Hello~

34 12 13
                                    

Hello~disana~kau sedang baca buku aku ke?~Hehehehhehehe~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I am boy~yeah of course~Anyway...my name is Max Henry~I am 13 old~

I can speak english~oh yeah~

I also can speak Malay~Hehehehhehehe~And Chinese~tapi sikit je~

Korang tanya aku kat mana aku tinggal kan!aku tinggal di hati mu~Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha!

????:Crazy...

Me:Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha Hahahahahahaha!

Eva:Woi!dalah tu!hampeh aku dibuatnya!

And this is my sister is name is Evalena Henry just call she Eva~Hehehehhehehe~

Ada soalan?

My Random Book~Where stories live. Discover now