Ahojte!

341 43 23
                                    

Môj tradičný pozdrav a nová kniha neveštia nič dobré! Muhehehe.

Hlavne ak sa nejedná o príbeh, pričom, medzi nami dievčatami a prípadným zblúdilým chlapcom, písanie so všetkou skromnosťou sveta pokladám za činnosť, ktorá mi na moje pomery ide celkom dobre. Nuž, tentokrát sa jedná o moje spracovanie existujúcich príbehov. Svojich, tých vydaných, a možno aj vašich, ak mi budete natoľko dôverovať :D.

Alebo inak povedané, vitajte pri mojej zbierke amatérskych kresieb. Vopred upozorňujem, že na výtvarnú som chodila v prvom a druhom ročníku základnej školy, čiže približne pred deviatimi rokmi, a kreslenie nie je moja hlavná záľuba, skôr veľmi zriedkavý úkaz. Preto ani moje výtvory nie sú na úrovni, akú možno očakávate, a zďaleka nie na takej, s akou som sa tu na Wattpade stretla. Ale baví ma to a posledný mesiac ma čoraz viac nadchýnala myšlienka, čo by sa stalo, keby som si založila zošit s mojimi fandom kresbami. 

Najprv som mala v pláne vytvoriť si zbierku karikatúrok svojich vlastných postáv, ktorú by som postupne rozširovala a možno aj dotvárala ich charakter. A, ako to už so mnou, po sláve bažiacom stvorení, býva, onedlho som začala rozmýšľať nad tým, že začnem svoje mini dielka uverejňovať. A dopadlo to takto.

Čo môžete očakávať?

- moju predstavu knižných postáv, či už svojich, alebo reálnych z vydaných kníh (prípadne zaujímavosti a diskusie na túto tému :D)

- kresby postáv zo známych filmov a seriálov  

- kresby na požiadanie (samozrejme len k príbehom, ktoré už čítam, momentálne kvôli malému množstvu voľného času nestíham čítať kvôli tomu nové knihy)

- moje amatérske obálky na reálne knihy (najmä na staré vydania - dúfam, že nie som jediná, kto s nimi nie je vždy stotožnený :D)

- ešte amatérskejšie kreslenie na textil

Čo pre istotu neočakávajte:

- diela s umeleckou hodnotou

- pokroky v kreslení

- pravidelné vydávanie


***

To by bolo asi všetko, teraz už len dúfať, že to aspoň niekomu spríjemní deň, hihi :).

Na úvod som si pripravila "matematický" obrázok notoricky známeho tria, ktoré momentálne už len svojou prítomnosťou ohrozuje Dánsko v mojom príbehu Krvavá kráľovná :D. Tento skvost vznikol na hodinách matematiky a zdobí prednú stranu môjho druhého zošita (ešte šťastie, že profesorka nám kontrolovala len prvý! :D). Podmienky neboli ideálne, kreslila som na štvorčekovaný papier a nemala som poruke farbičky, len ceruzku a farebné perá. Farbičky nastúpili na scénu až doma, kde som nimi aspoň náznakovo zbavila Sashu, Tris a Augusta tej príšernej bielej, vďaka ktorej vyzerali ako usmievajúce sa mŕtvolky. Sasha vyzerá trochu ako teliatko a ani jedna z postáv nevyzerá ako niekto, kto o pár týždňov dosiahne dospelosť, prípadne ju už dosiahol, no napriek tomu som celkom spokojná:D. A vy?

A nemohla som si pomôcť, tu máte obrázok po menších úpravách v mobile :DD

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A nemohla som si pomôcť, tu máte obrázok po menších úpravách v mobile :DD.

Túto časť by som rada venovala MadgeV a tinna_xx za podporu tohto nápadu v minulej kapitole KK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Túto časť by som rada venovala MadgeV a tinna_xx za podporu tohto nápadu v minulej kapitole KK. Dievčatá, naozaj vám za všetko veľmi ďakujem, neviem, kde by som bez vás bola! <3

A, samozrejme, ďakujem aj všetkým ostatným, ktorí mi svojimi hvizedičkami, komentármi a správami dennodenne vylepšujú náladu :). 

A teraz rýchlo komentovať, takmer až poskakujem od zvedavosti! A ako vždy, som otvorená kladným aj záporným názorom, takže smelo do toho! :)))

Vaša Cissi





Príbehy ožívajúWhere stories live. Discover now