Panie i panowie, dzisiejszego wieczoru wita Was wkurwiony Glin, który ponad życie nie znosi anonimowego kopiowania.
Chciałbym zwrócić uwagę, iż nasz, to jest, mój i Pluto, opis został słowo w słowo chamsko przeniesiony na konto panny aliencrreature, z drobnym skróceniem DANYCH NASZEGO KONTA, aby nie wyglądało na kopiowane, oraz z jakimiś strzykawkami.
Żywię nadzieję, że każdy zauważy niewłaściwość w kradnięciu czyichś publikacji bez słowa kontaktu, prośby o pozwolenie na zapożyczenie. Są ludzie, którzy zajmują się pisaniem poradników dla początkujących Wattpadowiczów- jak masz problem z wymyśleniem swojej deskrypcji, to sobie pomóż czytaniem tego. Złodziejstwo nie jest mile widziane, do tego podkopałaś sama pod sobą dół, bo oryginał jest bardziej rozwinięty i uważam, że z łatwością można wskazać, kto skradł, a kto jest uczciwy.
Wyrażam, jak bardzo mi się to nie podoba, bo z każdej pracy jesteśmy wraz z Psiulkiem dumni i oboje nie pozwolimy na coś takiego. W razie potrzeby mile widziane jest wsparcie po naszej stronie kochanych Wattpadowych ludzi.Pozwolę sobie zabrać głos, Glinie. Dla dowodu udało mi się zrobić screeny konta wspomnianej powyżej użytkowniczki.
Jak i również opis.
Trochę poczułem się urażony tym, iż moja nazwa znalazła się również w prezentacji tej dziewczynki.
Dlatego prosimy o wsparcie – dokładniej chcemy, abyście udowodnili naszą rację. Możliwe, iż wtedy ta dziewczynka przestraszy się i usunie ten kradziony fragment.
Słuchajcie, wyobraźcie sobie, że ktoś zabiera Wam wasz referat, wypracowanie, prezentację. To jest kradzież. Pomimo tego, iż tak naprawdę Internet to zwyczajne, płaskie piksele, które nie możemy wziąć w ręce, da je się skopiować. Kopia takich rzeczy jest kradzieżą.
Pozdrawiamy,
Glin i Pluto
CZYTASZ
Śmietnisko Hydrosmitha
PoesíaOddaję głos glinowi ~ Pluto Z wielkiej litery, debilu ~glin :) Od kiedy rzeczy pisze się z dużej litery, mój tani glinie? ~ Pluto ::" ~Al