🌹36.rész🌹

890 84 3
                                    

Ji Song szemszöge

Mikor odaértünk a mozihoz kifizettem a taxit és megragadtam Chim kezét és magam után húztam.

-Oppa, akkor jó lesz a bosszúállók?-kérdeztem.
-Nekem tökéletes.-mosolygott rám.
-Ezaz!-Tapsikoltam örömömben.

Majd odamentünk a pulthoz ahol megvettük a jegyeket és a kaját.

-Indulhatunk?-Türelmetlenkedtem.
-Felőlem mehetünk. De amúgy úgyse fogunk elkésni mert kb. Még fél óra reklám.
-Nem baj.-Majd húztam magam után a 2. teremig.

Elfoglaltuk a helyünket és míg nem kezdődött a film addig elhülyéskedtünk. Majd Megéreztem Jimin kezét a vállamon amit én egy arca puszival jutalmaztam neki.

Si Woo szemszöge
_______________________________________

Park papával kitaláltuk hogy ma egésznap kémkedünk Ji-ék után ami eddig nagyon jól haladt mert nem vettek minket észre és most éppen mögöttük két sorral ülünk a mozi teremben és őket figyeljük. Park papa nagyon szeretné higy megint enyém legyen Ji és ne ezé a pöcs fejé akire minden őrült idióta lány bukik. Fogadjunk koncerten minden második lányt kihasznált, viszont nem fogom hagyni hogy Ji-t kihasználja.

Park Jimin szemszöge
_______________________________________

A film nagyon tetszett főleg azért mert itt volt velem Ji ő az a lány akit egész életemben kerestem és most megtaláltam és magam mellett tudhatom, soha nem akarom elveszíteni és vele akarom leélni életem hátra lévő részét.

-Jimin hahó?
-Mi az?-Ráztam meg a fejem.
-Vége a filmnek.
-Mi?
-Jól hallottad, kéne mennünk haza.
-Nem sétálunk még?
-Felőlem sétálhatunk.
-Akkor gyere.

Magam után húztam és sétáltunk egymás mellett egymás kezét szorongatva. Arra gondoltam hogy mi lenne ha megmutatnám neki a kedvenc kajáldámat ahova elég sűrűn járok.

-Oppa te most hova viszel?-Kérdezte furcsán.
-Majd meglátod.

Majd pár perc múlva már oda is értünk.

-Bemutatom neked cica, az én kedvenc kajáldámat.-Mondtam arcába vigyorogva.
-Oh, szóval enni jöttünk. Miért nem szóltál előbb? Már régen itt lehetnénk.-Vigyorgott ő is.
-Bedzeg a kajára repülsz.-Forgattam meg szememet.
-Tudod hogy a kaja az életem.
-És én akkor mi vagyok?-Vontam kérdőre.
-Hmm... Nem is tudom ezen elkell gondolkodnom.
-Hát ilyet.....
-Jól tudod hogy te az életem értelme vagy.-Markolt bele a pulcsimba majd magához húzott és megcsókolt.
-Na azért. Már megijedtem hogy dobsz a kajáért.-Röhögtem el magam.
-Te fontosabb vagy.-Bújt hozzám.

Majd mikor beértünk megcsapott a finom kaja illat.

-Mit együnk Ji?
-Én ráment kérek meg mochit.
-Engem kérsz?-Mosolyogtam rá huncutul.
-Téged már megkaptalak tudtommal.
-Hmm... Én akkor ráment meg sushit kérek.

Majd kijött a pincér elmondtuk hogy mit szeretnénk, míg nem hozták ki az ételt addig beszélgettünk Ji-vel.

Na sziasztok!Nagy nehezen de sikerült ezt a részt is végre megírnom

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Na sziasztok!
Nagy nehezen de sikerült ezt a részt is végre megírnom.
Hát öhm bocsánat hogy nem hoztam hamarabb a részt csak m
ezen a héten kb. Itthon se voltam😅 na mind1 az a lényeg hogy itt az új rész és hát öhm ja....
Viszont ha tetszett ez a rész azt egy vote-val és kommentel jelezzétek nekem.
💕💗💓🥞🥞💞💖💖

I Need You[ JiminFF. Befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang