Inleiding

5 0 0
                                    

Heyy, wat leuk dat je besloten hebt om dit boek te gaan lezen!

Er zijn een paar korte dingetjes die handig zijn om te weten voordat je aan het boek begint. Als eerste is dit boek geschreven op basis van mijn levenservaring, wat best wel veel is. Ik heb vrij veel meegemaakt in mijn leven, maar ook veel fouten gemaakt of voor belangrijke zaken alleen moeten staan omdat mijn ouders/familie/vrienden er simpelweg niet voor mij waren. Mijn doel van dit boek is dus ook dat andere mensen hun vragen die door redenen niet beantwoord kunnen worden of die ze niet aan iemand durven te stellen wél beantwoord worden, anoniem of bekend. Deze vragen kunnen gaan over je thuissituatie, intieme dingen, boy/girl problems, uit de kast komen, kapot gelopen relatie etc. Wees niet bang om je vraag aan mij te stellen want wanneer je aangeeft anoniem te blijven, blijf je dat ook! Er zijn geen andere verbanden tussen jou, je vraag en mij. Niemand zal dus ooit te weten krijgen van wie de vraag komt, tenzij anders aangegeven.

Als je verder nog vragen hebt over mij, mijn boek(en) of iets anders, kun je:
- een mailtje sturen naar zarastoriescontact@gmail.com
- mij via instagram (@zarastoriesss) benaderen
- mij een privé berichtje sturen.

Ik reageer meestal binnen 1/2 werkdagen
Ik loot mensen uit op vrijdag om 20:30. Als je uitgeloot bent krijg je van mij een berichtje dat je vraag beantwoord zal worden in het boek. Jou vraag zal dan uiterlijk die vrijdag om 21:45 online staan.
Wanneer je niet wordt uitgeloot vanwege teveel aanvragen, beantwoord ik je vraag privé vóór 22:15 op diezelfde vrijdag.
Het kan zijn dat de tijden uitlopen. Houd daar rekening mee. Ik probeer alles zo veel mogelijk op tijd te doen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 30, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Zara's tipsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu