Perspectief Salah
Ik wordt wakker en kleed me om. Ik doe een donkerblauwe nike tech aan ik heb echt alle kleuren gehaald het zit zo lekker. En doe me haar in model. Ik poets me tanden en gaf nog een kusje aan me moeder. "Wees voorzichtig" zei ze. "Jaja" zei ik. Ik deed me Nike airmax 2017 aan en liep de deur uit. Ik stapte me auto in en reed richting Ilias. Ilias is een goeie vriend van me. We zouden naar de stad gaan. Ik parkeerde de auto en liep de stad in. "Heb je gegeten nigh?" "Nee man jij" "nee" "loop hier eten." We liepen een restaurant binnen. Toen kwam een meisje naar me toe. Owh het is Marwa. Ze gaf me een knuffel. Ik knuffelde haar terug wat heb ik haar gemist. Aangezien ze klein was deed ze haar armen om me buik."zo jij bent bruin geworden" "Hahahah" lachte ze. Dammnnnm haar zien lachen heeft me dag weer gemaakt. "Ga eten ga" "Okey" en ze liep naar haar tafel. Ik zag dat ze met haar vriendin was. Ik keek naar ilias die in droom stand was. Hij staarde ik keek naar wie hij staarde. Het was die ene meisje die met Marwa was. "En is ze mooi" zei ik in zijn oor. "Owh shit was ik aan het staren" "ja hahahah" "Kom" we gingen zitten in een hoekje. Ik zat steeds naar Marwa te kijken. Ik zag haar met die ene meisje praten. Na een tijdje zag ik haar huilen. Nee dit kan niet dit doet me pijn. Ik liep naar haar toe.Hij kwam naast me zitten. "Wat is er gebeurt?" vroeg ik. Ze negeerde me antwoord wat me pijn deed. "Waarom huil je"Wil je erover praten" Ze schudde haar hoofd van links naar rechts. Ik keek teleurgesteld.Ik bleef nog even zitten met me arm om haar heen. Ik weet dat ze dat lekker vindt. Ik wil weten wat er is. Ik kan haar zo niet zien. Als iemand haar pijn doet vermoord ik diegene. Het doet me pijn omdat ze het niet zegt. Misschien zijn het meisjes dingen en daarom wilt ze er niet over praten. Na een tijdje was ze gestopt met huilen. Ik laat jullie even alleen" en ik liep weg. Ik keek nog naar haar en ze verlaten het restaurant. "Waarom duurde het zo lang" "Owh gewoon" Na dat we gegeten hebben verlaten we het restaurant. We liepen de PimDoesBurg binnen en ik kocht een paar traningspakken en nieuwe schoenen. We liepen de Pim uit richting mijn auto. Ik zette hem af en liep naar huis. Ik pleegde snel een belletje naar mijn bedrijf. Ik heb namelijk een eigen bedrijf waar ik soms ben ik geef de leiding aan sommige mensen die daar voor me werken. Na het belletje scrol ik door me telefoon. Ik kijk naar snaps. Ik zag dat Hamza (Een vriend) op de kermis was. Owhh er is kermis. Na wat verhalen te gekeken hebben kom ik op het verhaal van Marwa. Omww naar huis. Ik dacht aan net dat ze verdrietig was. Ik wil haar niet zo zien. Ik appte haar om te vragen of ze wat te doen heeft. Al gauw antwoorde ze terug.
S: Heey hoe gaat het
M: Goed met jou
S: Heb je zin om wat te doen
M: jahoor maar wat dan
S: Zullen we naar de kermis gaan
M: Ja isg lijkt me leuk
S: Hoelaat wil je gaan
M: Kan je 4 uur
S: Ja hoor isgoed
M: Mooi waar zie ik jou
S: Ik kom je wel ophalen
M: Isgg tot zooo
S: Tot zoo mooierdIk maakte me klaar om naar de kermis te gaan. Ik deed me nieuwe trainingspak aan en deed me haar opnieuw ik spuit wat parfum op en wat deo. Ik stapte me auto in en reed richting Marwa. Ik zag haar al voor de deur wachten. Ik deed de autodeur voor haar open en liet haar instappen. "Wat zie je er mooi uit" "Dankjewel" zei ze. Ze had een spijkerbroek aan met een witte truitje ik zag een stukje van haar mooie buikje erin erop had ze nog een spijkervest aan. Ze lachte en haar wangen werden rood. Wat is ze toch mooi. Ze is zo schattig als ze bloost. Haar lach maakt me dag compleet. Toen we aankwamen hield ik de deur open. Ik voel me echt een getleman ik wil haar hand vragen maar ik ben bang dat het te vroeg is of te snel gaat. Ik wil haar beter leren kennen. Ze is voor mij sinds dag 1 al de wonder. Toen ik haar zag was mijn dag compleet ik dacht alleen aan haar. We liepen hand in hand naar de kermis. Haar zachte kleine handje hé weet je hoe lekker dit voelt. We liepen een rondje om het een beetje te verkennen. Ik zag Dunya langslopen. Ze vroeg me verkering maar ik wou niet. Ze vond me al die tijd leuk maar jah. Ik haar niet. Ik zag haar vies kijken en toen naar Marwa. Gelukkig zag Marwa het niet want Marwa zou haar gelijk klappen. Na het een beetje gezien te hebben liepen we naar Des Omen. Dat was izjen gekke spookhuis ik was daar laatst met Ilias. Ik liep met marwa door het spookhuis want het was zonder karretjes en met echte mensen. Er kwam zo een gozer met izjen gekke masker en een kettingzaag. "Salah ik ben bang" Zei marwa. "Je hoeft niet bang te zijn ik ben bij je" antwoord ik. En nam haar hand steviger vast. Ik zag dat ze wat minder bang werd. Na het spookhuis te hebben doorgelopen liepen we naar buiten.We zaten in een achtbaan en Marwa hield me stevig vast want tja ze vliegt er zo uit. Ze mocht er net nog in. Ik zag zo een ding met gekke Ak 47 ik schoot alles raak. Dat komt van Black Ups spelen. Ik mocht uit alles kiezen en koos zo een hele grote beer voor Marwa. Hij was echt heel groot hij was groter dan haar of even groot. Ik liet het haar oppakken wat haar niet echt lukte. Hahahah ze struggelde helemaal. Ik zag zo een poppetjes automaat ik probeerde zo een knuffel van Burberry te vangen. Na zo een 20 euro te hebben verspild lukte het eindelijk. Ik kon er niet tegen ik moest hem hebben. Ik gaf het aan haar en nam de grote beer over. We kochtten nog een super suikerspin en aten hem samen op. We aten nog bij een reataurantje en liepen richting de auto. Na een leuk dagje zette ik haar af en hielp haar tot de deur met de beer. "Kom naar binnen me ouders zijn niet thuis en me broer ook niet" Ik liep haar achterna naar haar kamer. Ik legde de beer op haar bed en zij legde de kleine beertje erbij. "Ik ga me even omkleden" "Ik kijk niet" zei ik. En draai me om. "Echt niet kijken hé" "Jaaa" "Klaar kijk maar" Ze had haar pyjama blijkbaar aan. Ze had een kortbroekje van RealMadrid met een hemdje.Ik zag een kleine lijn van haar borsten. "Kom je mee naar beneden" Ik liep haar achterna bij de trap. aahgg jaa ik heb haar toch ook gezien toen we gingen zwemmen. Ze schonk 2 glazen cola in en gaf er 1 aan mij. Na wat gekletst te hebben ging ik naar huis. Ze bedankte me nog en ik liep de deur uit. Ik stapte me auto in en dacht nog aan Marwa. Ik wil haar eigenlijk hand vragen maar ik weet het gewoon niet. Het is te vroeg denk ik. Ik reed naar huis en plofte op mijn bed. Ik reed naar mijn echte echte huis niet bij mijn ouders. Alhoewel ik daar vaker ben heb ik toch nog een eigen huis.
~ 2 maanden later
Perspectief MarwaIk werd wakker. Ik lag nog een tijdje in me bed en keek naar mijn knuffels die ik van Salah had gekregen. Ik moet binnenkort een man vinden ik wil dat het Salah is en niet die ene ilie maar het is moeilijk om het te zeggen. Ik vertel hem gewoon over wat me vader zei. In de hoop dat hij het zelf komt doen. Van Imane heb ik een tijdje niks gehoort. Ik heb vandaag afgesproken met Salah ik ga hem vertellen dat ik moet trouwen enzo want ik kan het niet meer voor me houden.
Ik kleed me om en doe mijn Legergroene nike tech aan ik doe me haar in een strakke hoge staart en poets me tanden. Ik was me gezicht nog en TADAAA. Ik loop naar beneden groet mij moeder en pak me telefoon uit de lader. Ik maak nog een snap van me outfit en trek me AirMax aan. Ik zie de Vespa van me broer en pak zijn sleutels. Ik loop naar zijn Vespa en vertrek richting de Ah. Ik ga ff snelle jelle ontbijte halen. Als ik mijn ontbijt heb ga ik in een parkje zitten. Ik eet mijn ontbijt of te wel lunch want het was 13:34. Als ik me eten op heb rijd ik naar de afgesproken plek. Ik parkeer mijn scooter en wacht een tijdje voor de ah. Ik zit op een bankje te wachten op me telefoon. In een ruk zie ik alles zwart en voel ik dat ik wordt meegenomen. Ik schreeuw zo hard als ik kan en schop wild om me heen. Ik voelde Beren handen overal en 1 strak om mij mond. Niet lang daarna voel ik dat we rijden. En toen zag ik zwart maar ook zwart in mijn hoofd....
JE LEEST
Marwa & Salah
RomanceMarwa is een leuk, lief, knap meisje. Ze doet geen vlieg kwaad. Ze komt een jongen tegen Salah. Hij heeft een verleden achter zich waarme het ook in die van Marwa komt. Er gebeuren dramatische dingen. Haar moeder gaat dood ze moet bij haar vader int...