" dedi Yani bu bu Benim kardeşim mi ?düşün Ada düşün resimdeki çocuk "baba "bu cidden benim abim mi? Ama ben tek çocuk olarak büyüdüm. bu düşüncelerime son verip gerçeği öğrenmek için aşağı annemin yanına indim"anne!" Diye bağırdım ama ses yok bahçede olabilir düşüncesiyle bahçeye çıktım Annem çiçeklerle oyalanıyor du hemen yanına gittim" anne Poyraz kim?"
Ve her şey düşündüğüm gibiydi Poyraz Benim bugüne kadar tanımadığım abim di hemen yukarı çıktım .o sırada babamın telefonu titredi mesaj poyraz'dan gelmişti. Adrese atmış olmalıydı hemen adresi kendi telefonuma gönderdim .Abimin yanına gidecektim çok mutluydum hep bir abim olmasın hayalini kuruyordum. Sonra Bavulumu hazırladım İstanbul'da yaşıyordu Bu yüzden uçağa binmem gerekiyordu yanıma Kredi kartlarımı nakit paramı ve telefonumu aldıktan sonra aşağıya indim tam kapıdan çıkacakken babam "ada nereye ?" Diye sordu" Cehennemin dibine" dedim ve evden çıktım.
işte Şimdi de İzmir- İstanbul uçağı için bilet almış uçağın kalkmasını bekliyorum. Son 15 dakika kalmıştı çantamı oturacağım yerin üst kısmına yerleştirdikten sonra H2 no'lu koltuğa oturdum o sırada anonsları yapıldı ve kemerimi taktım uçak kalkıyordu abime kavuşmama az kalmıştı Ama bu ona sürpriz olacaktı ...2 SAAT sonra.
Şu an taksi deyim ve abimin attığı adrese gidiyorum aklımda binlerce soru var gidince hepsini soracağım ona Ve sımsıkı sarılacağım ben bunları düşünürken bir villanın önünde durduk taksici"burasi" dede en de gereken ücret ödedim bavullarımı aldım ve İndim şu an o koca evin önünde sadece duruyordum Sonra yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledim ve Zile bastım dakikasında Kapı açıldı karşımda Poyraz diye tahmin ettiğim bir Playboy duruyordu söze girdi "Buyurun" dedi tanımamıştı ama normaldk Koskoca 15 yıl "ben ...şey" biraz durdum "Ada ben sen Poyraz olmalısın yani... abim" bana boş boş baktı bir süre "ne işin var burada?" dedi kırılmıştım ama bunu belli etmemeye çalışacaktım ki Gözyaşlarım bu düşüncelerin önüne geçti o sırada kapı çoktan yüzüme kapanmıştı Bende biraz durduktan sonra Bavulumu alıp yürümeye başladım...Sadece yürüyordum Daha sonra bir taksiye atlayıp otele gittim ve geceyi orada geçirecek tim odaya gittim Bir duş aldım ve uykunun saf kollarına bıraktım kendimi.
Sabah uyandığımda Saat 7 .10 du biraz yatakta oturdum daha sonra da yüzümü yıkadım ve üzerimi giyindim. bir yarım saat sonra da otelden çıktım. biraz dolaşsam iyi olacaktı... bir an telefonum çaldı arayan abimdi.
"Alo"
"Efendim"
"Neredesin"
"Dolaşıyorum" deniz kenarına doğru
"Tamam bekle" biraz duraksadı
"Geliyoruz dedi ve kapattı Ben denizi seyrederken iki adam bana doğru gelmeye başladı ve " Ne haber güzelim" dedi. Ben böyle şeylere gelemem "nereden güzelin oluyorum lan bas git " dedim adam daha çok yaklaştı Neyse ki yanımda biber gazı vardı ilk önce iki bacağının arasına bir tekme attım Sonra diğeri geldi Ona da biber gazı sıktım sonra da ver elini Depar . korkmuştum Çünkü beni kovaladılar saklandık Tan hemen sonra abimi aradım ...
"Abi "sesim ağlamaklı çıkmıştı Çünkü korkmuştum Sonuçta iki koca adam değil mi?
"Efendim ,ne oldu sana"
"Ney? Ada ney? delirtme beni ne oldu?"
"Bana iki kişi yaklaştı Güzelim falan dedi Ben de biber gazı sıktım Çok korktum sonra da beni kovaladılar"
" Neredesin sen şimdi abicim?" Oha Dün gece beni kapıdan kovan Poyraz Şimdi bana abiciğim demişti"****' dayım" Tamam 2 dakikaya oradayım" "Tamam" 2 dakika sonra abim benim yanıma geldi ve sarıldı." Özür dilerim bir tanem Hepsi benim suçum özür dilerim ".
" Tamam abi sorun yok. "
" dün gece nerede kaldın? hangi otelde kaldın? valizlerini alalım bundan sonra benimle kalacaksın bıcırık Anlaştık mı? Ha bu arada" yanındaki meteou göstererek "bu Kaan benim yakın bir arkadaşım Senden 2 yaş büyük o da benim Kardeşim gibidir" Dede sonra otelden bavullarımı aldık ve Eve doğru yol aldık yol boyu hiç konuşmadık ara sıra dikiz aynasından Kaan bana bakıyor ve sır atıyordu Sonunda eve varmıştık ağabeyim odamı gösterdi odama abimin odasının yanındaydı abim aşağıya iner inmez bavulumdaki kitapları kıyafetleri laptopu ve makyaj çantamı alıp Bavulumu yatağın altına koydum.Şimdi sıra öyküye haber vermek vardı Öykü'yü aradım ilk çalışta açtı.
" Alo. neredesin sen? Dünden beri elimde telefon Senden haber bekliyorum ya Meraktan ölecektim neredesin sen?"
" abimin yanındayım"
"Abin mi?"
"Evet"
" Tamam seninle daha sonra net bilgi alırım Abine selam Annem çağırıyor bays."
"Bay bay"
Konuşmanız bitince Yatakta biraz oturdum canım sıkılmıştı biraz kitap okudum ve uyuyakaldım.Sizleri çok seviyorum vote bekliyorum...❤❤❤❤