Ten vánek který projíždí mým tělem je užasný,rozhazuje mě černé dlouhé vlasy do každé strany,kouř vycházející z mé pusy se rozprostírá do temnoty a má ústa znova popotahují z cigarety kterou držím v pravé ruce mezi ukazováčkem a prostředníčkem.Je to tak uvolňující pocit.Vydechla jsem znova kouř a své obočí zkrčila neboť jsem cítila za zády pohyb.Pomalu jsem se otočila abych zjistila kdo mě vyrušil z mých myšlenek.
Stál za mnou..muž v černém,byl to chlapec který byl celý v černém a přes hlavu kapuci,já stojím uprostřed uličky,černé uličky a přede mnou muž s rukama v kapsách hlavou svěšenou dolů,nehyboucím ani jedním svalem v těle.Znova si popotáhnu,vydechnu a cigaretu odhodím na zem a došlápnu špičkou mých černých botasek a vrátím zpět pohled na muže.Stojí stále ve stejné pozici což mě lehce deprimuje,asi nechce začít první tak proč bych nezačla já že?
"Hej,js okej?"Křiknu a mávnu abych se ujistila zda mě vidí.Pozvedne hlavu a mě probodnou jeho ostře černé oči které mě propichují skrz na skrz,ošiju se a pomalu vkročím cizincovi naproti."Víš..myslím že by jsi s měla šetřit kroky."Řekne jeho ostře chraplavý hlas který je na míru vzrušující a mě se lehce zaklepou kolena.Proč?O čem to sakra mluví?"Proč bych měla?"Řekla jsem hrdě a stála mu naproti,dost blízko na to abych cítila jeho kořeněnou vůni skořice a lehkým nádechem cigarety.Á pán taky kouří,teď ještě vědět co...
"Zlatko,šetří dechem,taky ho můžeš za chvíli ztratit.."Je to velmi zajímavý muž,mluví dá se říct v hádankách kterým moc nerozumím,je deprimující plus vzrušující v jednom,vyzařuje z něj strach který mě přitahuje,v jeho očích vyzařuje chtíč ale také prázdnota,jen vášeň která po mě touží jako démoni kteří touží po našich tělech."Ugh fajn,moc nerozumím co říkáš ale co po mě chceš?"Řekla jsem krapet znuděně jelikož..proč taky dělat že mě to zajímá,pravda...je vzrušující a já dnes ještě neměla sex ale to neznamená že se s ním musím bavit.
"wow..kočička rovnou k věci,,to se mi líbí"..ježiši tak ať se už vymáčkne ne..Protočila jsem očima a popošla ještě blíž ale jakmile jsem stačila cokoliv udělat rychlím chvatem mě otočil k sobě zády popošel ke zdi o kterou mě drsně opřel a rukama mě držel za boky a jeho mentolový a cigaretový dech narážel do mé kůže a při každém dotiku jeho dechu s mou kůží se mi udělala husí kůže."Co po mě chceš."Šeptla jsem lehce vyvedeně z míry.."Udělám z tebe nového člověka..budeš moje the devil princess."Šeptl a hrubě přitlačil své rty na mé..
A tak začala má nová stránka života.Bylo mi teprve 16 ale tento muž mě změnil a jsem mu za to vděčná..Teď už je mi 19 a žiji s ním už přes tři roky..chcete vědět jaké to bylo ty tři roky?S radostí vám vše povím protože si ráda zavzpomínám na nejdrsnější,nejvášnivější,nejnebezpečnější,nejvzrušenější chvíle mého života.Nemyslete si že to bude nějaká romantika,přpravte se na drsnost,hrubost,perverznost a vše okolo.Jsem ráda že jsem potkala......Spencra Louwnicha...nejatraktivnějšího,nejnebezpečnějšího,nejrajcovnějšího,nejvzrušujícího muže na světě.
A tak ožívají démoni v našem těle,jsou někde schovaní,jen je musíte najít v pravý čas a moment..
ČTEŠ
passion is just a fraction of that
General FictionVášeň je jen zlomek toho všeho. Jen procházka ti zkazí nebo zlepší celý tvůj život. Jen zlomek a jsi v pasti. Jen jeden rozhovor a vše se zvrtne. Jen jedna chyba a je po všem. Jen špatné slovo-facka. Jen slabé zaskučení-facka. Jen malá výčitka-facka...