Capitolul 3

467 28 6
                                    

         Încercam sa-mi așez gândurile în ordine, sa realizez tocmai ce se întâmplase în timp ce îmi frecam parul cu un prosop pentru a se usca mai repede.
          Tresar speriat când o mana mare îmi mângâia parul.
-Hey, micuțele! Aici erai!
           Era Mark, colegul de camera, era iritant de solid, iar acest fapt mă defavoriza când încercam sa scap de el.
-Mmmmm, mirosi frumos, cum de nu m-ai chemat și pe mine la un dus fierbinte, pisicuțo?
     Îmi dau ochii peste cap și îi răspund.
-Tind sa menționez ca apa aproape curgea în cubulete de gheata la cât de rece era.
-Am fi înfierbântat noi atmosfera, daca știi ce zic, și îmi face cu ochiul.
       Uneori rămân foarte confuz în urma conversațiilor cu el, nu-mi dau seama când se termina glumele lui și cand este serios, de aceea încă am probleme în a-mi da seama de genul de care e atras.
-Haide, glumesc, spune rânjind.
-Mda, sunt convins, spun trecând pe lângă el.
-Serios.. motănel.. te-ai supărat?  Știi ca nu poți fi supărat pe mine?
         Chiar dacă era ditamai omul, era inofensiv și destul de sentimentalist.
          Atenția lui a fost captata de un grup de baieti, așa ca nu aveam nevoie sa îi mai explic ca nu m-am supărat, puteam sa merg în continuare liniștit înapoi spre camera.
         Ciudat... de ce e ușa deschisă și becul aprins? Înainte sa apuc sa mă uit prin camera sunt trântit de perete.
-Uhm, nu din nou! spun gemând din cauza durerii.
-Ti-am spus ca încă n-am terminat cu tine, pisicuțo.
      Era clar ca era tipul din baie.
-Și mai exact ce vrei?
      Se apropie de mine și îmi șoptește la ureche.
-Sa-ti fac o oferta.
-Oferta?
       Tipul da din cap gânditor.
-În curând vei fi transferat la închisoare, ai putea sa-mi faci niște "servicii" în schimbul.. protecției mele.
       Sincer, cuvintele lui mă speriau, mai ales faptul ca n-aveam șansă de scăpare din punctul lui de vedere.
-Încă nu este hotărât, înainte de transfer va avea loc un proces unde mi se va putea dovedi nevinovăția.
-Ce naiv, spune râzând, chiar crezi ca te-as lasa sa pleci?
-Nu cred ca ar fi ceva ce ai putea face, spun cu brațele încrucișate.
-De aici nu pleacă nimeni fara aprobarea mea, pe lângă,  e destul de simplu sa mituiesc un avocat, ooo, sau chiar judecătorul. Orice faci, viitorul tău e la închisoare, e alegerea ta dacă o faci mai usoara acceptandu-mi oferta, sau dacă o faci un chin mai mare decât este deja refuzând.
       În tot acest timp vorbea cu un rânjet malefic pe chip, era rău, diavolul era fix pixul pe lângă el.
-În ce consta aceste "servicii"? întreb înghițind în sec.
-În ceva de genul, spune după care isi lipește buzele de ale mele lasandu-ma surprins și fără aer. Accepți?
-Îmi pare rău, eu nu sunt genul, prefer fetele, ma simțeam agitat și emoționat ceea ce m-a făcut sa mă bâlbâi puțin.
-Zău așa? Dar câte iubite ai avut pana acum? Cate fete ai sărutat? Cu câte fete te-ai culcat, hm?
          În acel moment am simțit cum obrajii îmi iau foc la propriu.
-N-am mai avut o iubita, bine? îi spun impingandu-l de lângă mine puțin iritat. Dar nu am de gând ca tu sa fi prima "iubita" a mea.
-Ia-o ca pe o prietenie cu beneficii, îmi spune în timp ce se juca cu o șuviță blonda spre gri din parul meu.
-Nu, nu vreau, am sa ies de aici, deoarece sunt nevinovat.
-Pff, ai sa vezi, ești sigur ca răspunsul tău final e "nu"?
-Da, sunt sigur.
-Îți va părea rău,  îmi spune după care mă săruta din nou, neașteptând vreun răspuns, apoi părăsește camera, trecând fix pe lângă Mark care stătea în pragul ușii CARE rânjea.
-O măi, micuțele, nu mi-ai spus ca ești atras de baieti rai..
-Băieți rai? acum chiar ca eram confuz, eu știam ca e rău,  da el de unde știa?
-Da, pai, vezi tu, fostul director a scolii de corecție și a închisorii sunt aceeași persoana, se zvonește ca era foarte crud și provoca durere de plăcere, ca pe un hobby. Anul trecut acesta a intrat în pensie și l-a lăsat moștenitor pe fiul cel mai mic al lui ca sa preia locul de director, adică pe tipul care tocmai a plecat. Se spune ca e chiar mai rău decât tatăl sau, un mit circula pe aici cum ca el ar fi însuși Lucifer.
            Ar avea sens, o persoana cu un chip frumos și luminos sub care se ascunde răutatea pura, mi s-a făcut pielea de găină doar la acest gând.
-În locul tău as dormi cu crucea la gat și as ascunde rezerve de apa sfințită prin zona, spune Mark pe jumătate amuzat.
-De ce? De ce nu faci si tu asta?
-Pe tine i s-a pus pata.
       Oh, Doamne, cu ce am greșit? Am dat sa ies din camera, când m-a strigat Mark.
-Elekh, încă ceva, ai grija!
     Am dat din cap și am părăsit încăperea.
     

Câte ti-aş face!! *yaoi*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum