NEGOCIEREA CU PĂRINȚII

130 8 0
                                    

Ziua a decurs fără alte probleme sau ceva memorabil. După terminarea orelor ma îndrept spre mica mea comoară, înainte sa plec o sun pe mama pentru a o anunța că o să trec pe la varul meu.
conversație cu mama:
Eu- Mama o sa dau pe la Alexander și după o sa vin acasă.
Mama- Să nu stai mult, azi avem oaspeți la cina și as vrea să fi și tu prezentă
Eu- Bine mama, te iubesc!
Mama- Și eu te iubesc și ai grijă de tine.
Finalul conversației.

De la liceu până la varul meu fac aproximativ 30 min, deci nu este un drum prea lung.
Ajung în fața curți și întru cu tot cu motor în curte. Dar spre nefericirea mea au uitat de Bruno "micul ciobănesc carpatin" care acum este pe mine și încearcă sa ma lingă pe față.
Eu- Hey Bruno și tu mi-ai lipsita, acum te rog sa te dai jos.
Bruno nu avea niciun chef sa ma asculte.
Pana la urma reușesc sa scap de "bestie" și întru în casă. Alex era în bucătărie pregătea cafeaua și ceva de ronțăit.
Alex- Hey veri, cu a fost prima zi de școală?
Eu- Hey var, din acest motiv am venit sa vorbesc cu tine. (Alex este singurul care știe despre orientarea mea sexuală),(Am uitat sa vi-l prezint Alex are propria sa firma de IT. Are 30 de ani și mereu a avut grijă de mine, plus ca mereu îmi ia apărarea în fața părinților când îi mai apucă)
Alex- Sa luat cineva de tine, sau ai pus ochii pe cineva?
Eu- Din păcate a doua variantă. spun eu cu o voce tristă
Alex- Ești nebună, de ce din păcate? Nu mereu îți pica cineva cu tronc. Deci care este problema?
Eu- Peiii, este profesoara mea de arte grafice și nu știu ce mama masi sa fac, de ce o profesoara, de ce îmi place sa mă complic?
Alex- Dar ști ceva despre ea? Poate nu îi plac fetele și o sa îți treacă asa cum faci mereu....
Eu- Am aflat că dă meditații la matematică și ma gândeam sa profit de această informație pentru a petrece timp cu ea și a afla ce ma interesează. Dar cum îi conving pe ai mei?
Alex- Le spui ca te gândești la viitorul tău și ca vrei sa te pregătești pentru BAC. Asa o sa poți sa fi sigură ca îl iei cu medie mare.
Eu- Varule ești un geniu, ți-am spus ca te iubesc?
Alex- Și eu te iubesc veri
Eu- Trebuie sa plec altfel ma va ucide mama.

EMA POVESTEȘTE :

În sfârșit am ajuns acasă, mai întâi de toate ar cam trebui sa ma prezint.
Mă numesc Emilia Walter, am 29 de ani, este primul an când sunt profesoară, sunt lesbiană și sunt mândră cu orientarea mea. Poare este ciudat ca profesor sa ai alta orientare sexuala dar asta nu am ales eu asa sunt.
Prima zi de liceu a fost destul de interesanta doar că de acum înainte începe chinul...

Inna povestește::

Nu fac mult până acasă, deja eram obosită dar îmi amintesc ca avem oaspeți la masă "uraa" urăsc musafiri mai ales ca încă nu știu cine vine.
Cum intru în casă ma întâmpină mama cu un zâmbet larg pe față și ma ia în brate.
Mama- Ce face micul meu boboc?
Eu- Mamă te rog sa nu îmi mai spui asa, sunt bine dar mor de foame!
Mama- În scurt timp vin și invitații și o sa mâncăm. Pana atunci fugi și pregătește-te ca o sa vină șeful tatălui tău cu familia lui, am auzit ca au un băiat cam de vârstă ta.
Eu- Asta îmi mai lipsea ca mama sa faca pe Cupidon!
Mama- Hahaha, bună gluma acum nu mai trage de timp și pregătește-te

Plec la mine în cameră fără niciun chef, ma duc sa îmi fac un duș, mereu apa calda mă relaxează doar ca în minte îmi vine imaginea ei, off Ema de ce nu pot sa îmi vad de treabă?
După dus, mă gândesc cu ce sa ma îmbrac. Optez pentru o pereche de blugi negri și o cămașă roșie iar în picioare o pereche de pantofi eleganți fără toc.

Iubirea mai presus de orice..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum