bölüm 2

28 0 0
                                    

Sabah uyandım banyoya gittim  rutin işlerimi halettim ve gardıropdan kıyafetlerimle bakışıyordum. Sonunda karar verdim şort ve tişört giydim sonra abimin odasına gittim görünüşe göre abim odasındaki yoktu. Hemen aşağıdaki indim ama abim yoktu sadece koltukta yayıla yayıla oturan kaan vardı. Beni farketmedi bende arkasındaki ve koltuktan atladım "GÜNAYDIN " oha ya sesim çok tatlı çıkmıştı herneyse... kaan bana bir süre  şaşkın şaşkın baktı ve "sanada" dedi bende kahvaltı hazırlamak için mutfağa yöneldim ki kaan kükredi... evet bildiğimiz kükredi .
"ADA!"
"NE VAR BE NE BAĞIRIYORSUN! ?"
"o ŞORT diye giydiğin şeyin devamı nerde?" Haydaa bide bu çıktı sanane kardeşim SA -NA - NE  allah allah ya
"CEBİMDE!"
"ADA!"
aslan yine kükredi "Uff SANANE YA SANANEEEE"
"ada dedim"
"Evet dedin" kaanin seslenmelerini kulak ardı edip mutfağa gittim ama şimdi kahvaltı hazırla falan uzun iş canımda hazır pizza çekmişken bir midesizlik yapip pizzaciyi aradım ve 2 orta boy pizza sipariş ettim siparişi verdikten sonra içeri gidip kaan in yanına oturdum kaan bana dikdij bakmaya başladi o sırada beni o bakışlardan kurtaran telefonum oldu arayan eski sevgilim buraktı ama hala görüşüyorduk bir nevi dost gibiyiz .
" alo canım "
"Alo burak çok özledim senj"
"Bende seni çok özledim ada"
"Aşkım sen nerdesin?"ben burak a burakta bana ara sıra aşkım derdi nedenini bilmiyorum ama hoşuma gidiyordu.yani ona aşık değildim sadece arkadaştık belkide bundan sonra benim hayatımda kaan olacakti.herneyse...burakla biraz konuştuktan sonra telefonu kapattım kaan bana açıklama ister gibi bakıyordu.
"Eski sevgilim yani şey arkadaşım " dedim kaan biraz sırıttı sonra" ne zamandan beri eski sevgiline canım diye hitap ediyorsun " dedi hayda bi sen eksiktin demi sanane istediğime canım derim demek isterdim ama o sırada kapı çaldı.
Bende hemen kapiya baktım pizzacı gelmişti uzun boylu zayif ve kekemeydi " b buyrun" dedi parayi verip" üstü kalsın" dedim.tam kapiyi kapatacaktim ki çocuk" s sevgilin varmı "dedi ve saçını arkaya dogru atarak kaan tabi durur mu" var canım buyur benim"dedi ben o an zaten bi şey oldum ... herneyse aslında buraklada arkadaştır ama sanki kıskanmıştı ve şimdide pizzacıya yumruk atmıştı! Ne?yumruk mu ?hemen kaan a engel olmaya çalıştım tabii sadece çalıştım "mal mısın?  Kaan tamam malsın anladik kalk üstünden çocuğun kaan!!" Sonunda düşmüştü çocuk ağzı burnu bir yerde kapının önünden ayrıldık kaana dik dik bakip " ne yaptin sen ya öldürecektin " beni bir güzel sürdü ve" sen bu kadar kısa giyinmesen bu çocuk paketi verip gitmiş olacakti" dedi
"Hi kaan hi"
Biraz oturduktan sonra aklima geldi ee abimde yok dışarı çıkmakta istiyorum evde  kalsam napicam ki kaan zaten a sosyalin teki hemen mutfağa gidip abimi aradım izin aldıktan sonra yukarı çıktım siyahı şort ve salaş gri ve üzerinde inciler bulunan bir tişört giyip aşağıya indim kaan bir kutu pizzaya yemişti bile aman hem iştahımda kaçmıştı zaten kaan a döndüm " ben çıkıyorum bayyy " kaan daha ağzındaki bitmeden " noroye o şortla" dedi tam ayı ya herneyse geçen yaz tatile teyzemlerin yanina gelmiştik o zaman tanıştığım çok yakın bir arkadaşım vardı onu çağırsam beni kırmaz gelirdi buna adım gibi eminim. "Arkadaşımla buluşacağım"
"Kimmiş bu arkadaş "
"Seni ilgilendirmez kaan ABİ "
"Bir bana abi deme kendimi yaşlı hissediyorum iki sen bana emanet olduğun için gayet ilgilendirir."
"Bay bayy"
"Ada ! Bekle bende gelicem."
"Hayır "
"Evet"
"Yaa hayır "
"Hadi çıkalım  "
Al işte ya oda geldi vee bende ona tüm alışveriş poşetlerini taşıttım. Ben kaanin bana sergilemeye çalıştığı kaslarına gülerken telefonum çalmıştı.
"Alo"
"Efendim abi"
" güzelim napıyorsun?"
" kaanla birlikte alışveriş yapiyoruz"
" aksamalar saat 8 gibi benim birkaç arkadaşım gelec-"
Abimin benden ne isteyeceğini tahmin ettiğim için "tamam sen merak etme ben hallederim" dedim abim eminim şuan müthiş bir şekilde sırıtıyorudur. " tamam güzelim dikkat et hadi bay bay" dedi telefonu kapattiktan sonra kaan a baktım ama ortalıkta yoktu bende arabanın oraya doğru yürümeye karar verdim.
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dikkat ! Aşk  Çıkabilir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin