Când eram mic credeam că meseria de idol este chemarea mea , dar acum că sunt unul mi-am dat seama cat de grea este această viață : concerte , repetiții, coregrafii ,stres, nopți albe și tot pachetul.Acum parca as vrea sa scap de această viață, din păcate nu pot dar mi s-a dat permisiunea să merg într-o vacanță.
Am decis sa îmi petrec vacanța într-o țară unde nu aș putea fi recunoscut ,adică Romania. Zis și făcut am cumpărat bilet pentru avion și am plecat fără să mai stau pe gânduri.Zborul a fost unul normal fara peripeții și fără că nimeni sa nu mă recunoască , dar când am vrut sa părăsesc aeroportul am simțit cum cineva îmi pune ceva la gura ,iar apoi totul a devenit negru . Dar înainte că toată realitatea sa dispară am auzit o voce , probabil vocea răpitorului: "hâț hâț jonule hâț"
Când am început să îmi recapăt simțurile am incercat să ascult ce se întâmplă în jur , gălăgia și aglomerația aeroportului dispăruseră , de fapt aeroportul dispăruse. Atunci mi-am deschis ochii și mi-am dat seama că nu mă mai aflam in aeroport , ci eram într-o încăpere ce părea a fi construită din lemn, lemn care datorită treceri timpului a început să se degradeze, emanând un miros de mucegai și umezeală . După ce săturat de examinat pereți și început să mă acomodez cu noul habitat am și sa mă gândesc cum aș putea scăpa, dar când am vrut sa mă ridic am simțit ceva mă ține captiv, eram legat , zis mai bine încătușat . Am vrut să încerc totuși să mă deplasez cumva, dar am simțit ca aveam ceva in jurul gâtului, o lesă care era prinsă de tavan.
Când credea că situația nu putea deveni mai rea decât era deja, am auzit o voce bărbătească "cheluțu nu-i voie" pe care parcă o recunoșteam . Știam sigur că am mai auzit-o undeva la un concert ,pe internet , pe stradă , la aeroport ......nu , nu poate fi răpitorul meu. Nu după mult timp vocea a început să îmi răsune tot mai mult în timpane odată cu sunetul pașilor acesteia care nu păreau a fi deloc grațioși , zis mai bine semănau cu pașii unui elefant . Dintr-o dată s-a auzit un click și ușa s-a deschis . De după ea a apărut o fată , s-au asta am crezut eu . Era un bărbat musculos a cărui piele bronzata artificial strălucea mai tare ca soarele de pe cer . Când acesta și-a deschis gura sa vorbească i-am observat dinții albii care probabil valorau cât vacanta mea în România, dar acesta nu părea interesat în mine ci mai mult în conversația sa telefonica "bine jonuțule facem cum ai spus tu da acuma hai pa pa ca tră sa filmez vlogul"
"hâț hâț hâț ce avem noi aici? Cum se simte musafirul"
"cine ești și de ce m-ai capturat ¿"
" Hâț îmi iei locul 1 in trending și mărciul meu trebuie sa fie cel mai vândut, nu albumele voastre de căcat"
"cine ești tu? Nu am auzit niciodată de tine“
" cheluțu Cheluțu hai arata-le cine e șeful hâț hâț, de ac vei auzi doar de mine Jim din b t s"
"MA NUMESC JIMIN NU JIM“
" TU SA TACI CA ADUC CÂINELE LA TINE. și acum sa revenim la subiect acum ca BTS nu te mai au pe tine succesul meu va fi inevitabil hâț hâț! Nu prea știu ce voi face cu tine dar tu vei trimite sta cremele mele și noua colecție de makeup cu proteine,, ahh și sa nu uit cumva și de autobronzerele mele, poate dacă vei fi un cobai bun te voi avansa la rankul de menajera a lui cheluțu."
"nu te rog lasă-mă sa scap tot ce îmi doream era o pauza de la viata de idol kpop... "
"STOP STOP JOHUNULE AI PRIMIT PAUZA NU VEZI, ah ce bun sunt regele youtubului!!!trebuie sa te mut de acum din acest loc sa nu te găsească cineva. Vino cu mine."
Cand am auzit aceste cuvinte am uitat pentru un moment cum sa respir, nu ma putea imagina în postura de sclav, dar toate gândurile mi-au fost întrerupte când am simțit cum sunt ridicat pe sus de omul suspect de care am fost capturat. M-a dus în mașină lui, eu neprotestand din cauza stării de confuzie și oboseală pe care o aveam, dar ca prin ceata am reușit și descifrez ca pe mașină lui scria mare DORIAN POPA.
CITEȘTI
Regele Youtubelui |jimin X dorian Popa X cheluțu|
Romance"𝓓𝓲𝓷𝓽𝓻-𝓸 𝓭𝓪𝓽ă 𝓼-𝓪 𝓪𝓾𝔃𝓲𝓽 𝓾𝓷 𝓬𝓵𝓲𝓬𝓴 ș𝓲 𝓾ș𝓪 𝓼-𝓪 𝓭𝓮𝓼𝓬𝓱𝓲𝓼 . 𝓓𝓮 𝓭𝓾𝓹ă 𝓮𝓪 𝓪 𝓪𝓹ă𝓻𝓾𝓽 𝓸 𝓯𝓪𝓽ă , 𝓼-𝓪𝓾 𝓪𝓼𝓽𝓪 𝓪𝓶 𝓬𝓻𝓮𝔃𝓾𝓽 𝓮𝓾 . 𝓔𝓻𝓪 𝓾𝓷 𝓫ă𝓻𝓫𝓪𝓽 𝓶𝓾𝓼𝓬𝓾𝓵𝓸𝓼 𝓪 𝓬ă𝓻𝓾𝓲 𝓹𝓲𝓮𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸�...