În pauză se duce la un copac mare și bătrân, unde îi plăcea să stee deoarece nimeni n-o vedea și n-o băga în seamă. Stă așezată pe iarba rece cu un caiet în poală si un pix în mână pierdută în melodiile ei.
-Uhm, bună! o salută un băiat înalt, bine făcut cu părul și ochii negri ca și ea, dar cu ten mai închis.
Mia se sperie și fuge în sala de clasă cu toată viteza pe care o putea acumula. În fuga mare se împiedică de una dintre cele mai populare fete din școală, clasa a 11-a, care evident n-o cunoștea pe Mia.
-Ai grijă pe unde fugi împiedicat-o! îi țipă aceasta.
Mia se ridică și fuge în continuare până ajunge în clasa întunecată, care era întunecată pentru că restul colegilor plecaseră la magazin fiindcă era pauza mare. Fata se pune în banca din spate de la geam, cu lumina stinsă în clasă, și începe să își continue treaba începută. Scrie un alt hit de succes în industria muzicii Rock si Heavy Metal când aude pe cineva bătând la geamul clasei. Mia se duce să vadă cine poate fi, acțiunea fiind una proastă, era același băiat de mai înainte. La vederea lui se sperie din nou și se repezește în toaleta fetelor unde mai erau niște pițipoance care se machiau la greu, dar nu le băgase în seamă și intră într-o cabină unde poate fi singură. Cineva îi bate la ușă înainte să se sune, era Ada.
-Satanist-o, ești căutată! o ia de încheietură și o împinde spre clasă.
Mia se lasă împinsă, că oricum poate fugi după ce este lăsată. În clasă era o adunătură de băieți adusă de Ada care a încuiat clasa. Mia speriată de ce poate vedea fuge spre geam si îl sparge sărind din el. Geamul i-a tăiat bine corpul, adică săraca fată sângera din cale afară și din cauza pierderi de sânge leșină.
Se trezește în cabinetul medical al școlii.
[Off, iar capitol scurt mi-a ieșit! >…< Pe celelalte voi încerca să le scriu mai lungi! ^~^ Și 'norocosul' sper că vă puteți da seama că e N din VIXX? ^~^ Niște păreri vă rog? :o3 ]