Bölüm 1

175 6 1
                                    

Gece Tiffanyle konuştuktan sonra yorgun olduğumu hissettim.Hemen uyumak istiyordum . Yatağıma Doğru ilerlerken çok korkuyodum çünkü etraf çok karanlıktı herkes uyuyordu..Yatağıma yattım. Uykuya dalmam uzun sürmedi.. Ardından bir rüya gördüm . Maceralı ve heyecanlı bi rüyaydı . Ben ve Tiffany dışarıda dolaşıyorduk .Saat akşam yedi buçuk felandı galiba .. Dışarda kimseler yoktu .Bi anda lambalar södün ve aniden karşımıza yüzü belli olmayan biri çıktı bayaa uzun boyluydu .Korkmuştuk ...Hemen koşmaya başladık . Ama biz nerede dursak anında yanımızda oluyordu .Çok yorulduk ve en sonunda pes ettik . Ben yorgun bi sesle "Ne oluyo ? Neden bizi takip ediyosun ?? "diye sordum .Karşımızda dikilen adamın konuşmasıyla bizim bağırmamız bir olmuştu .. Çünkü çok korkunç bi sesi vardı . Bize "Vampirlere inanırmısınız diye sordu Ben kahkaha attım ve Tiffany "evet" cevabını verdi . Saat sanırım sekiz olmuştu ama biz hala dışardaydık . Adam bize "Beni takip edin" dedi . Biz hiç tereddüt etmeden peşinden gittik . En sonunda Daha önce hiç görmediğimiz , bilmediğimiz bir yerde olduğumuzu fark ettik . Tiffany panik atak hastasıydı .. Çok korktu ve yere çöküp ağlamaya başladı . Ben onu sakinleştirmeye çalışırken adam " şuradaki labirenti görüyormusunuz ? o labirentte birisi sizi bekliyor . Siz onunla tanıştığınızda hayatınız Değişecek !!! " dedi Ben korkmuştum , Ama belli etmemeye çalışıyordum. Büyük bir kahkaha attıktan sonra ; "Sen bizi aptalmı sanıyorsun Adamım ? oraya kesinlikle girmicez .!!!! " dedim. Sanırım bana kızmıştı Üzerime gelmeye başladı ve tek hareketiyle beni bayılttı . Uyandığımda oda gibi biyerde olduğumu fark ettim ve ellerim bağlıydı aynı şekilde Tiffany de öyle . Oradan kurtulmak , iplerimizi kesmek için yerde duran makası almam gerekiyordu .. Anlıyacağınız işim oldukça zordu . Birden birisi geldi makası aldı ve iplerimizi kesti Yüzünü görmeye çalışıyordum Veee .....

LABİRENTDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin