1.Bölüm

545 25 18
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar ben hikayenin yazari Ruhengiz umarim ilk bölümü beğinirsiniz size odunlu okumalar ...♡
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
MULTİMEDİA : Furkanla ❤Sera
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sera

Bu gün günlerden cumartesi veeee evet kessinlikle okul yok vee olmayacakta . Çünkü yaz tatili artik! Bekle bizi yaz bomba gibi geliyoruz!!!  kizlarla hafta sonu kaçamaği yapmaya karar verdik . Küçük bir adaya gidip küçük bir tatil yapacağiz ben nilay ve  Hayat.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Seranin dilinden:

Evet kizlar lise sona geldik artik !" Bence bu tatil hepimize çok iyi gelecek diye düşünüyorum "dedim kizlara
Sibel ve Nilay bir taraftan kahkahalar atarken kafalarini onayliyor anlaminda salliyorlardi, daha şimdiden arabayi kiralayip bagaji doldurduk."Her şey hazir kizlar" diye bağirarak bize seslendi Hayat .Nilayda "Geliyoruzzz" söyledikden hemen sonra koşarak arabaya gittdik . Babam  direksiyon başinda bizi tatil yerine götürüyodu ,bizde tüm yol boyu arabanin üst penceresini açip kendimizi rüzgarin kollarina biraktik ve bağirarak şarki söyledik. Tahminen 4saat sonra oraya varmiştik evet herkes çok yorgundu. Otele öyle bir giriş yaptik ki sürünerek nerdeyse. Kizlarla ayri ayri odalar seçtik ve otelin çalişani bana buyurun "306 "numarali oda da sizin dedi asansörle odamin olduğu kata çiktim. Kizlarla yerleşdikden sonra kafede buluşalim diye anlaştik vee herkes odalarina...309 numarali odamin karşisina gelmiştimki kapinin açik olduğunu gördüm ve anahtari çikarmadan direk odaya girdim....
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Furkanin dilinden:

Kafamdaki ağri ve şu gerilme sinirlerimi tepeme çikardi ve yataktan ağir bir baş ağrisiyla kalktim...Murat herkese "Lan  abi uyandi ! Uyandi! " Diye bağirarak haber verdi ve ben ağir bakişlarimi murata çevirerek "Nerdeyim lan ben!!!! "Dedim dişlerim sinirden bir birine kenetlenmiş şekilde .Murat hemen korkulu bir ses tonuyla "Abi sakin ol buraya getirmek zorunda kaldik yaraliydin ve burasi magazincilerin enn az olduğu ve en güvenli olan bir yerdi" dedi.Normalde olsam Muratin üzerine çemkirir bi güzel sinirimi üzerine dökerdim ama şu an kafamda ince  bir ses vardi kulaklarimda çinlanip duruyordu ne yapsam kesmedi ."Korumalara emr ettim çıkın lan işim var "daha sonra duşa giricektimki aklima bişey gelince murati aradim: "Murat şu korumalarada söyle kapinin önünde beklemesinler Mafya olduğumuzu herkese bildirmeyemi çalişiyorsunuz lan! götür onlari ordan!"dedim.Sonra duşa girdim,çıktığımda dolabin önü taraflarda  kırmızı bi valiz görünce: "Ya ben bu Murati öldürecem!!!"mafyaya kırmızı valiz getirmek nedir lan! ."Her neyse bunun hesabini sonra sorarim murata!" Valizi açtim ve elime tişörtdür diye düşündüğüm şeyi aldim ama elime hafif gelince kafami elimdeki tişört zannetdiyim kadin iç çamaşirina çevirdim.Doğru söylemek gerekirse o kadar gördüm ki bunlardan ama yinede inceleyci bakişlarla ona bakiyordum daha sonra yatakta bir kıpırdama hiss edince dikkatimi oraya çevirdim "Bu ne lan!"dedim içimden ..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Nilay ve hayatin dilinden:

-Ya biz bu kizla kafede buluşmayacakmiytik Nihal nerde kaldi bu?
 +Evet Hayat bir daha arasana şunu of Sera off!!!
-Telefonu  hala kapali .Sen oda numarasini sormuşmuydun ? ben sormayi unutmuşum da
+Kahretsin bende sormadim Hayat! Hadi biz sipariş verelim artik 1 saat oldu hala gelmedi !
-Tamam
Resepsiyyona sorduk çikiyoruz odaya sera yok...
Biz yemek yedik hatta yemekten 1 saat sonrada kafede bekledik ki belki gelir ama Sera hanimdan hiç bir haber yoktu! Bizde odalarimiza kalktik ve Seraya ölümcül mesajlar attik yani bizi bu kadar endişelendirdiği ve bekletdiyi için ama mesajlarimiz cevapsiz kaliyordu...Nihala mesaj attim oda uyumuş olmaliki cevap vermedi bende müzik açtim ve tavani izleyerek uyuya kalmişim..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Seranin dilinden:

İçeri girer girmez valizimi dolabin yanina koyup "çok yorgunum daha sonra yerleştiririm" diye düşündüm ve kendimi hemen yatağa attim nedenini bilmem ama yatağin sağ tarafi birazcik dağinik ve sıcaktı ama şu an okadar yorgundum ki sıcak olmasi daha fazla uykum gelmesini sağladi ve ben kafami koyduğum gibi uyumuşum....kulağima bazi sesler geliyordu ve bu benim uykumu bölmeme neden olmuştu gözlerimi azicik araladim ve gördüğüm şeyle Hayatimin şokunu geçirdim diye bilirim!!! Gözümün önünde yari çıplak bir adam vardi üstünde hiç bir şey yok altina da havlu sarilmişti...ne olduğunu anlamaya çalişirken gözüm elindeki benim iç çamaşirina sataşdi !!! Tamda çiğlik atacakken adam sinirle bağirdi ama bana değil telefondakina:"Murat  sen caninami susadin  lan!!! noluyo burda?! hemen odama geliyosun duydunmu hemen!!!" Diye bağirdi ben tam ağzimi gene açiyodumki içeri biri girdi belindeki silahlari görünce açikcasi bedenim buz kesildi titriyordum gerçekten... adam yine sinirli sinirli : "Lan oğlum Murat odama kız atmak istesem haber veririm getirirsiniz !!benden habersiz odama kız sokmak nedir lan?!! Mafyanin odasina kız sokmak nedir !!!!?" diye bildiğin öyle bağirdiki Murat dediği adam karşisinda iki  büklüm kaldi tabi bende.Sonra Murat dediği adam konuşmaya başladi tabi ben korkudan çıt bile çıkaramiyorum :"Abi dur bi sakin benim yemin billah haberim yok " dedi.  Yalvariyomuş gibi bir ses tonuyla.tabi ben  kıpırdayamiyordum sıfır tepki ...bide mafya olduğunu öğrendim:"Allahim sen kurtar benii!" Dua ediyordum içimden sonra birden-bire öyle birşey oldu ki yüreğim ağzimda hopladi...sabahtan beri bağiran adam bana döndü ve uyanik olduğumu gördü kaşlari çatildi aniden ve eli hızliyca belindeki silaha gittii......

                Bölüm sonu

Umarim ilk bölümü beğenmişsinizdir....♡♡♡♡

Odun MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin