Φίλιππος!
Φίλιππος Κέλερ είναι το πραγματικό όνομά μου. Στην καταγωγή έλληνας και αμερικανός. Παιδί από μία πολύ φτωχή αλλά αγαπημένη οικογένεια. Παιδί που μεγάλωσε χωρίς όνειρα. Για αυτό τίποτα δεν μπορεί να είναι δεδομένο σε αυτήν την ζωή. Ακόμα και η ταυτότητά σου μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή. Τώρα είμαι ο σκορπιός της νύχτας και αρχηγός της μεγαλύτερης εγκληματικής οργάνωσης. Μέχρις στιγμής κανείς δεν έχει καταφέρει να μου πάει κόντρα. Με σέβονται και τους σέβομαι. Με φοβούνται, μα εγώ οχι! Είμαι δίκαιος αν και ζω στο σκοτάδι. Εδώ ο κάθε άντρας δίνει έναν όρκο πίστης, αφοσίωσης και σεβασμού σε εμένα, αλλά υπογράφει με την ίδια του την ζωή.
Από μικρό παιδί ζω στο Λας Βέγκας. Μεγάλωσα με τις επιχειρήσεις αυτές και τώρα μου ανήκει σχεδόν όλο. Γιατί οι άνθρωποι κάνουν πάντα το ίδιο τραγικό και μοιραίο λάθος για αυτούς. Μαγεύονται από την θεα της εξουσίας , τα χρήματα και τις ωραίες γυναίκες. Και αυτά ανήκουν σε εμένα. Η πόλη αυτή είναι γεμάτη από καζίνα και ξενοδοχεία. Η πόλη της διασκέδασης και του χρήματος. Που αλλού θα μπορούσα να ζήσω εγώ;
Λατρεύω το γυναικείο φύλλο και την καλοπέρασή μου. Λατρεύω να βλέπω και τις αδυναμίες των ανθρώπων. Οι περισσότεροι από αυτούς δανείζονται χρήματα από εμένα , που δεν μπορούν να ξεπληρώσουν. Το καλύτερο είναι πως όλα γίνονται μυστικά και χωρίς κανένα ίχνος μας. Πέρα από την οικογένια μου και τον φίλο μου κανείς δεν ξέρει πως είναι η εμφάνισή μου. Μόνο οι φήμες αποκαλύπτουν ένα στοιχείο για εμένα. Το τατουάζ με σχήμα σκορπιό στο αριστερό μπράτσο μου. Στην πιάτσα με ξέρουν όλοι ως τον επικίνδυνο και τρομακτικό σκορπιό και όχι σαν τον Φίλιππο Κέλερ που ήμουν κάποτε.
Ακόμα και εγώ έχω απαρνηθεί αυτήν την ιδιότητα. Από πολύ μικρός ένιωσα τον πόνο, την αδικία και την σκληρότητα της ζωής. Προσπάθησα αυτό να μην αλλάξει τον χαρακτήρα μου και να προσαρμόσω την ζωή μου στην νέα της πραγματικότητα. Όμως η ζωή με χτύπησε ξανά και μου έδωσε έναν πολύ μεγαλύτερο. Τώρα η καρδιά μου έγινε σκληρή σαν πέτρα και έπαψα να έχω συναισθήματα. Ακολούθησα και εγώ τα βήματα του πατέρα μου και έγινα εγώ ο επόμενος σκορπιός στην θέση του. Το σπουδαιότερο σχολείο που έβγαλα είναι του δρόμου. Έμαθα να χειρίζομαι την κάθε περίσταση σωστά και πως σκέφτονται οι άνθρωποι. Το βλέμμα τους και οι κινήσεις τους μαρτυρούν το επόμενό τους βήμα.
Όμως αυτό που ξέρω πολύ καλά είναι πως ένας άνθρωπος με την δύναμη που του δίνει η ζάλη του πλούτου , μπορεί να κάνει τα πάντα. Να καταστρέψει, να λυγίσει και να εξουδετερώσει ότι βρεθεί στο πέρασμά του. Αρκεί να πετύχει τον στόχο του. Να κυριαρχήσει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το δηλητήριο του έρωτα! Κυκλοφορεί Απο Τις Εκδόσεις Διάνοια!
RomanceΈνας έρωτας πιο δυνατός και από το δηλητήριο του Σκορπιού... Στην πόλη της δύναμης και της εξουσίας, στην πόλη του επικίνδυνου Σκορπιού, Ευρυδίκη και Φίλιππος ζουν το απόλυτο πάθος. Έρχονται σε σύγκρουση και καίγονται στη φωτιά του έρωτά τους. Εκεί...