Jimin an a hmuh chuan a in hup a xoite chuan a trap a Yoongi poh cua mittui chu a tla xung xung a... Chhuah na kongkhar lam h cuan a hnuk chhuak a... A in khar a... Jimin cu a tlu hnok a
NAMJOON POV
Khatia Uncle Dan kan hmaa a lo lang thut khan Hoseok nen khan kn tlanchhia a tun h cuan building atag cuan k tlanchhuak toh a mhse school compound h cuan k la om reg a.. K thil ton kha k gaihtuah kir lh a. Kei lh Hoseok cuan jimin lh yoongi te kha kn bia a uncle Dan chungchang kn hrilh lai tak khan voi lh khat h khan Uncle Dan kha kn hma tak h an ron ding thut mai a. Hoseok nen cuan mn thong ltk a kn tlanchhuak ghal a kei kha kongkhar hnaih lam a om k nih vag in k chhuak hmasa xok a Hoseok poh cu ron tlanchhuak ve tur ani a mhse thisen h khan a tolhthlu palh ta a. Puih tumin k in her a mhse Uncle Dan cuan Hoseok kor nghong h cuan a man hman toh si a. Chutah cuan tih theih reng k nei toh silo... K hma h chem keng a om a ege k tih ag. K hriat na cuan tlan tur in mn ti a. K tlansan ta a Hoseok cu k tlansan. Eg ag thian nge k nih k hma k van sial tak em... K in ngainep ngoih ngoih... K trah cu a chhuak em em toh a k phone cu k phorh ghal a police k call ta a.. Thingkung bul a thuthleng h cuan rilru hah takin k thu a ege thleng hi egtin ge k thiante ho kha an om tak le... Ehe JIMIN, YOONGI rang ltk cuan k phone k phorh a Jimin cu k call ghal a.
"Jimin!!" phone a ron pickup rual rual chuan k ti ghal a.
"Namjoon?? I la dam mo??" mak ti ltk cuan a ron ti a.
"o.. Tige?? Ege thleng??" k ti a.. A ngoi deuh a.
"Hoseok..... A thi" a ron ti xuai raih a.
"Ega??" k thu hriat cu k oih thei lo..
"Uncle Dan khan a that alom.." Jimin cuan hlau aw tak cuan a ron ti a.
"Mhse egtin nge i hriat?" k la ti cheu a k oih thei lo.
"Uncle Dan khan a chem kha a sat hlum alom" cutah xet chuan chakna k nei lo k hnual roih a k maimitchhing top a. Phone atag cuan jimin trap ri cu k hria a... K phone cu k dah thla a k hmai k hup a egkim hi k thiam loh vek ani. Hoseok, pui tur che k ni asin mn ngaidam roh o. K phone cuan jimi cu k la call reg tih cu k hre chhuak a. Phone cu k la a.
"In pahnih khan khoi h ge tun h in om" k ti a
"Chhong li na gas room h" Yoongi cuan a ron ti a. Gas room a?? Gas room alo om animo..
"In pahnih khan in chhuak thei em police k call toh a" k ti a
"chu chu kn tum mek a nakin h k lo be lh ag ce" Yoongi cuan a ti a phone cu a dah a.
YOONGI POV
"Lokl roh Exit h son chhuak ag" k ti a jimin cuan mn xui a.. Flashlight cuan k chhun phei xel a Exit hma h cuan kn ding a kongkhar cu k nem a k dak chhuak a corridor kha a lo ni a k thaw huai a kn chhuak thei ta hram e. Corridor cu k en kual a Toilet ciah a om a room dag cu a om lo a egpoh cu nise chhuat h cuan thisen hnuhna hnu pali lai cu a lo om a toilet lam pan a om kual raih mai cu...Jimin cu a ron chhuak a thisen cu a ron hmu ve a hmel ngui tak cuan
"Yoongi kn thian te hi an thi vek toh ami" a ron ti a
"Nilo nilo... Namjoon poh a thrat kha" k hrilh a alu cu a bu rigot a... Jimin cu kai a muangchang cuan kn kal threm threm a.
NAMJOON POV
Thuthleng h cuan police ho lo thlen cu k nghak a heta tang cuan min20 a hla ani bok nen.. K chau toh takxet k phone cu k en a dar 3 alo ri toh a.. K mut cu a chhuak roh bok nen mhse k mutthlih palh cuan khoi atag emo in Uncle Dan kha alo kal palh k hlau si... Chutah k phone atag kn hoi chho cu chiang ltk maiin k hma mai h Uncle Dan cu k hmu ta thut a k phu ciag kher a k ding ot a k khur thei hial ani Uncle Dan cuan a kut veilam cuan k thiante chung a zahgaihna nei lo a a lek thin a chem cu a keng bok a.
"Uncle Dan kha thil kha dah roh" k ti top a mhse egmah a soi lo mn that chak hmel em em cuan mn melh kor rigot a chutah a hmel cu a ron danglam tiak tial a tuge ni ta.... Daejung mo??? Mn nuih a lalpa a va rapom em....
K TLANCHHE DON EM??
JIMIN POV
Yoongi nen a kan kal lai cuan au ri kn hria a pon lam h deuh niin k hria.. K thin cu a phu rang dot dot khop mai chutah au ri kn hriat cu au ri dagin a ron xui ve bok a... Mhse a ron top thut a. Yoongi nen cuan a gaihna kn hrelo em em a.. Step h kn om a bang vekin mn hual a step dag chu a om a. Chutah pen thom kn hria a step h cuan kn tlan thla nghal a kn thil hriat cu thom dag nise kn ti takxet.. Thok lh khat h Uncle Dan cu kn hma lok h a lo ding ran mai kn hmuh cuan k tre chhuak ring khop mai.... Keimah ngei pohin khatiag ag a k tre ring kha k la hre gai lo. Chutah Uncle Dan cuan Namjoon ruang ngei mai cu a ron hnuk tih k hmuh phei cuan k au nasa kher mai. Mn thong bok si... Namjoon kha a him toh niin kn hre sia.
"Jimin, tlan roh" tihpah cuan Yoongi cuan mn nem a kn tlanchhe ghal a. Step h cuan chho xongin kn tlan a kn hlau bok nen k hnung lam k hoi cuan Uncle Dan nen cuan kn inhlat thei re re bok silo... Ani hi egtin? K tluk palh vaih cuan k thi nghal don tih k hria a Yoongi nen cuan kn tlan xel a. A chhong chung ber cu kn thleng a. Chutah eroh cuan Uncle Dan cu hmuh tur a om toh lo a. Mhse Yoongi nen cuan kn chol duh cuanglo a.. Chutah Yoongi cu a ron tlu ta pop mai a... Rang ltk cuan k tlanphei cu... Yoongi hnung a chem lo bur cu k va hmu hmasa ber a k chiai ghal chung a chutah Uncle Dan cu a ron lang ve ghal bok nen... Yoongi cuan mn chhawn thra thei bok silo...
"Jimin... Tlanroh" zoi sap cuan Yoongi cuan a ti a a ka atag cuan thisen a ron chhuak xoih xoih toh a... K trap a
"Nilo... Hyung k theilo..." kaihthoh k tum a mhse a theih silo... Yoongi cuan k kut cu a ron vuan a
"Tlanroh roh.. Jimin." k trap a k tlan a gai si.... K tlan ta a. Yoongi k neih chhun ini toh asin.... Chutah in chung cu k tlan thleng hram a... Police siren ri cu k hria a... In tlai toh ltk.... Tige....
K khaw hmuh cu a fiah lo tran a.