Ahoj, ja som Cissi. Trpím problémom dlhodobej neaktity.
Ale sľúbila som vám, že sa to so mnou zlepší, a tu je prvý krok :). Ako vám je iste (možno) známe, rada si maľujem na tričká. Kedysi som sa pohrávala výlučne s Harry Potter motívmi, obdobie neutrálnych dospeláckych vzorov som preskočila a čím som staršia, tým radšej sa vraciam k rozprávkovým a hravým námetom.
A po pozretí Hľadá sa Dory som si vymyslela nové, úspešne dokončené tričôčko - tí, čo rozprávku poznajú, všetko pochopia :).
Maľovala som ho pomerne dlho, takmer celú jar a leto, ale je jedno z mála, ktoré som dokončila, takže to pokladám za úspech. Som jedna z tých, čo dokážu hodinu maľovať Vierinu hlavu, hodinu trup a hodinu chvost, takže si viete predstaviť, koľko chvíľ som pri ňom strávila. Ale boli to krásne chvíle, prežité vnútri aj vonku počas najkrajších letných dní. Dúfam, že oceníte moju paletu (ale nebojte, ja mám literatúru rada).
Milí priatelia, naozaj je teraz dôležité nestrácať vieru, zachovajte si ju a využívajte všetko, čo vám prítomná chvíľa ponúka - tých možností je stále viac, než si myslíme, a naša koronová situácia je toho dôkazom. Buďte silní, trpezliví a urobte všetko, čo ste dlho odkladali alebo čo už dlho túžite urobiť. Trpezlivosť, ohľaduplnosť a kreativita sú vlastnosťami, ktoré teraz každý nutne potrebuje :).
Ako sa vám darí? Čomu sa venujete? A hlavne - kto z vás tu ešte ostal? :D
(A tešíte sa na prázdniny? Ja som sa smiala, že ako vysokoškoláčka začínam a končím skôr, ale príprava do školy, kým sa súrodenci tešia na prázdniny, mi to pekne vráti :)).
Ak by ste sa nemali s kým porozprávať, pokojne napíšte do správy alebo do komentu. A ja sa vám ozvem v novom článku Údolia, kde sa budete môcť dozvedieť, čo som robila, kým tu o mne nebolo počuť :).
Lúčim sa s vami a prajem vám krásne strávené chvíle,
Vaša Cissi
KAMU SEDANG MEMBACA
Príbehy ožívajú
AcakSnáď každý čitateľ si pri čítaní obľúbenej knihy predstavuje, ako asi vyzerajú hlavní hrdinovia. Farbu ich očí, úsmev, účes, oblečenie... Vďaka našej predstavivosti vznikajú svety. Možno len v našich hlavách, možno zachytené na papieri pomocou slov...