Гледната точка на Денис:
Отне цяла седмица, както на мен, така и на Аби да свикнем с мисълта, че най-сетне успях да постигна нещо и да положа основите на кариерата си. Не знаех какво щеше да се случи след това видео, но имах надежда, че то ще ми отвори врати. Надявах се, да промени живота ми. Малко или много, мечтата ми бе започнала да се сбъдва, а аз все още не можех да го повярвам. Струваше ми се толкова нереално, толкова хубаво сякаш всичко беше сън, от който рано или късно щях да се събудя.
Не можех да си обясня причината, поради която Аби беше толкова развълнувана. Сякаш, когато разбра с кого всъщност ще работя, откачи напълно. Е, не в буквалния смисъл, но първоначално си помисли, че я лъжа, или че се шегувам. Убедих я, че казвам самата истина и тя ме помоли да й пресъздам целия разговор, който проведох с Хари. Да, вярно е, че той наистина беше доста преуспял изпълнител, с милиони фенове по света, но държанието на Аби на моменти чак ме караше да искам да не я познавам.
Първият ден от снимките за видеото беше днес. Събудих се още в пет сутринта, защото снощи си бях легнала сравнително рано. Аби, разбира се, когато разбра, че съм будна, не пропусна да се възползва от това. Раздига ме набързо от леглото и заяви, че трябва да се приготвям. Защо да го правя още в ранни зори, при положение, че снимките бяха от десет и едва ли щяха да ми позволят да нося своите дрехи, докато снимаме? Въпреки всичко, облякох това, което ми даде без да се оплаквам. Имаше моменти, в които тя наистина ме дразнеше. Казваше ми какво да правя, сякаш бях малко дете. Влудява ме, когато влиза в роля на моя майка.
Часът беше осем и нервите ми вече не издържаха. Нямаше да стане нищо, ако просто отида по-рано, нали? За момента не мисля, че ще мога да прекарам още една минута повече с това момиче.
Единственото, което правеше беше да ми казва какво трябва и какво не трябва да правя там. Все пак аз си бях доста добре възпитана. Знаех как да се държа при всякакви ситуации и определено не се нуждаех от допълнителни уроци. Извиках си едно такси, пожелах й приятен ден и напуснах облекчена апартамента ни. Да видим какво крие първия ми работен ден.🎬🎬🎬
Никога досега не бях престъпвала прага на филмово студио. Това беше нещо ново за мен и определено нямах търпение да огледам по-добре. Не се вълнувах, колкото Аби, но все пак имаше известна доза от това чувство в мен. Единственият проблем беше, че нямах никаква представа какво да правя сега. Не бях говорила с никой. Просто ми пратиха адреса, на който трябва да дойда. Забелязах бяла врата, на която имаше надпис „съблекалня". Може би щяха да ми помогнат. Почуках на вратата и след като получих разрешение да вляза, натиснах бравата надолу. Тя се отвори и аз се сблъсках с погледите на две момичета, които бяха седнали на кожен диван и си говореха.
ESTÁS LEYENDO
Woman (BG Fanfiction)
FanficПрез целият си живот Денис Бекъм винаги е мечтала само за едно. Да бъде актриса. Искала е това от малка и е готова на всичко, за да го постигне. Това, което тя не знае е, че за да бъдеш успешна актриса в Холивуд се изисква много повече от това да си...