kötülüğün böylesi

83 1 0
                                    

Ben 17 yaşında siyah saçlı kahverengi gözlü,orta boyda, esmer bir kızım.
Okulların açılmasına 1 hafta kala babamın ani bir iş nedeni ile istanbula taşınma kararı aldık 1 günümüz valileri hazırlamak la geçti neyseki evdeki eşyaları getirmeycekdik.öğün 3'e doğru babam "Kızım hadi çabuk ol uçağı kaçırcaz " demesiyle süslenmeyi bırakıp valizleri'mi alıp aşağı indim valizleri'min birinde kıyafetlerim var, dierinde ise bilgisayar,kulaklık,tablet vb. Eşyalarım vardı.
Babam aşağıda telefonla konuşuyordu ve çok sinirli gözüküyordu. Isteme'den olsa kulak kabarttım.
"İstediğin her şeyi yaptım daha ne istiyorsun ....... tamam bu son olsun saten istanbula taşınıyoruz ....... tamam şimdi geliyorum karım  ve kızımı hava alanının burakıyım birazdan gelirim ........ tamam siyo rum anlamıyomusun neyse görüşürüz" annemin seslenmesitl düşüncelerimden uzaklaştım
"Kızım gel yardım et valizleri'mi taşımama" Ben daha kendi valizlerimi valizlerimi taşıyamıyor Ken anneme nasıl yardım edebilirim ki "Anne ben daha kendi valizlerimi taşıyamıyorum ama"  annemin kötü bakışları üzerine yardım etmeye gittim ne yazıkki. Valizleri aldım ve arabaya bindim.kulaklıklarımı takım ve bts mic drop şarkısını dinledim ve bittiğinde çoktan varmıştık ne çabuk vardıgmızı anlamaya çalıştım. Uça binerken  ayağımı burktum (şanslı olduğmu söylemenize gerek yok) Uçağa ben ve annem bindim babam sonrada bize yetisecegni söyledi uçağa bindigmizde hostes bize yerimizi gösterdi ve yerimize oturduk ama ben rahat olmadım ve annem le yer deiştirdik ben cam kenarına oturdum ve dışarıyı seyretmeye başladım çok geçmeden uyku beni kollarına aldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okullar Arası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin