-The best reason for having dreams is that in dreams no reasons are necessary. -
Ashleigh Brilliant
--------------------------------------------------------
"Sta op jij slaapkop, het is tijd voor school" hoor ik de stem uit de wekker komen. Het is iets wat ik ingezongen heb. Iedereen die me hoort zingen zegt dat het heel mooi is. Maar ik denk dat ik nog lang niet zo goed ben. Kijk naar de jongens van "Ridiculous" ,ze zijn knap, hebben talent en zijn ook nog erg beroemd. Een concert van een week geleden werd in 10 minuten uit verkocht ,dat is toch niet normaal. Ik was te laat om een kaartje te kopen. Want ik ben een groot fan van hun. M'n kamer is behangen met hun posters, foto's en noem maar op.
Ik stapte m'n bed uit en rende naar de badkamer. Ochtend humeur niet voor mij. Ik kijk in de spiegel en poets m'n tanden. Dan haal ik een kam door m'n haren ,waardoor het weer perfect zat. Ik liep de badkamer uit en liep m'n kamer in. Ik liep naar de stereo en zette het liedje 'Angels' van Ridiculous. Terwijl ik rond danste pakte ik ook te gelijk kleren uit m'n kast. Ik pak een blauw topje met een oranje broek. Ik doe ze gelijk aan. Ik sta voor m'n spiegel en doe m'n
make-up. Ik pak m'n telefoon en maak een paar selfies. Dan zet ik hem uit en stop hem in m'n kontzak. Ik werp een blik op de wekker en zie dat het 8 uur is. Ik zet de stereo uit en sprint naar beneden. Ik pak een appel en hap een paar happen er van af dan laat ik hem op het aanrecht staan. Geen honger. Ik pak m'n tas en ga naar buiten. Ik snuif de ochtend geur diep in en begin te schoppen in de herfst bladeren. Dat wordt ik zo blij van. Dan komt er een ouwe vandaag (ik bedoel oma)langs lopen. Als je dat lopen kon noemen. Ze kijkt me boos aan en direct stop ik met m'm kinderlijk gedrag. Ik fluit en kijk om me heen als of er niets aan de hand is. "Jongeren van tegenwoordig" zij de omaatje met kakkerig stem en ze knikte met haar hoofd als bevesteging. Als ze de hoek om gelopen is barst ik in lache uit. Dan hoor ik een scooter geluid die ik eerder gehoord had. Het is Karin op haar scooter. Ze komt me elke ochtend op halen. Karin en ik zijn al heel lang beste vrienden. Al van de peuter speel zaal. Op school staan wij bekend als k&k ,omdat bij ons allebei ons namen met een 'k' begint. Kara en Karin. Karin is een meisje meisje met een scooter. Ze heeft blond haar licht blauwe ogen en kan goed dansen. Ik daar in tegen heb bruin glanzend haar met groene ogen kan goed zingen. Wij zijn totals tegenpolen. Maar tegenpolen trekken elkaar aan toch? of niet? Ach who cares ze is m'n vriendin punt uit."Dit is k&k express ,instappen" zij karin waarna ze lachte en met haar bel/toeter of wat dan ook toeterde. "Ja ja kom al" zij ik lachend.
Ik en Karin zitten op de scooter. We zitten zo'n liedje van Ridiculous mee te zingen. Karin is ook een fan van hun. Omdat we mee zingen (ik hoop dat het mooi is ,veel mensen zeggen van wel)kijken veel mensen ons lachend aan. Maar de oude mensen kijken ons juist vies aan. Doordat moet ik harder lachen. "Life is good!!!!" schreeuw ik terwijl ik m'n handen in boven m'n hoofd hou om de lucht te voelen. Het ziet er vast dom uit.
We zijn aangekomen op school. Ik stap af van de scooter en kijk rond. Dan zie ik Andy. Andy is m'n best friend. Dan wel van het jongens geslacht. Ik ren op hem af en geef hem een knuffel. Als mensen ons zo zien denken ze vast dat we een stelletje zijn die elkaar heel lang niet hebben gezien. Maar ik had hem gister pas gezien. En we zijn geen stelletje. Zo groeten we elkaar gewoon. Ik ruk me van hem los en dan komt Karin aangerent om hem de zelfde knuffel te geven. Zo is ons leven. "He als ik steeds met jullie omga den heb ik geen jongens vrienden meer over" zegt Andy hysterisch. "Oke ,oke we gaan al" zeggen Karin en ik tegelijk. "Wil je samen shoppen na school?" zegt Karin na een tijdje. " Natuurlijk ik ben een shopaholic" zeg ik terwijl ik doe alsof ik tassen vol kleren in m'n armen hou. Karin begint te lachen en geeft me van achter een knuffel. Als ik die dag maar nooit naar de winkelcentrum ben geweest dan zou alles nooit gebeurd zijn...
----------------------------
heyyy allemaal
Dit is hoofdstuk 1. Het is super kort en ook een beetje saai maar geloof me als ik zeg dat de volgende hoofdstuk veel beter is.
byyyyyy
JE LEEST
Are you a boy/girl?
RomanceKara is een groot fan van de boyband "Ridiculous"(ik weet niet of er op deze wereld echt zo'n band bestaat maar dat maakt niets uit). Maar dan komt een van de bandleden in een ongeluk, en belandt in het ziekenhuis. Hij ligt in coma. De andere bandle...