Ji Song szemszöge
_______________________________________-Most már mehetünk.-Fogtam meg a kezét és húztam magam után.
-Végre megérkezett a gerlepár.-Tapsolt Suga mint egy fogyi.
-Inkább menjünk.-Mondta Jimin.
-Tényleg hova is megyünk?-kérdezte Kook.
-McDonald's-ba.-Kiabálta V és Hobi.
-Akkor irány a McDonald's.-Ugrált Kook a kocsiba(?)
-Jin mecki után eltudsz vinni engem meg Jit hozzájuk?
-Aha,persze.-Majd erre korgott egy nagyot a hasa amire mind annyian fel nevettünk.
___McDonald's-ba___
-Ahh végre itt vagyunk.-Sóhajtott eggyet Jin.
-Éhes anya, mi?-Mosolyogtam rá.
-Igen nagyon.
-Mit kértek?-Kérdezte RM.
Majd ezután mindenki elmondta mit kér és RM elment a kasszához.
-Elmegyek mosdóba.-Mondtam
-Jimin nem akarod véletlenül oda is elkisérni Ji-t?-Kérdezte röhögve V.
-V szerintem te fogd be.-Kacsintott Jimin V-re.
-Azért oda nem kell elkísérnie, de azért köszi az ötletet.-Ezzel a lendülettel felálltam és a mosdó fele mentem, mikor megláttam a volt pasimat Kim SiWon-t.
-Szia Ji, hát te?
-Szia, tudod én is mint minden rendes ember enni jöttem ide, te?
-Járkáltam az utcán aztán gondoltam beülök enni.
-Aha, na de én most mentem WC-re csá. -Megse várva válaszát bementem a WC-re makd miután elvégeztem dolgomat kimentem és még mindig ott állt.
-Most komoly meg vártál?-lepődtem meg.
-Igen.
-Na de én megyek kajálni mert éhes vagyok.-Elindultam és már majdnem ott voltam a fiúknál mikor megfogta a kezem SiWon.
-Nem eszel velem?
-Nem.
-Pedig újra kezdhetnénk.-Mosolygott mint a tejbe tök.
-Mit? A kapcsolatunkat? Ezt most komolyan gondolod? -Röhögtem ki.
-Igen,miért te?
-Én nem.
-Ji én még mindig szeretlek, nagyon sajnálok mindent tudom hogy elszúrtam.
Majd ahogy ezt kimondta SiWo a srácok egyből ránk néztek, Jimin szemei villámokat szórtak.
-SiWo én már nem akarok köztünk semmit se újra kezdeni, mi egyszerűen nem voltunk egymásnak valók, ennyi.
-De Ji Song tudtommal még szabad vagy- Húzta a száját huncut mosolyra.
-Rosszul hitted.
-Mi?!
-Már foglalt vagyok, és most érzem azt hogy tényleg megtaláltam az igazit.
-KI AZ!?-Mondta idegesen.
-Titok.-Húztam az agyát.
-Most itt van veled?
-Persze, szóljak neki?
-Szólj had ismerem meg.
-Oké, tudod mit inkább gyere az asztalunkhoz.
-Rendben.
Majd oda mentünk a fiúkhoz.
-Na SiWo, ő itt a barátom Park Jimin. Amúgy ha néznéd a híreket akkor láthattad volna hogy benne is voltunk Jiminnel de mindegy. Most már tudod hogy foglalt vagyok, de ha nem lennék foglalt akkor se kezdeném veled újra amit tettél azt soha nem bocsátom meg neked úgy hogy szia.
-Még nem végeztünk.-Majd ezzel elment.
-Ji jól vagy?-Kérdezte aggódva Jungkook.
-Aha, de most nem vagyok éhes majd otthon megeszem a kaját.-Erre mindenki csöndbe maradt és csak evett, kivéve én, én csak bambultam ki az ablakon.( ő lenne Kim SiWo)
Sziasztok palacsinták 🥞❤️bocsánat hogy csak most hoztam részt csak nem voltam itthon. De azért remélem nem haragszotok és tetszett ez a rész is, ha igen kommentel és egy vote-val jelezd. ❤️🥞❤️🥞❤️🥞❤️🥞❤️
YOU ARE READING
I Need You[ JiminFF. Befejezett]
Fanfiction"Figyeltem Jimint ahogy a színpadhoz sétál és elvesz egy mikrofont majd valaki elkezdi zongorázni a serendipty-t a kedvenc zenémet. Majd Jimin angyali hangján elkezdte énekelni és közbe felém kezdett sétálni utána felállított majd megpörgetett. "let...