Deel 3

175 12 2
                                    

Perspectief Salah
Ik werd wakker ik pakte me telefoon en keek hoe laat het was 14:09 zo ik heb uitgeslapen. Ik keek op me snap en scrolde wat door me insta. @marwa.rdam heeft je volgverzoek geaccepteerd. Ik drukte op haar acc en like haar foto s. Ik bleef er uren lang naar staren en zoemde in op haar mooie gezichtje. Ik ging naar haar whatsapp en klikte op haar profielfoto. Ik zag dat ze online was.
S: Heyy heb je zin om wat te doen
M: Jahoor maar wat dan
S: Zullen we gaan zwemmen
M: Ja isg lijkt me leuk
S: Waar wil je gaan zwemmen
M: Zullen we naar Fakkel gaan
S: Ja isg
M: Hoelaat
S: 4uur?
M: Ja isg
S:Waar zie ik jou
M: bij de ah
S: isg
M: doegg
S:Doegg schat
Yess ik ga haar weer zien. Ik keek op mijn telefoon. Het was 15:11. Okey ik heb nog tijd. Ik friste me op en pakte me zwemkleren erbij. Ik nam mij short en handdoek mee en nog een nieuwe onderbroek. Na alles te hebben gedaan stap ik mijn auto. Ik rijd naar de ah. En wacht op haar. Ik leun op me auto en zie haar al gauw aankomen. Ze zag er prachtig uit. "zullen we"en ik nam haar tas over" Ik maak de deur open en we rijden richting Fakkel. Ondertussen waren we samen aan het zingen." HEY BOEF WAT IS DIT VINDT JE MIJ EEN KECH" zei ze
"IK WAS DRONKEN SCHAT IK MEENDE DIE SHIT NIET OPRECHT" zei ik weer. " IK VINDT HET GEEN RESPECT JE HEBT ONS ECHT GEKWETS ALS IK HET WAS HAD IK JOU AL LANGS DE WEG GEZET"zei ze. Althans schreeuwt ze. "NOGMAALS SORRY SCHAT IK HEB HET ECHT BESEFT MET 1X SORRY IS HET NIET METEEN AL RECHT GEZET MET 2X SORRY LEEK HET EERDER DAT HET ERGER WERD KAN IK HET NOG GOED MAKEN OF HEB IK HET ECHT VERPEST" Schreeuwde ik terug. Toen waren we aangekomen. Ik deed me broek en onderbroek uit en deed me zwembroek aan. Ik deed me shirt uit en was klaar. Ik liep de hokje uit en zag haar voor de deur staan."Kun je me helpen" en ze wees naar haar rits."Tuurlijk" Ik maakte die rits open en haar jurk gleed langzaam van haar lichaam af. DAAAMMMNNN wat een lichaam. Ze pakte haar jurk op en legde het in haar tas. We deden onze spullen in onze kluis. We deelde 1 kluis. Toen we klaar waren namen we snel een korte douche en liepen richting het zwembad. Ik nam een bommetje. Marwa kwam er langzaam in. Ik verstopte me onderwater en zwom door haar benen ik tilde haar op. Ik wordt gek als ik haar aanraak wat een lichaam man wayooo het liefst wil ik haar helemaal uitkleden maar ben je gek ofso. "Nee salah niet doen niet doen. "Zeg eerst salah is de liefste mooiste knapste lekkerste beste jongen van de wereld" "nee ik ga dat niet zeggen" "Oke" en ik gooide haar het water in. Ik zag haar struggelen met het water. Kan ze niet zwemmen. Ik zag haar drijven. Ik zwom naar haar toe en legde haar aan de kant. FUCKK SHITTTT WAT HEB IK GEDAANN.  Ik "Shitt aubbbb wordt wakker Marwa sorry ik wist niet dat je niet kon zwemmen geef antwoord Marwa." Ineens voelde ik 2 kleine handjes op me lichaam. Ze wou me duwen maar het lukte haar niet. Ze deed nep mij hart zat in mijn teen hé. Ze weet niet. "Owhh je wilt het zo spelen" "Hahahah had je gezien hoe bang je was" "Dat is niet grappig ik dacht dat je dood was" Ze sprong in het water. Ik sprong achter haar aan. Ze zwom weg ik zwom onderwater zodat ze me niet kan zien. En toen legde ik haar op mijn schouders. Ik zette haar aan de kant en begon haar te kietelen. "Stpoooppp salahhahahahhahah stopp auiubbn" "Zeg eerst salah is de liefste leukste knapste lekkerste beste jongen ter wereld" "Nee" en ze rende weg. Haar billen trilden gewoon. Ik rende achter haar aan. Ik tilde haar op en bracht haar naar een andere badje. ik  sprong in het water en liep naar een hele diepe plek. ik liet haar los. Ze kon niet staan. Ze pakte me vast en kwam weer boven water. Ze hield me stevig vast zodat hij ze niet los kon laten. " "Salah aubb niet doen" "Dan moet je eerst ze..." " okey okey salah is de liefste leukste mooiste knapste lekkerste jongen ter wereld" "Je vergeet iets" "Beste" "Goedzo prinsesje" "Kun je me nu hier uit halen" "Okey" Hij tilde me op en zette me aan de kant. We liepen weer naar het andere badje. We zwommen ik tilde haar op. "Salah wacht" maar ik gooide haar het water in. "ehmm salah" "ja" "Kun je dit vastknopen" "Isgoed" Ik pakte haar bikini bandjes vast en knoopte het. "Zo" Ik liet los. " Heb je wel je veterstrik diploma gehaald" zei ze. "Doe hem strak" "Waarom" "Moet heel de wereld me borsten zien" "Ik werd rood" "aaahgg gaat tie blozen" "wat zei je Ik kan het ook niet doen he" " nee niks" "oke dan" "Zo nu blij" "ja thanks" Ik kan nog steeds je borsten zien hoor" "Wat kijk je zo" en deed mij hand ervoor. "Ik kan nog steeds je borsten zien hoor" deed ze me na met een zware stem en sloeg tegen me borstkast. "Ik kan nog steeds je borsten zien hoor" deed ik haar na met een meisjes stem en sloeg tegen haar borst. "Auuu" zei ze . "Sorry" Ik werd rood. "Kom we gaan in de glijbaan" zei ze.We liepen de trap op en hij liep achter me aan. "Yallah zied lopen" zei ik en sloeg op haar mooie lekkere kont. " Zenlachte en liep door" Als de stoplicht op groen ging gingen we. Zij zat voor en ik zat achter haar. Ik hield mijn handen om haar heupen en zo gleden we naar beneden . Ik kwam boven water maar ik zag haar niet. Ik zocht haar. "BAAAAHHHHHH" ik schrok me dood. "Hahahahhaha"
"ik dacht dat je weer was verdronken"
"Tuurlijk niet dombo" "Hoe noemde je mij" "Uhm dombo" "Herhaal is" "Dombo" Ik pakte haar in een keer het water in ik pakte haar vast en zwom naar de bodem. Ik kietelde haar onderwater. ik bracht haar weer boven water."Ga je dat nog een keer zeggen" "Eh mongool ik heb water ingeslikt" "wat zei ik net" "uhmm geen dombo maar ik zei mongool" na wat te hebben gezwommen bestelden we een patatje. we aten het op. Ik keek naar haar mooie lichaam. Ik zag een druppel water van haar neus naar haar borst glijden. "wat kijk je zo" "Ik vind je gewoon mooi" ze werd rood." je bent echt schattig als je bloost" Door die woorden moest ze erger blozen. "gaan we weg" zei ze. "Isgoed".  We liepen richting de kleedhokjes. Ik pakte de spullen uit de kluisjes en liep een pashokje binnen. "zullen we samen omkleden" Ze voelde zich ongemakkelijk."grapje hoor" Ik liep een kleedhokje in. Ik kleed me om ik ben al gauw klaar. Ik zie een dames onderbroek ik me tas. Wtf?! doet dit hier. Owhh misschien van Marwa. Ik liep de hokje uit. Ik zag haar in de kluisje zoeken. "Zoek je iets" . "Uhmm" ik zag dat ze het ongemakkelijk vond worden. Ik haalde haar onderbroek te voorschijn. Ze nam het ongemakkelijk aan en liep weer de kleedhok in. Ik was aan het wachten tot ze klaar was. Toen ze klaar was liepen we naar zijn auto. Ze nam plaats en zette haar hoofd tegen het raam. Niet veel later viel ze in diepe slaap. Ze is zo mooi als ze slaapt. Ik drukte een kusje op haar lippen. Toen we er waren werd ze wakker. "Moet ik je thuis "afzetten" "Isgoed" Ze wijst me de weg en gaf me nog een knuffel. "Doegg" "Doeii" Ik wachte tot ze binnen was en reed dan richting huis.Ik nam een douche en trok een PSG short aan. Ik bestelde wat eten want me moeder was er niet. Niet lang daarna viel ik in slaap.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heyyy lieverdss wat vonden jullie ervan. ❤️Ik weet het was een korte deel😞 maar er komt veel meer aan.😉☺️ Vergeet AUB niet te stemmen⭐️ dat zou heel fijn zijn en al helemaal nog te reageren tot snell😇
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Marwa & SalahWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu