Bölüm 2

145 5 2
                                    

Sonunda gördüm .. Teşekkür ettik. Tam sen kimsin diye soracaktım o sırada uyandım. Rüyamın etkisinde kalmıştım daha sabahın altısıydı yüzüm kireç gibi bembeyaz olmuştu. Tekrar uyumayı denedim ama uyuyamadım.Bir an önce öğlen olmasını bekliyordum , daha fazla dayanamadım ve dışarı çıktım ...KOŞTUM , KOŞTUM , KOŞTUM ...  En sonunda çıkmaz bir sokağa girdim... Sanki rüyamı yaşıyordum . Oturup ağlamaya başladım . Büyük sert bir elin omuzuma dokunduğunu hissettim . Kafamı kaldırıp bakınca mahalle güvenliğini gördüm. Yüzümün bembeyaz olduğunu ve ağladığımı görünce ne olduğunu sordu .. Hiç bişey söylemeden Koşa koşa okulun karşısındaki telefon kulübesinden Tiffany i aradım ilk başta açmadı bir kez daha aradım bu sefer açtı . uykulu bi sesle "siz kimsiniz ?" dedi ben Hans dedim ve gördüğüm rüyayı anlattım . Hiç bişey söylemedi Derin bi nefes aldıktan sonra "Bakalım neler olacak!" deyip kapattı . Eve gittim anahtarım olmadığı için kapıya vurmak zorunda kaldım annem kapıyı açtı " Ne oldu bu saatte dışarda ne işin var senin hans ?? " dedi . Dilimi yutmuş gibiydim tek kelime edemiyor konuşamıyordum yada konuşmak istemiyodum .. Bilmiyorum .... Odama gittim uyumaya çalıştım uyuyamadım..

Yüzümü felan yıkadım . Annem kahvaltıyı hazırlıyodu.. Yemeye başladığımda Anneme ; " Anne vampirler sence gerçekmidir ?? " diye sordum . Bana gülerek ; " Nerden çıktı şimdi bu ? " dedi hiiç dedim meyve suyumuda içtim ve kalktım .. Saat ikide arkadaşlarımla sinemaya gitmek için randevulaşmıştık. Hazırlanıp çıktım . Telefonumu evde unuttuğumu fark ettim tekrar dönüp telefonumu aldım Yeterince geç kalmıştım koşarak arkadaşlarımın yanına gittim . Ne zaman koşsam aklıma rüyam geliyodu .Sinema salonuna gittiğimizde Vizyonda olan filmlere baktık "Wolwerıne" filmine bakakalmıştım hatta donup kaldım diye bilirim. Çünkü posterdeki adam rüyamda gördüğüm kişiye çok benziordu .Arkadaşlarım aksiyon filmlerini sevdiğim için wolwerıne a gidelim demişler ama ben farkında değildim . Sonunda beni dürttüler kendime geldim Kızdılar ve ; " Hans senin neyin var ? geldiğimizxden beri tek kelime etmedin ve sana iki saatten beri sesleniyoruz duymuyosun!!? " diye bağırdılar . Sesim titeiyordu " E-eevet iyiym ben gerçekten...." dedim Rose beni kenara çekti "iyi olduğundan eminmisin Hans?" diye sordu " EVET ROSE İYİYM BEN!!!!!!! " Dedim neşeli bi şekilde hangi filme gidiyoruz dedim wolwerıne dediklerınde sesım kalınlaşmıştı "NEEEE "diye bağırdım "evet çünkü sen aksiyon filmlerini seversin" dediler biletleri alıp salonun içine girdik ve film başladı. Hayvan gibi mısırımı yiyor ve gürültü çıkartıyodum hiçde umrumda değildi . Bi anda filmden bi çığlık sesi geldi çok korkmustum . Tuvalete gittim . Bir anda yere düştüm sanırım bayılmışım .  İnanırmısınız bayıldığım sırada ruyamın devamını gördüm En son bizi kurtaran adama kimsin diye soruyodum " Merhaba ben Ecvator " dedi Tiffany Ecvator nun  etkisinde kalmış  bir anda yumuşayıvermişti Masum bi gülücükle ; " merhaba bende Tiffany memnun oldum :) "dedi Sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştı . Her neyse Ecvator  bizi labirentte bekleyen adam olabilirdi . Beraber sohbet ederek çıkışı bulmaya çalışıyorduk . Tiffany nin yüzüne bakarken boynunun ısırlıdığını fark ettim bunu ona söyledim ama bana inanmadı çünkü herhangi bir acı hissetmiyordu daha sonra Tif aynı şeyi bendede gördüğünde bağırmaya başladı noldu dedim " o-o-o şeyden sendede var o ısırıktan :O " dedi şaşırmıştım aynı zamanda korkmuştum. Ecvatora baktık ama onda hiç bişey yoktu. Neler olduğunu sorduk herşeyi anlatacağını ve oturmamızı söyledi . oturduk ve "Anlatacakmısın?" diye sorduk Bize " korkmayın çünkü korkulacak bişey yokbu ısırığı ben yaptım . Çünkü sizin VAMPİR olmanızı gerekiyor . Ama Bedensel olarak bunu kaldıramayacağınız için bir süre beklemeniz gerek" dedi Ayılmıştım Etrafımda bir sürü insan tepemde koskoca bi ışık gözlerimi kamaştırıyordu .Bana bayıldığımı eve gidip dinlenmem gerektiğini söylediler . Daha sonra ayağa kalktığımda orada köşeden beni izleyen bi adam dikkatimi çekti bana bakıyor ve sırıtıyordu . Göz kırptı ve kayboldu .  Yüzümü yıkamak için tualete gittim Bi tuhaflık vardı çünkü elim kan olmştu . Kafamı kaldırıp baktığımda boynumun kanadığını görüdm. ve bağırmaa başladım . arkadaşlarımla doktoragittim pansuman yaptı ve ısırık olduğunu söyledi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LABİRENTDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin