skinkpar de manzana

43 1 0
                                    

säm och itchy stod och borstade tänderna bredvid varandra i badrummet för klockan var mykke och det var hög tid att gå till sängs.
itchy och sam skrubbade sina tandsebissingar tills de var skinande rena. sedan spottade sam i handfatet och bitchy spottade på sams tandborste.
när pojkarna tillslut kommit till deras gemensamma säng, som egentligen var för liten för två personer, så skulle itchy nödvändigtvis peta lite på sin mobil. sam sa nein och ryckte åt sig itchys mobil och la ner den på golvet. itchy blev sur och petade sam på näsan av frustration. sam did a :). sedan blev itchy lite kärleksfull och PUSA sam på kinden. sam did a :))))))). sedan kände sig sam EXTREMT JÄTTEKÄRLEKSFULL och vände tillbaka itchy som hade vridit sig bort från sammyie. itchy blev lite rädd
"lemme tuch ur jsunga godiga Dink"
"men säm det är så sent :3"
"yeaB but wutever i neeed to kläm ur but"
"hehehe u like my rumprump"
"hehe u know i do bäbispojke"
itchy la sig på el mage och tittade på sammy med ett SEXY SEXY FLIN.... sam satte sig på itchys baksida lår och gjorde sig till rätta mm. sedan tittade han på baken så vackert presenterad framför honom. han undersökte de två ljuvliga, dock kalsippdolda, rundheterna in i minsta detalj med förstoringsglas och mikroskop. sedan tröttnade itchy och sa att det faktiskt fick börja bli lite action snart. sam nickade furiously och trädde långsamt av itchys standardkalsipps med sina lillfingrar.
"oooh jävler.... din dtjärt är så fin ichty"
"hiiihihihih x\\3c" sa itcyhy och rodnade. han blev så generad när sam sa snela saker till honom, samsens ord betydde så mycket... damn....
sam förde sina varma tämligen torra händer mot itchys gudomligt perfekta bullar. när han la sina händer på itchys klämklot kändes allting bara så rätt, som att hela världen hade menat för just detta att hända. sams hjärta slog hårdare än bankningarna som mem deliverade till det stackars stackars bordet som fick uthärda mems ilska efter att ha kommit tvåa i pubg. i alla fall. slovakiska pojkrumpor.
sam gav en liten försiktig squeeze och itchy gnydde till <:F
"w h o a" sa sam. det var långt från den första gången han hade berört itchys stjärnstjärt, men han tröttnade aldrig på dem. de var helt enkelt magiska. förtrollande, menade sam.
sam böjde sig ner och la sitt huvud på itchys arsel som att han försökte lyssna på det.
då fes itchy

•~ тне äppelsтjäят ~•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora