He's dead

204 31 2
                                    


(Pt.2 ami tlem ti tel lok xel ag o.. Kn bo loh nan..)
"Hyung Jungkook k xui don" tihpah cuan k chhuak a, a nopang ber ani si a, k ngaihtuah ltk a, Namjoon thilsoi kha k oih tihna lam nilo in.. Thui k kl hma cuan tuemo k lam Pana chak xet a ron tlan k hmu a, Jungkook ani..."JIMIN!!! " a ron ti chul a" Ege.. Thil dik lo a om ami!! " a ron thleg cu a khur xoih xoih a, a da bul bok a" Taehyung ania..... A thi, ege k tih don k hrelo mn pui roh hyung!!!! " Jungkook cu a aw te cu a khur toh a..
"Ege a thi tih cu a omzia?? " tihpah cuan step lam pan k tum a Jungkook cuan mn pot let a
"Aih aih kal suu.... Police emo thil dag kn call agai" tihpah cuan ruangdahna lam cu mn pan pui dor dor a... K la oih thei cuag lo... Kongkhar cu a chum dot dot a. An ron hong a, kn lut a
"Cuan Tae.. "
"Taehyung a thi!!!" Jungkook cuan Namjoon tong cu a pot chat a.
"Huh, ega!? "Hoseok te cu an phu xok a.
"Taehyung cu athi tak tak alom" jungkook cuan ati leh a
"Nia nopang kn ring che alom.. " yoongi cuan oih loh hmel xetin a ron ti a.
"K ciag, a taksa cu step h khan a om a. Hmun tin h thisen a far bok a, a lei a chhuah a hrui a ghong h a in vet bok a" Jungkook cuan a theih tokin soifiah a tum a.
"In hmu em, k soi kha.. Taehyung chung h hian ege mo tak cu a thleng alom.. "Namjoon cuan a ron tih belh bok a.. Kn vai cuan hmel nelom loh tak cu kn pu vek a kn oih ciah lo ani ber mai..
"Anih cuan, kn project chhunzom nghl ag u" Seokjin cuan Namjoon lh Jungkook te nemson pah cuan a ti a.. Jungkook cuan mak tih hmel xok deuh cuan Seokjin cu a en a.
"Aih aih police kn koh agai.. " tihpah cuan Jungkook cuan a phone cu a phorh a.
"Hey.. Anih lh k va kal aga, i thil soi cu k va chian age" Yoongi cu a thinrim deuh a.
"Thonthu an phuah chop mai mai anih kha. Project tihtur kn neih ui, In inxon kual reg vag anih hi project poh kn zoh theih miah loh" Seokjin cuan a ron ti ta pong pong a... Kn vai cuan kn thinrim thum a ag toh ber ani.
"K va chian ringot don alom.. He nopang hi k oih tihna lam anilo"Yoongi cuan a chhang a
"Kan lo xui ag ce" kn pali cuan kn ti rual a..
"Ole a thra alom.. " Yoongi cuan ati a kn chhuak a Seokjin cuan mn ron xom ve duh loa
12:30am
(YOONGI POV)
Kn panga cuan muangchangin step lam cu kn pan a, k en a Jungkook cu a chiai na lh a khur te cu a reh silo a.... Ani hian thudik a soi tak tak amonle.... Taehyung hi a thi amonle.. Step kn thleg a, kn enkual a tumah k hmu lo..
"Jungkook hetah hian tumah an om lo tih hi hrilh non kher i gai em" k ti a
"Kha kha khang thisen ho kha a thisen a niag" tihpah cuan k ke xon cu a ron kok a k xuang phah xok a, kn en a ani ngei mai thisen khang toh lampang cu alo om nual a
"Anih hi... Lokl ru chhuk chhin ag u" k thian pali te bul h cuan k ti a, kn chhuk a. Egthil chiah nge le.. Third floor lama in chhuk cuan thisen far cu kn hmu xel a thil rim thang xet cu kn hre bok a.
"Thisen cu ani ciag alom" Hoseok cuan mn ron hrilh ru a k lu cu k lo bu xeuh a. Thisen far cu a xing tial tial mai bok sia... Kn hma a room thim tak lam h cuan...
"Hyung k hlau "Jungkook cuan mn ron sik deuh choih pah cuan a ti a... A nopang ber ania.. A rilru hi la nopan deuh lai a nei a.... A thil soi kha thil dik anih cuan a hlauh dan tur xia k gaihtuah a k khogaih khop mai..
"Egmah ani hleinem... He thisen hi thil dang thisen anih k ring.. " k ti a.. K ring lo.. Dot soi loh h cuan..
"K hrilh toh che u kha.. Taehyung alom.. A thi toh k hmuh khan.. Amh a in awkhlum aniag hrui poh a om" trap lo choh cun Jungkook cuan a ti a..
"Taehyung khan in thahchhan tur anei lo.... Mi.. " Hoseok cuan a thil soi cu a top a a goi rih a... "Miin an that te a nih ngot loh cuan" a ron ti chuai raih a....
"Mhse hrui a in ti hlum si.. Tige thisen hi a om.. Cuan tige a ruang i hmuh naah khan a om toh siloh" Yoongi cuan a ron ti a
"Cuan thil in lo hnukson ni ta se.. Thisen hi a far lo ag a... Chhuat h hian a om nuaih xok ag mhse a far dan h hian cuan a kal a ag "Jimin cuan a ron ti a thil diklo eg emo tak a om tih cu kn hrethin vek t
[4/30, 7:02 PM] ~Park Kookie~: ron ti a thil diklo eg emo tak a om tih cu kn hrethin vek toh a..
"Seojin kn hrilh don em?? "
SEOKJIN POV
K thiante an chhuah hnu cuan keimah chiahin k om a, ruang cu k buaipui a. Daejung ruang cu uluk em em cuan k en kual a.. A nghong a hrui a rehna hnuhma sen deuh duk toh lam kual ruih k hmuh cuan Jungkook thil soi k hre chhuak a
' a nghong h hrui a in vet kual' k inbeng a Taehyung cu a thilo. Jungkook khn thonthu a phuah chop mai mai anih kha.. Keimh lh keimah cu k inhrilh non a.. Mhse he Daejung eroh hi cu inawkhlum kha ania... A vein k check kual lai cuan voi lh khat h room light cu a ron thim thut mai a. Mak k ti ltk a... He building h cuan power supply luh thrat ber na room ani sia... Room dag light a chhiat poh a thra xel thin kha.. A chhiat bik tlat nachhan hi mk k ti ltk a... Cutia chamber hrang hrang a ruang dag dag lh k hmaa ruang om chung a room thim taka om cu nuam k ti li khop mai... Switch omna xong cuan k dap kual a... K iptea k ah k phone cu a ron ri thut a k phu xok a, k en a Jimin anih hi... Lalpa k lom e
"Hello? Hyung? " Jimin cuan a ron ti a..
"Jimin, light a chhia a engmah k hmu theilo, lo let lh lok mai teh u" k ti a..
"Ega?? Ole kn lo kl ghal.. Hyung thil hrilh.. " line cu a top hmak a... Voi xan thil thleg teh hrep hi a mak kher mai.... K phone a flashlight cu k On a.. K om na lah cu chamber bul h k lo la om xui... Flashlight cuan room cu k chhunkual a... Daejung aa ruag omna k chhun a k thil hmuh cuan mn tihlau ltk.... Khoge ruang kha a om tak!!!! Ruang cu khum h khan a om toh re re lo... K hmulthi cu a ding ur ur toh a... K chet xui dan tur k hre lo... K inher a kongkhar lam pan k tum a.. Mhse ege mo hian mn melh tlat in k hria a.... Mn en reg ag hian.. K hoi let a k flashlight in room hnung lam a chhun cu k tre throt a.. K thil hmuh cu!!!!!! Ruang dang lep lup duk lek lek toh cu room hnung lm kongkhar h cuan a lo ding run mi le.. Ciag takin Daejung ruang ani tih k hria a... K hlau ngei mai... Mn en kal mai si a... K khur ti tih ta mai si a... I inher thuai a kongkhr lampan k tum cu eg emo hian mn phih poh mai a k insoh na hle a.... K vision cu a blur tran a.. K lu cu a na ltk a k meng lui kok a kha ruang kha tun h cuan k hma tak h a lo ding toh a.... K ke h cuan mn hnuk a... Au chhuah theihna k nei lo a... K hlau ltk cu k mit sulh ani ber mai..mhse kha ruang khan egtik laiin ge kor dum sei deuh hi alo hak hman k hrelo Room hnung lam h mn hnuk phei a.. Mn dah top a... A reh ta vag vag a room hnung lam phei cu a thim chah ropui si a.... Thei leh theilo cuan k ban a.. Cutah tu emo ke hi a vuan thut a... K hriat xong cu k lu xon a hreipui keng a ding ran mai ke ani tih cu... Lalpa!!!!
XXXXXXXSLASHXXXXXXXXXXXXXX

THE DEAD MAN (BTS HORROR) Where stories live. Discover now