Flashback 7 jaar geleden:
Pff eindelijk klaar met school. Ik keek naar mijn telefoon en zag dat het 6pm is. Vandaag was het best een lange dag maar eindelijk heb ik vakantie voor 2 weken. Dat heb ik nodig.
Ik loop naar het station, Mijn telefoon gaat over en zie dat mijn moeder mij belt. "Hey mama" zei ik. "Schat waar blijf je?" Zei me moeder bezorgd. Altijd is ze bezorgd, al ben ik gewoon thuis. "Mama ik ben onderweg naar huis, heb je eten gemaakt" zei ik onschuldig. Me moeder lacht en zei "Jij denkt alleen aan eten he bolle" "Hahaha mama je kent me te goed , maar ik ga ophangen , ik ben er over een uur" zei ik. "Isgoed schat let goed op jezelf!" Zei me moeder. "Ja mama doei ik hou van je" zei ik en hing op.
k zag een groepje jongens roken. Bah wat haat ik rokers. Ik heb het gevoel dat ik word achtervolgt. Ik kijk naar achter en zie niemand. Ik loop sneller en sneller.Ik zie een zwarte busje. Ik ren voor me leven. Hij komt hard aan rijden.
Ik krijg tranen in me ogen. Ik kan niet meer. Ik heb niet eens conditie. Waarom ben ik ook nooit actief tijdens de gymlessen.Ik ren een steegje in. Pff ik ben eindelijk van ze af. Althans dat dacht ik.
Iemand grijpt me van achter. "LAAT ME MET RUST AUB IK WIL NAAR HUIS , HELP IK WORD ONTVOERD" zei ik schreeuwend en huilend tegelijkertijd."Als je nu niet je bek houd maak ik je af" zei iemand. Overduidelijk een jongen.Ik word geduwd in dezelfde busje die me achtervolgde.Ik zie verschillende soorten mannen. Ze lachen.
Een man raakt me aan. Ik probeer hem te slaan en probeer van alles maar hij is te sterk."Doe maar niks lieverd , je gaat er vollop van genieten" zei tie lachend."LAAT ME MET RUST IK HEB JE NIKS AANGEDAAN" zei ik huilend."Klopt , maar je moeder wel" zei tie.Mama? Wat heeft zei hier mee te maken.Ik voel hoe hij me aanraakt op verkeerde plekken. Hij plakt ducktape op me mond zodat ik niet kan schreeuwen noch praten.Ik probeer te tegenstribbelen. Maar het is te laat. Ik ben verkaracht.
Hij gooit me uit het busje en zei "Als je dit zegt tegen iemand maak ik jou en je moeder kapot" Ik knikte bang en hij reed weg.Hier zit ik dan. Verkracht en bang. Op mijn 12jarige leeftijd.
Niet wetend dat dit gevolgen heeft voor Youssra in haar toekomst.Wie was diegene die haar heeft verkracht?
JE LEEST
Verkracht, en mijn moeder is de oorzaak.
RomanceHey, ik ben youssra. noem me maar Yous. ik ben uhm.. hoe zal ik het gaan zeggen. .. pff .. op een 12 jarige leeftijd verkracht. raar he. dat iemand zo fucking harteloos is. En weetje wie de oorzaak is? nee? HET IS ME FUCKING MOEDER JA. dit is mijn l...